2016. április 3., vasárnap

Legújabb szerzemények (Mac, Colourpop, Ziaja...)

Az elmúlt hetekben összegyűjtöttem pár új dolgot, amiket szeretnék nektek megmutatni. Hamarosan egyébként egy kis meglepetéssel jövök....nem nyereményjáték ;-), csak még elő kell készítenem a dolgokat, meg egy kis bátorságot kell gyűjtenem....de most lesz két szabadnapom is egymás után, így remélhetőleg hamarosan megtudjátok, mivel készültem :-). 
Először megmutatom a test- és szájápolási dolgokat, amiket az iParfümériáról szereztem be. Íme: 




A svájci Curaprox Ultra Soft fogkeféket már biztosan sokan ismeritek, én is már évek óta ezt használom, szerintem a legjobb fogkefe a világon. Puha a sörtéje, ami sokkal jobb a fogaknak a hiedelmekkel ellentétben, mint a kemény, durva sörtés. A fej mérete is pont megfelelő, a rajta található szám (5460) pedig azt jelzi, hogy hány szál található a sörtében, láthatóan sokkal-sokkal több, mint egy átlagos fogkefében. Valahogy úgy érzem, hogy ezzel sokkal tisztábbak lesznek a fogaim. Nekem érzékenyek egyébként, meg az ínyem is, gyakran vérzett fogmosás közben, viszont amióta ezeket a fogkeféket használom, azóta egyszer sem fordult ez elő. Az sem utolsó szempont, hogy mókás színekben kaphatók :-). Igaz, nem a legolcsóbb (a hármas szett 2960 forint), de nekem megéri azt a pluszt kifizetni, hiszen rettegek a fogorvosoktól...de ezt szerintem már párszor leírtam. 

A következő a Ziaja Med atópiás bőrre való fürdő- és tusoló olaja. A termék, amit küldtek sajnos számomra érthetetlen nyelven van (valamilyen szláv), a Krémmánián sem találtam meg, szerintem Magyarországon nem is kapható (gondolom ezért van csak ezen a nyelven). Az összetevőit sem találom sehol egyelőre, erről majd írok egy részletesebb posztot, ha már kipróbáltam és jobban utánanéztem, szerintem sokan küzdünk ekcémával és érzékeny bőrrel, így hasznos lehet. Egyelőre annyit találtam róla, hogy dermatológiailag tesztelt, illatmentes, hypoallergén, ceramidokkal, allantoinnal és E-vitaminnal táplál. Mivel egy tusfürdőre jelenleg borzasztóan allergiás lettem és a hasamon kiütések jöttek ki tőle, remélem ez segít legyűrni a pöttyöket :-). Nagy reményeket fűzök hozzá. Részletes teszttel majd jövök! 

A harmadik, pici termék egy rendeléshez kapott ajándék fogkrémminta a Mediblanctól. Amit ígér, hogy fehérré varázsolja a fogakat a speciális szilikák segítségével, kitisztítja a nehezen elérhető helyeket is, erősíti a fogzománcot, csökkenti a szájszagot, sokáig tartó frissességet hagy maga után a szájban és gyengéd a szájüreghez. Sokat ígér, letesztelem majd és meglátjuk, mennyire válik be :-). 

Most pedig érkezzenek a beauty dolgok....gondolom ez mindenkit sokkal jobban érdekel :-D. 




Amit ezek közül nem vettem, hanem kaptam a húgomtól, az a Max Factor Marilyn Ruby Red árnyalatú rúzsa. Ez az előző Pixibagben volt, a tesóm nekem adta, mert szerinte én úgyis többet használom. Ő cukrász, szóval van benne valami :-D. Ez egy klasszikus, semleges árnyalatú vörös szín, az igazi Marilyn Monroe piros. se nem túl kékes, se nem túl narancsos. Krémes, csillogós a finise, éppen ezért nem olyan tartós. mindenképpen érdemes aláceruzázni. Kényelmes viselni, szinte hidratálja az ajkakat. Az illata elég furcsa, citromos süti illatra emlékeztet, még nem döntöttem el, hogy tetszik-e. Ami engem meglepett, hogy nem annyira pigmentált, kevésbé telített a színe az ajkakon, a kezemen készült (alább) swatchon is rengetegszer át kellett húznom, hogy ezt a színmélységet elérjem. Nálam ez nem túl pozitív sajna, pláne, hogy ennek ellenére még csak nem is tartós. Így rendben van, hogy ajándék volt, de biztosan nagyon megbántam volna, ha megveszem. 

Ezzel a rúzzsal szemben a Colourpop Ultra Matte Lip Avenue árnyalatú folyékony rúzsa meseszépen pigmentált, erős a színe, teljesen matt és sokkal tartósabb. Ez alá én nem használtam ceruzát, igazából semmilyen folyékony, mattra száradó rúzs alá nem szoktam, mégsem folyt el a szám barázdáiba. Sokkal pozitívabb a véleményem erről, de mégsem lesz a kedvencem. Kathleenlights is már számtalanszor említette, hogy nem szereti a Colourpop folyékony rúzsainak az állagát, mert szerinte nagyon szárítanak és kényelmetlenek. Sajnos egyet kell, hogy értsek vele, mert tényleg nagyon szárítja az ajkamat és egyszerűen lepereg foltokban. Munkában próbáltam ki először (bár ezt nem szabadna....de van hasonló színünk, így ha egy vásárló kérdezi, tudok Kiko alternatívát mutatni) és kb. 2 óra után belenéztem a tükörbe és pár foltban hiányzott a rúzs a számról. Nagyon nem szép látvány. Még azért próbálkozom vele, úgy, hogy aláhidratálok vagy ceruzával segítem. Az is lehet a probléma, hogy elég ügyetlen vagyok még a felvitelében, mert az eddigi folyékony rúzsaim inkább krémes állagúak, ez viszont szó szerint folyékony és vagy 3 rétegben sikerül szépen, egyenletesen felvinnem, szóval lehet ez már túl sok egyszerűen. Nem adom fel, mert a színéért oda és vissza vagyok! Amúgy, állítólag megváltoztatták az újabb rúzsok összetevőit és Kathleen szerint sokkal jobbak azok már. Mivel nem bírom ki persze, így megrendeltem az általa tervezett Lumiere 2-t, aminek már új a formulája. Kíváncsi vagyok rá nagyon, majd jelzem a tapasztalatom. A márka egyébként sajnos nem kapható nálunk, sem Európában, így eBayről, az eredeti ár (6 dollár) többszöröséért (kb. 15 dollár) lehet csak megrendelni. 

Szintén Kathleen "javaslatára" vásároltam meg tegnap este a Tescoban (szerintem sosem vettem semmi sminket még ott) a Rimmel Santa Rose pirosítóját. Igen, az ott a képen egy pirosító. Nekem igen :-D. Sötétebb bőrűeknek nem ajánlom, mert rajtuk nem fog látszani, de Hófehérkéknek mindenképpen. Annyira szép, barackos színe van, teljesen természetes az orcákon, nem túl narancsos. Ez az első termékem a Rimmeltől egyébként és nem gondoltam volna, hogy ennyire tetszeni fog. Nincsenek benne bazi nagy csillámok, viszont nem is teljesen matt, inkább egy enyhe fényt ad az arcnak. Le is váltottam az eddig imádott Kiko pirosítómat :-D. 

Íme a swatchok a termékekről: 


Balról jobbra: Max Factor Marilyn Ruby Red,  Colourpop Avenue, Rimmel Santa Rose


Szintén az iParfüméráról rendeltem meg a Revlon Cosmetics Colorstay SPF 20 alapozóját. Már kapható nálunk is a Müllerekben ez a márka, viszont pont ez a termék sajnos nem. Sok swatchos videót megnéztem, mire rávettem magam, hogy megrendeljem ezt, mivel ugye Hófehérke lévén nem egyszerű az alapozóválasztás, pláne netes rendelésnél. Viszont a sok pozitív vélemény alapján megrendeltem és milyen jól tettem! Két verzió elérhető ebből, a mattosító, ami nyilván normál és zsíros bőrre való és hát természetesen a nekem való, normál és száraz bőrre való. 3290 forintba kerül, az Ivory árnyalat igazán világos, egyszerűen tökéletes a színe. Végre egy alapozó, ami nem sárga, ilyen ritkán találni. Nagyon jól fed, mégis természetes marad, az állaga is kiváló, nem emeli ki a száraz részeket. Azt mondjuk hozzá kell tennem, hogy nem szoktak pattanásaim lenni, szerencsére nincs is semmi olyan terület az arcomon, ami erősebb fedést igényelne, így a nálam jó fedés nem biztos, hogy másnál is hasonlót jelent. Tehát nekem nincs szükségem egyéb korrektorra emellett, esetleg szem alá. Mivel ez száraz bőrre való, így a finise sem teljesen matt és a következőkben említésre kerülő Mac Strobe Creammel együtt már erős volt a hidratáló hatása és estére pici összegyűlt a homlokom, szóval ezt a kombinációt még nekem is le kell púdereznem, vagy valami kevésbé hidratáló primert kell választanom. Az egyetlen fekete pont, méghozzá jó nagy, amiért nem pumpás a kiszerelése, hanem ki kell önteni, Viszonylag sűrű az állaga, így nehezen jön ki belőle. Most még rendben van, viszont ha már fogyatkozóban lesz, nem tudom, hogy fogom kivarázsolni az üvegből az alapozót. Ezt átgondolhatták volna jobban. Mindenesetre a szín, állag, hatás, fedés nálam megéri ezt a kis bosszúságot. 

Az utolsó és egyben egyetlen high end kategóriás termék a Mac híres Strobe Cream-je. Hogy mi a strobing, azt Desi Perkins, a 2. kedvenc videósom elmagyarázza nektek ITT. Egyelőre csak "To go" méretben vásároltam meg, hiszen az én arcbőröm nem mindent tolerál és ebben is van kevés parfüm. Így ha ez nem is vált volna be, nem fájt volna annyira. Le is lőttem a poént, hogy bizony bevált, nagyon megkedveltem ezt a krémet, szuperül hidratál, a zöld tea gyulladáscsökkentő, tele van mindenféle antioxidánsokkal (pl. E-vitamin) és mindemellett egy csodaszép fényt ad az arcnak. Ennek optikailag egységesítő hatása van, az arcbőr frissebbnek és tökéletesebbnek tűnik. Lehet önmagában is használni, alapozó alá vagy alapozóhoz keverve, akár alapozó fölé highlighterként is. Én nagyon megszerettem és biztosan be fogom szerezni a nagyobb változatot is, ha ez elfogyott. Szerintem minden bőrtípusnak megfelelő. Kicsit amúgy olyan érzésem van vele kapcsolatban, mint a Fix +-szal, hogy igazából nem csinál olyan nagy extrát, viszont nélküle már nem olyan jó a smink. Már mindig ehhez nyúlok, ha sminkelni kezdek, ugyanúgy, a Fix+ pedig az örökös befejező lépés marad. A félreértések elkerülése végett, én nem vagyok egy Mac-fan....sőőőőt. Szerintem borzasztóan túl vannak árazva és a minőség ennek ellenére sem a legtutibb. Viszont ez a két termék tényleg must have és aki teheti szerezze be, mert megváltoztatja a smink végeredményét. Itt egy kép, hogy milyen fényt ad, remélem látszik a különbség:


Bal oldalon nélküle, jobb oldalon Strobe Cream-mel


Ezeket a dolgokat szereztem be, remélem hasznos volt nektek. Ha igen, találkozzunk legközelebb is! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Nyugodtan írd le a véleményed, de csak moderálás után kerül megosztásra. Ha csak a jó szándék vezérel, ezt úgyis megérted. :)