2016. március 6., vasárnap

Téli kedvencek és csalódások



Akkor következzen az ígért kedvencek és antikedvencek poszt. Egyelőre gyakorlom ezt a fajta bejegyzést, szóval még bele kell jönnöm és jegyzetelgetek folyamatosan mostantól. Nem hiszem, hogy minden hónapban jövök ilyen poszttal, mert bár imádok kísérletezni, már annyi mindenem összegyűlt, hogy szeretnék mindent felhasználni. Így egy-egy "évszak kedvenc" formájában érkeznek majd a termékek. Legalábbis egyelőre így tervezem :-). 

Azt szeretném előre leszögezni, hogy attól, hogy egy termék nekem nem működik, az nem azt jelenti, hogy másnak sem fog, hiszen mindenki egyedi, mindenkinek mások az igényei és azzal, hogy esetleg ezekről a termékekről nem vagyok jó véleménnyel, nem az egész márkát minősítem, csupán a konkrét dolgokat.

Először a csalódásokkal kezdem, hogy ne zárjuk savanyúan a vasárnapot: 




Az Avéne habzó arclemosót egy érzékeny bőrre való mini csomagban vásároltam a patikában egy termálvíz permettel és egy mini hidratáló krémmel. Nem is értem, hogy miért így adják el, amikor ez valójában egy kombinált bőrre való lemosó. Nos ez még nem is lenne gond, hiszen megfelelő hidratálással nem szárítaná a bőrt szerintem....viszont nekem nemcsak, hogy szárította, de enyhén az orrom mellett még az ekcémámat is kihozta, amivel vagy 3 napig szenvedtem. Szóval ezt érzékeny bőrűek inkább kerüljék! Ja és ez egy használat után történt, szóval azért sajnálom, mert így a kukában fog landolni. Még szerencse, hogy nem volt drága. 

A következő egy Artdeco Perfect Volume szempillaspirál, ami egy Pixiboxban volt. Hagyományos, kicsit dundibb kefés. Egyébként ez tetszik is, de én képtelen vagyok normálisan használni. Összekenem vele folyamat a szemhéjam, így az egész szemsminkemnek lőttek. Plusz semmi extrát nem csinál a pillákkal, azon kívül, hogy feketére festi, ráadásul pár óra után elkezd a szemem alá potyogni az egész. Már használtam alá alapot is, hátha jobb lesz...de nem. Nekem ez egy nagy nulla sajnos. 

Az Astor Perfect Stay 24H korrektora is csalódás nekem, így télvíz idején. Annyira száraz a bőröm a szemem körül, hogy ez a korrektor minden kis apró, száraz pihét kiemel. Mire lefixálnám, meg összeugrik a szemem alatt és nagyon csúnyán néz ki. Nem írtam még le egyelőre teljesen, ha jobb idő lesz, mindenképpen újra fogom használni. Meg nekiálltam a szemem körüli bőrt is extrán hidratálni, sajnos eddig nem éltem ezzel, de hát jobb később, mint soha :-)! A színe miatt tehát nem adom fel, de így nekem most használhatatlan. 

A kis Marionnaud minta egy Urban Decay Naked Skin Weightless Ultra Definition folyékony alapozót tartalmaz. Voltam benn a drogériában, mert megvettem a márka korrektorát (amiről szeretnék tesztet írni), így kértem alapozót elvinni, hiszen ott nem akartam kipróbálni az egész arcomra, mert már ki voltam sminkelve. Hát, én elhiszem, hogy könnyed és extra folyékony alapozó, de hogy szinte semmit nem fed, az azért durva. A 2000 forintos Catrice alapozóm sokkal erősebben fed, így jóval olcsóbban, jóval többet kapunk. Ennek a teljes kiszerelése 34 euró, vagyis kb. 10 000 forint. Ennyi pénzért nem ezt várom. A száraz részeket pedig kiemeli, pedig az eladó csajszi azt mondta, nem fogja. Kevesebb fedése van, mint a Missha BB krémemnek. Szóval én ezt az alapozót maximum olyan embereknek ajánlom, akiknek semmi takargatnivalójuk nincsen. Ennyi pénzért eszembe sem jut megvenni!

Az utolsó páciens pedig egy Mac rúzs Lady Bug árnyalatban. A színe csodaszép és ez az első Mac-em.....újra felfedeztem idén a csodás színe miatt. Sajnos rá kellett jönnöm, hogy miért nem használtam eddig. Körülbelül 1 óra múlva az összes barázdámba belefolyik a szám körül. Azokba is, amikről nem is tudtam, hogy létezik. Oké, krémes, fényes a finise...de 17 euróért nem ezt várnám. Ceruzával sem jobb semmivel és még csak nem is tartós. A 7 eurós Kikos rúzsommal enni és inni tudok és rajtamarad a számon. Szóval, megértem, hogy ezt a színt már csak a parndorfi outlet centerben árulják. Mac, ez tényleg nem jött össze! Azért megmutatom a csodaszép színét: 




Szóval lépjünk túl a negatív dolgokon és jöjjenek a kedvencek, amikhez szívesen nyúltam:




A Dermomed samponról nemrég írtam egy bejegyzést, azt ITT megtaláljátok. Nem részletezem, az egyik legjobb sampon a drogériákban. 

A Batiste szárazsamponját is rengetegen dicsérik, eddig nem értettem a hype-ot. Már értem. Tényleg nagyon jól felfrissíti a hajat, nem csak egy nappal tolja ki a hajmosást, hanem nekem akár 2-3 nappal is. Kicsit erősebben fehér a hajra fújva, de hamar eltűnik egy kis hajborzolással ill. fésüléssel. Ez csak egy picike verzió, egy Pixiboxban kaptam. Nagyon valószínű, hogy megveszem a nagy kiszerelést is. Az illata mondjuk annyira nem tetszik, de a hatása kompenzálja. 

A Missha Signature Real Complete BB krémje is nagy kedvencemmé vált. Kicsit szürkés a színe, de felkenve már nem olyan. Hidratál is, de közben mattít, amit mondjuk annyira nem szeretek, de egy kis Mac Fix+-szal megoldom....púdert meg úgysem használok. Erősebben fed, mint az európai bb krémek, szóval simán lehet alapozóként is használni. Amióta ezt használom, kevesebb mitesszerem is van. Könnyed érzés az arcon, nem zavar, érzem, hogy lélegzik alatta a bőröm, nem szárít. Tényleg csak ajánlani tudom, pláne világos bőrűeknek, Iparfümérián is megtaláljátok ITT

Az alsó két szemhéjpúder pedig újrafelfedezés volt. Nagyon gyakran használom őket mostanában, sok dicséretet is kapok vásárlóktól, munkatársaktól, hogy mi van a szememen. A Milani a Chiffon árnyalatban van meg nekem, belső szemzugba szoktam használni, ill. arcra highlighterként. 
A Nyx szemhéjpúder pedig a Taupe árnyalat. Nem a pirosító Taupe, ez sokkal barnásabb, aranyosabb szín. Nagyon szép, visszafogott fényt ad a mozgószemhéjnak. Mivel elég fényes, ezért nem ajánlom mélyítőbe. Ha ezt használom a szememen, szinte mindegy, milyen rúzst teszek fel, mert eléggé semleges a színe. 
Aki szereti az ilyen visszafogott, kellően pigmentált színeket, annak mindenképpen ajánlom mindkettőt. Ilyen csodaszépek:





Számomra ezek voltak a havi kedvencek és antikedvencek, remélem tetszett a poszt és találkozunk a következőnél is! 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Nyugodtan írd le a véleményed, de csak moderálás után kerül megosztásra. Ha csak a jó szándék vezérel, ezt úgyis megérted. :)