2016. március 20., vasárnap

Milani újdonságok



Nem tudom, mi lelte mostanában az immunrendszerem, de mire épp meggyógyult volna a herpeszem, már jött is a következő. Így a számon továbbra sem tudom megmutatni az új folyékony matt rúzsokat, de nagyon szerettem volna már megírni ezt posztot, így megoldottam máshogy. Tényleg nagyon bánt, hiszen már vége a szabadságomnak is, így visszatérnek a sima hétköznapok, amikor is nekem ugye minden áldott munkanap sminkelnem kell...de az imádott rúzsaim nélkül nem érzem teljesnek a sminkem :-(. Márpedig herpeszre nem kenek semmit, mert fáj is, csúnya is, meg fertőz is. 
Holnaptól pedig valami hatalmas immunerősítésbe kezdek, mert már nagyon utálom, hogy ennyire kikészített ez az influenza. Ha van esetleg erre valami jó tippetek, szívesen fogadnám :-). 

Szerintem már vagy ezerszer elmondtam, mennyire megszerettem a Milani márkát, ami Amerikában egy sima drogériás márkának számít, nálunk azért ennél jóval drágább, közepes árkategóriába sorolnám. A minősége viszont kiemelkedő mindenféleképpen. Sok újdonság jelent meg mostanában a házuk táján, ilyenek a folyékony matt rúzsok, a primerek, az alapozók és a szemhéjpúderpaletták is. A wishlistemen szerepel egyébként az Earthy Elements és a Bare Necessities paletta és egy alapozó is....viszont sajnos már most tudom, hogy egyik alapozó színe sem fog passzolni. Egyre több swatch és videó jelenik meg róluk, így valamennyire be tudom saccolni, hogy bizony a színek túl sötétek és túl sárgák. Így egyelőre várok, amíg egy kis színt szerzek a nyáron, így nem kell olyan sokat világosítanom majd. Hiába a Creamy Vanilla-hoz az van írva, hogy nagyon világos bőrszínhez (fair), hideg alaptónussal....az alapozó konkrétan citromsárga, ami az én valóban cool undertone bőrömhöz 100 %, hogy nem passzol. Ha kíváncsiak vagytok egyébként, Nikkietutorials használja ezt a színt és egyértelműen sárga. Így napozhatok én bármennyit, vanília színt sosem fogok szerezni...így valószínűleg a Natural-hez fogok majd nyúlni....meg rengeteg fehér világosítóhoz :-D. 

Na, nagyon elkalandoztam a kívánságlistámon, jöjjenek a tesztelt termékek is. Először is, a Prime Perfection összetevőit ITT találjátok. Én a hidratáló verziót vettem, mivel tudjátok már biztosan, hogy nagyon száraz a bőröm. Sajnos jelenleg annyira, hogy ez a hidratáló primer sem segít. Ezt viszont tényleg nem a hibájának tekintem, jelenleg semmi az égvilágon nem használ nekem. Valószínűleg a betegségem, mint az influenza, plusz utána egy baktériumos felsőlégúti nyavalyát is elkaptam, erős náthám van még mindig, herpeszem, plusz Nyugat-Magyarországon élek, ahol az év 365 (idén 366) napjából 362 napon erős szél fúj.....így a bőröm nagyon megsínyli ezt, annyira, hogy kénytelen leszek bőrgyógyászhoz menni, mert konkrétan lehámlik az arcom. Fáj is, érzékeny is és csúnya rajta az alapozó így. 
Az összetevők alapján egyébként nagyon ígéretes, tartalmaz gyulladáscsökkentő aloe verát, hidratáló glycerint és kémiai fényvédőt is. Bár a Krémmánia szerint nem ez a legjobb fényvédő, mivel beszívódik és elősegítheti a káros szabadgyökök képződését. Mondjuk én ezt nem a fényvédelem miatt vettem, az arckrémem 35-ös védőfaktort tartalmaz (SPF 35 és PA++), így azt már amúgy is kipipálhatom. Sajnos az ígért pórusminimalizáló hatást nem tapasztaltam, de megfelelően hidratál (ill. hidratálni fog, amint normalizálódik a bőröm). Ha erre kerestek valamit, akkor tudom ajánlani. Könnyed az állaga, nem hagy zsíros érzetet és valamiért ilyen furcsa, mentolos illata van, pedig nem tartalmaz mentolt. Nyáron majd biztos értékelem ezt a hűsítő hatást, amit ad. Szerencsére nem csípi az arcom, ami nálam már egy plusz pont. A termék 3590 forintba kerül. Nem valószínű, hogy újraveszem, mert szeretek kísérletezni primerekkel is, de szerintem megfelelő az ár/érték aránya, így megéri kipróbálni. Létezik egy mattosító verziója is ennek a primernek, szóval zsírosabb bőrűek inkább azzal próbálkozzanak. 

Most pedig következzenek a csodálatos folyékony rúzsok, amik hivatalosan Amore Matte Lip Créme néven futnak. Én már korábban beszereztem a Precious és a Covet árnyalatot. Sajnos picit csalókák a színminták az oldalon és habár nagyon szeretem a barnás árnyalatokat, a Covet már túl barna volt. Pláne az én nagyon világos bőrömön nem mutatott szépen a sötétbarna. Ilyen nutellaszerű színe van, nagyon szép egyébként, de hát nekem is van önkritikám és be kell látnom, hogy nem illettünk össze, így bár fájó szívvel, de megváltam tőle. A Precious viszont annál inkább tetszett magamon. Amikor 20 % kedvezmény volt mindenre a Milaninál, tudtam, hogy be kell még szereznem pár színt tőlük. Így esett a választásom az Adorable, Amore és Allure színekre. Íme a swatchok: 


Covet. Ez egy korábban készült kép, amikor kipróbáltam. 





Én csak jókat tudok ezekről elmondani. Volt már dolgom folyékony, mattra száradó rúzsokkal, de ezek magasan a legjobbak. Kívülről is már nagyon elegáns hatást keltenek az arany kupakkal és a szintén arany színű, egyszerű, Milani felirattal. Alul találjuk meg a szín nevét és számát. Maga az applikátor is remek formájú, kellő mennyiségű rúzst vesz fel, nem kell 10-szer belemártani, hogy jó fedést érjünk el vele. Könnyen siklik az ajkakon. A rúzsok állaga változó, ahogy észrevettem. A legjobban a Precious és az Allure állaga tetszik, az már szinte habos-krémes, ezekkel a legjobb dolgozni. Az Adorable kicsit "keményebben krémes", ezzel szemben az Amore állaga picit folyósabb. Utóbbit rétegezni kell, hogy megfelelő fedést érjünk el, viszont utána lerobbanthatatlan, alig bírtam lemosni este. Mondjuk ez általában elmondható mindegyikről, hogy nagyon tartós. Enni, inni lehet velük, csókálló, nem maszatolódik, nem hagy lenyomatot a poháron sem. Amit még kiemelnék, az az illatuk. Annyira kellemes, édeskés, csokis-vaníliás. Nem az a tömény vanília, mert azt utálnám, hanem ilyen süteményes, igazi élmény a használatuk. 
Nekem hosszútávon sem szárítják túlzottan az ajkaimat, viszont azt el kell mondanom, hogy alapjáraton sem túl száraz a szám, nem kell folyamatosan ajakápolót használnom. Azért kb. 5 óra múlva már kezd összehúzódni az ajkamon és enyhén elkezd belül peregni, én ilyenkor le szoktam szedni és újra felkenem ha szükséges, mert nem szeretem ezt az érzést. Kinézetre egyébként ugyanolyan marad. 
Egyszerűen imádom és nem tudok rosszat elmondani róluk, nem találok hibát bennük. Biztosan beszerzek még más árnyalatokat is, mert ezek a világ legjobb rúzsai közt vannak. Aki szereti a matt ajakkencéket, annak bátran ajánlom! Nem olcsó, most éppen 10 % kedvezménnyel kaphatók, így 2600 forintba kerülnek, de megéri. Ezért az árért 6 grammos kiszerelésben érkeznek. Kiadós adagok és nem kell fél óránként újra kenni. 
Vásárlás előtt érdemes videós swatchokat nézegetni a neten, mert az oldalukon becsapósak a leírások és az üvegben világosabbnak tűnnek a színek, mint amilyenek valójában. Ezt a Covet árán megtanultam :-). 

Azt még szeretném elmondani, hogy ez nem szponzorált bejegyzés, mindent magam vásároltam, a cég nem támogatott semmivel és nem befolyásolta semmiben a véleményem. 

Remélem tetszettek ezek a tavaszi Milani újdonságok és beszereztek ti is pár dolgot tőlük! Találkozzunk legközelebb is! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Nyugodtan írd le a véleményed, de csak moderálás után kerül megosztásra. Ha csak a jó szándék vezérel, ezt úgyis megérted. :)