2016. március 28., hétfő

Kiko - Makeup Mania Haul



Március 31-ig olyan akció van a Kikoban, hogy ha legalább 6 terméket vásárolunk, akkor a 3 legolcsóbb ingyen van. Legutoljára ilyen a Black Friday keretein belül volt, természetesen akkor sem hagytam ki. Sok jó dolog közül "kellett" választanom, igyekeztem olyan dolgokat, amikre tényleg szükségem volt, illetve nincs 26 000 darab olyanom már a szekrényben. 

Már vagy ezer éve szemezek a Kiko Coconut Kissbalm-mal, mert nekem Blackberry illatban már megvan, nagyon szeretem, mert szépen hidratál és egy kellemes színt ad az ajkaimnak. Viszont szerettem volna valami színtelent is, amikor épp nomakeup napot tartok. Isteni kókusz illata van, nagyon jól hidratál, nem kell sokszor bekenni a nap folyamán. Krémes az állaga, így hamar ellátja az ajkunkat a megfelelő hidratáltsággal a benne található sheavaj segítségével, sokáig is tart ez az érzés. Én tényleg nagyon tudom ajánlani ezeket, a Labello kemény ajakápolóinál vagy százszor jobb. A Kiko Kissbalmok közül egyébként ez az egyetlen színtelen, a többinek gyümölcsös színe, ill. illata van. Parabénmentes, E-vitaminos, A-vitaminos és 15-ös fényvédőfaktorral védi az ajkunkat a káros napsugarak ellen. Meg mondtam már, hogy isteni kókusz illata van? :-)





Tegnap már említettem a két új kollekciós körömlakkot, ITT  illetve ITT  megtaláljátok az oldalon. Furcsa módon egy világos pasztellkéket választottam, pedig a kék egyáltalán nem az én színem, valami mégis van benne. Ilyen kis mikrogyöngyök díszítik, szóval nem csak egyszerűen kék. Hogy kicsit feldobjam, gondoltam jó ötlet a csillogós, rózsaszín, duókróm fedőlakk. Rózsaszín-arany váltakozik benne napfénynél, nekem nagyon tetszik. Gyűrűsujjon használva kis extrát csempészhettek a manikűrbe. A körömlakk egyébként tartós, sokáig csillogós marad, hamar szárad és elvileg ápolja is a körmöket, bár én ebben kevésbé hiszek. 
Így néz ki egyedül és együtt használva: 







A karácsonyi kollekció része volt a Twin Stars, ami egy színben szinte teljesen megegyező körömlakkot és rúzst tartalmaz. Most már le volt árazva, sajnos már nem is kapható, online sem. A szín, amit választottam, a Radiant Mauve, vagyis egy csodás mályva. A körömlakk is csodaszép, azt még nem próbáltam, így egyebet nem tudok mondani sajnos. A rúzs viszont egy álom! Van egyébként ebből az együttesből egy barack színem is, mert a rúzs annyira jó. Azt már régebben vettem, de akkor a mályva szín sajnos pont kifogyott, szerintem egy másik Kiko üzletből küldték a mostaniakat is, mert a mi store-unk nagyon pici és nincs elég helyünk a raktárban. A rúzs szépen pigmentált, teljesen matt, a textúrája mégis krémes, abszolút nem szárítja az ajkaimat, tartós is. Nem érezni, hogy rajta van a számon, nem folyik el, pedig ceruzát sem használok alá. Remélem egyszer az összes standard rúzsunknak ilyen állaga és finise lesz, akkor szerintem az összeset megvásárolom! Íme, a színe (középen):



A képen még van egy szájceruza, Brick Red árnyalatban, ezekből már rengeteg színem van, kellőképp pigmentált, elég puha, krémes, így rúzsként is használhatóak, ráadásul nagyon olcsó, 2,50 euróba (kb. 750 ft) kerül. Az ajkakon matt. Annyira nem tartós azért, evésnél lejön, de ennyi pénzért nem is vártam csodát. A kedvenc színemben hoztam el, ami egy terrakotta szín, úgyis van ilyen Wet'n'Wild rúzsom, együtt biztosan meg tudom növelni a tartósságukat. 
Az alsó, barna szín pedig egy szemöldökceruza, az Eyebrow Sculpt, ami egy Anastasia Beverly Hills Brow Definer dupe. Vagyis, igazából a Kikoban már előbb volt ilyen cerka, a Brow Definer csak ezután jelent meg. Úgyis terveztem megrendelni az említett ABH szemöldökformázót, valamikor meg is fogom és akkor majd összehasonlítom egy posztban. Nekem a Kikonál a 04-es szín, az Auburn passzol. Ez egy meleg, középbarna szín. Nemrég tettem fel képet a Facebook oldalamra, hogy voltam fodrásznál és sötétebb lett a hajam, mert már untam a szőkét. Mivel tavasz típus vagyok, ezért semmiképpen nem hűvös árnyalatú hajat kaptam, hanem egy gesztenyebarna színt. A hajam vége továbbra is szőke, ilyen balayage-ombre stílusban. Nagyon tetszik nekem, viszont rossz hír a szőke brow pomade-nak, hogy már nem passzol, így ha azt használom, sötétítenem kell egy kis szemhéjpúderrel. Néha így csinálom, viszont ha gyorsan végezni szeretnék, akkor erre a Kiko Sculpt-ra nevezek be. A háromszög forma miatt nagyon szuper használni, egyszerű, nem kell totál rányomni a szemöldökre, hogy kinyerjük a színt (sajnos a sima szemöldökceruzánk olyan, nem is szeretem). A másik végén található kefe nagyon praktikus. Én úgy csinálom, hogy mielőtt nekiállnék, átfésülöm az egészet, a színnel megigazítom, kiegészítem a formát, majd ismét átfésülöm. Nekem pont passzol a szín is, természetesnek néz ki. Ha jó szemöldökre valót kerestek, olcsón, akkor csakis ajánlani tudom. 6,90 euróért tényleg jó terméket kaptok. 

Ennyit vásároltam a Makeup Mania alkalmával, nézzetek be az online üzletbe, március 31-ig még van időtök. 

Remélem tetszett a bejegyzés, találkozzunk legközelebb! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Nyugodtan írd le a véleményed, de csak moderálás után kerül megosztásra. Ha csak a jó szándék vezérel, ezt úgyis megérted. :)