2016. február 8., hétfő

Legfontosabb sminktermékeim, ecseteim

Hétvégén wellnesselni voltam és megihletett egy poszt, mégpedig mikor vacsorához készülődtem és elővettem a neszesszerem, hogy rendbehozzam a szaunában kissé lestrapált fejem. Mivel csak egy hosszú hétvégére mentünk, nem akartam túl sok mindent vinni, tényleg leminimalizáltam, amit csak tudtam, hiszen most inkább a pihenésre, nem a sminkelésre fektettem hangsúlyt. Ha kíváncsiak vagytok, nálam mik az elengedhetetlen sminktermékek és ecsetek, tartsatok velem! 




Az ecsetek közül az egyik legfontosabb a szemöldökecset, hiszen legvégső esetben is az egyik végén lévő kefével legalább meg tudom igazítani azt a pár kacifántos szemöldökszálat, ami még maradt. Ez még a Milani szemöldökkrémjéhez való ecset amúgy. A következő egy Real Techniques (RT) pirosítóecset, amit én inkább ebben a pár napban bronzosító ecsetként használtam. Az aranyszínű egy RT ecset utánzat, amit 2 dollárért rendeltem egy Cute nevű alkalmazás segítségével. Ezt kontúrozásra szoktam használni, nekem tökéletes a mérete ehhez. A következő kis rózsaszín szintén egy Cute-ról rendelt szett egy része, satírozó ecsetnek használom a mélyítővonalba. No makeup makeup-hoz abszolút tökéletes, én a bronzosítómat szoktam a mélyítőbe is felvinni. A RT fixáló ecset funkcióját valószínűleg nem kell magyaráznom, ez a szem alatti korrektor fixálására ill. korrektor eldolgozására való. A két szélső szemrevaló ecset pedig azt a célt szolgálja, ha épp kicsit extráskodni szeretnék a szemsminkkel, valahogy ezek a kedvencem ecseteim, szinte mindig ezeket használom. Ezeket még a Makup Plázáról rendeltem majdnem egy éve. 

Nekem ezek a minimál ecsetszett darabok, lehet ez valakinek sok, de nekem ennyire van szükségem ahhoz, hogy megfelelő sminket készítsek magamnak az adott időben. Természetesen szaunába, medencézésre és a csúszdákon az egyetlen, amit alkalmaztam, az a szemöldököm igazítása volt. Hogy mivel? Az most következik: 




Az egyik alapdarabom az Anastasia Beverly Hills Brow Pomade, amiről már írtam egy bejegyzést. Nagyon imádom ezt a szemöldökkrémet, nagyon tartós, még a szauna 6273 fokú hőmérséklete sem ártott meg neki. Igaz, az egész szombatot egy vízi komplexumban töltöttük, végig vízben, csúszdáztam is, így sokszor voltam víz alatt is, ezért mire felmentünk a szobánkba, azért rendesen megkopott....de még így sem látott senki szemöldök nélkül :-D. 
Bronzosítónak a kedvencemet vittem, mégpedig a Too Faced Chocolate Soleil-t. Imádom az illatát, az állagát, nem porzik, pigmentált, nem narancssárga. Én csakis ajánlani tudom ezt, akinek van lehetősége, szerezze be, mert tényleg iszonyat jó. 
Az arcomra az újonnan beszerzett Missha BB krémemet választottam. Elég erősen fed egy bb krémhez képest, hidratál, kicsit mattít is egyben, szépen mutat az arcomon. Nem tudom, hogy ez, vagy a nemrég kezdett koreai arcápolásomnak köszönhetően, de eltűntek a homlokomról a hámló részek. Nagyon kellemes használni, egyszerűen kézzel viszem fel, könnyen el lehet dolgozni. Az ára is egész jó, iParfümérián is megtaláljátok, bár itt sokszor van a színekből hiány. Ha már a színe. A koreai bb krémek, ill. alapozók nagyon világosak, így ami nekem szerencse, az a legtöbb embernek sajnos nem fog passzolni. Viszont Hófehérkék, legalább van lehetőségünk színezett nappali, fényvédős hidratálóra, hiszen az európai bb krémek nem nekünk készültek. 
Szem alá a Maybelline Jade Instant Anti-Age Effect szivacsos korrektort használom minden nap. Száraz bőrre remek választás, szépen eltünteti a karikákat. Praktikus a szivacsos applikátor a végén, bár nem valami guszta egy idő után....elég koszos lesz a kupakja. Természetesen ettől még ugyanúgy működik. Mostanában van, hogy csak ennyit használok (meg a szemöldökkrémet, természetesen) és máris utcára lépős formába jöttem :-D. Az enyém a Fair árnyalatban van meg, ez a rózsaszínes változat, viszont létezik ebből egy sárgásabb is, az jobb a sötétebb bőrű, meleg tónusúaknak. A rossz hír azonban, hogy vagy csak Ausztriában kapni, ha van lehetőség rá, vagy pedig innen: Beautyjoint. Itt találtok többféle színt is, sajnos én csak kettőt ismerek belőle, de amúgy is érdemesebb a világosat rendelni. Itt egyébként más a neve, de ugyanaz a kettő, csak Ausztriában a Maybelline Jade forgalmazza, gondolom ezért hívják máshogy. 
Gondoltam egyik este egy kicsit különlegesebb sminket készítek, ezért vittem magammal egy kisebb szemfestékpalettát is. Nem mondom, hogy ez a kedvencem, viszont nagyon táska-és utazóbarát a mérete, strapabíró a csomagolása, a színei pedig ideálisak minden eseményhez. Így esett a választásom a Too Faced Boudoir Eyes-ra. 
A szempilláimra egy Glossybox-szal nemrég érkezett a Benefit They're Real szempillaspirál primert és ennek a szempillaspirál tesóját csomagoltam be, hiszen ez a kombó lerobbanthatatlan. Igaz, végül nem használtam medencézéshez, de szerintem simán bírta volna a gyűrődést. Az olajos lemosóval is alig moccan meg, egy kis víz szerintem meg sem kottyant volna. Ha egyszer lesz esküvőm, biztosan ezt fogom használni, mert tutira sírásálló :-). 
Végül nem maradhat el a száj hidratálása sem, hiszen a termálvíz, a szauna is kiszáríthatja a szánkat. Mivel a wellness az evésről is szól (szauna, kaja, medence, kaja, csúszda, kaja, szauna.....), ezért nem vittem semmiféle rúzst, hiszen semmi kedvem nem volt azzal foglalkozni, hogy hogyan nézek ki evés után. Így csak a kis Carmexem volt velem, ami nagyon jól hidratál, edzi a számat herpesz ellen, ha nagyon kiszárad és ég, a benne lévő menthol segítségével hűsítő érzést is ad. Nekem jobban hidratál, mint bármelyik Labello. 

Ezek lettek volna az én legfontosabb sminkcuccaim, remélem tetszettek és esetleg találtok magatoknak is megfelelőt köztük. Köszönöm, hogy elolvastad, találkozunk legközelebb! :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Nyugodtan írd le a véleményed, de csak moderálás után kerül megosztásra. Ha csak a jó szándék vezérel, ezt úgyis megérted. :)