2016. március 27., vasárnap

Kiko - Candy Nails kollekció

Bár egy nap csúszással, de ahogy ígértem, megmutatom a Kiko új körömlakk kollekcióját, a Candy Nailst. Szerintem nagyon kis cukik, már vettem is kettőt belőle :-D. Azokat majd részletesebben is megmutatom, de az egy másik poszt része lesz :-). Ma a húsvétra való tekintettel kicsit rendhagyó, csak képes bejegyzéssel készültem. Ezek a körömlakkok viszont megérik ezt, hiszen lehet bennük gyönyörködni. Holnap hozok nektek egy hosszabb zsákmányos posztot.....de az legyen meglepetés. Addig is, legyen szép napotok, használjátok ki ezt a szép időt, pihenjetek, kiránduljatok! 









Sajnos csak itthon vettem észre, hogy ez a kép homályos lett. Bocsi! 


A körömlakkok darabja 4,90 euró, ami a drágábbik kategóriába tartozik, de még így sem olyan vészes és a tartósságuk is jobb, mint az olcsóbbaknak. 

Remélem tetszett a poszt, találkozzunk legközelebb! 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Nyugodtan írd le a véleményed, de csak moderálás után kerül megosztásra. Ha csak a jó szándék vezérel, ezt úgyis megérted. :)