2016. január 31., vasárnap

Elfogytak #1



Ezzel a bejegyzéssel szeretnék elkezdeni egy sorozatot, amikor is bemutatom, hogy mik azok a  termékek, amiket elhasználtam. Mivel hosszabb ideig tesztelem őket, így már egy kialakult véleményt tudok róluk mondani, nem csak egy első benyomást ill. azt, hogy mit várok tőlük. Lássuk az alanyokat!

St. Tropez önbarnító spray

Ezt még régebben vettem, talán nyáron használtam el, de már akkor tervezgettem a blogírást, így eltettem, hátha belefogok. Nagyon szerettem a színét, tényleg természetes barnaságot kölcsönzött a hófehér csülkeimnek. Könnyű is a felvitele, hiszen az adagolója tényleg szépen, egyenletesen szórja a barnítófolyadékot. Mint minden önbarnító előtt, itt is rendesen fel kell készíteni a bőrt, bőrradírral és megfelelő hidratálással. Barnítóhóz használatos kesztyű használata pedig érdemes, hiszen ég és föld a különbség a kesztyűs és a kezes felvitel között. Plusz, ez a barnító borzasztóan gyorsan teszi a dolgát, így kézzel semmiképpen nem ajánlom, hogy belenyúljatok, mert nagyon megfogja a tenyereteket. Szerencsére ezt nekem nem kellett netről rendelnem, mert itt Ausztriában kapni a Müllerekben is, bár sajnos csak pár dolgot, így én itt szereztem be. Egyébként online, a Feelunique oldalán, most éppen akciósan találjátok. Én nyár elején sokat nyúlok önbarnítóhoz, így valószínűleg beszerzek a márkától mást is. Nálam 10 pontból 9-et ért el, mert az ára azért elég húzós. 

Balea olajos tisztító fluid

Nagyon megtetszett ez az olajos lemosó, szép összetevőkkel (Balea, csak így tovább, hagyjuk már a fenébe azt a fránya alkoholt!) bele is pottyant a bevásárló kosaramba. Este a zuhany alatt ki is próbáltam, nem erős sminkkel, csak alapozó, szempillaspirál, szemöldökkrém. Kellemes volt a használata, amikor víz éri, tejfehér lesz és nekem semmiféle olajos réteget nem hagyott hátra (nekem bármit beszippant a bőröm fél perc alatt, szóval ez nem biztos, hogy mérvadó). Viszont mikor belenéztem a tükörbe, egy panda nézett vissza, ugyanis a szempillaspirált csak összekente az arcomon, a micellás arcmosás pedig szintén tudatta velem, hogy bizony még csak az alapozót sem szedte le egyáltalán. Végül tusfürdőnek használtam el. Mivel szépek az összetevői, csak hát a dolgát nem teszi, így fájó szívvel 3 pontot adok, mert azért nem reménytelen, látjátok, tusfürdőnek még beválhat :-). 

Paula's Choice Skin Recovery Hydrating Treatment Mask

Erről már írtam a kedvenc hidratálókrémes posztomban. Szép összetevők, állatkísérletmentes. Nem is ragoznám, imádom, szeretem, nagyon jól hidratál és egyszer biztosan újraveszem, de mivel imádok tesztelgetni, egyelőre elbúcsúzunk egymástól. Az ára miatt kap 9 pontot tőlem. 

Himalaya Herbals intenzív hidratáló bőrápolókrém természetes E-vitaminnal

Ez a testápoló egy Pixiboxban rejtőzött, talán egy Pure by Pixiboxban. Mivel van benne elég sok parfüm, ezért arcra egyáltalán nem használtam. Testre egész jó volt, szerencsére ott annyira nem érzékeny a bőröm, kivéve a könyök hajlataim, ott hidegben sajnos (éppen most is) ekcémás. Jól hidratált, ha este bekentem magam, másnap egész nap puha volt a bőröm tőle. Az illata olyan tipikus niveas illat. Különösebb dolgot nem művelt a bőrömmel és nekem nincs olyan testápoló, amire azt mondanám, hogy na erről nem vagyok hajlandó lemondani. Ugyanígy vagyok a tusfürdőkkel is. Hangulatfüggő, mit veszek éppen. Ezt a HH krémet sem veszem újra, hiszen van pár testápolóm éppen, amik elhasználásra várnak. Mivel kellemes volt, adok neki 7 pontot. A sok parfüm miatt a levonás! 

Borotalco dezodor

Ez még nyáron egy Pixibagban lapult és nagyon szerettem. Meglepődtem, mennyire jól használt, tényleg megakadályozta az izzadást, bár hozzáteszem, nem vagyok az az izzadós fajta. Van, hogy még edzés közben sem ejtek egy darab izzadságcseppet sem (és nem, nem jógán vagy zumbán bohóckodok). Az illata púderes, kellemes friss illatot kölcsönöz és tényleg durván jól teszi a dolgát. Alumínium só van benne, így aki ezt szeretné elkerülni, annak nem ajánlom. Alkohol nincs benne, parfüm van....viszont na, azért egy dezodor legyen már illatos, ezt én is támogatom. Nem vettem újra, mert dezodort is mindig mást veszek. Pontokban kifejezve, nálam 10-et ér. 

The Body Shop mandulás kéz- és körömápoló

Ezt akkor vettem, amikor épp munkát kerestem és egy állásinterjú előtt vettem észre, hogy annyira száraz és repedezett a kezem, hogy így nem mehetek oda, mert ha bemutatkozás során kézfogásra kerülne a sor, így tuti nem nyújtom át a kezem. Természetesen az épp aktuális kézkrémet éppen akkor kiraktam a táskámból, így gyorsan beugrottam a közelben a TBS üzletbe és ez akadt a kezembe. Nem rossz, de ez tényleg csak SOS megoldásnak jó. A kenderes változat sokkal jobb. Bár a legjobban egy tégelyes, patikás, glicerines, mindenmentes kézkrémet szeretek, ami viszont nem táskakompatibilis, így csak este használom, mikor már aludni készülök. Viszont. VISZONT! Ez már a sokadik TBS kézkrémem és ugyanaz a problémám a csomagolással. Mivel fém a tubus, egy idő után megtörik, kifolyik a krém és teljesen összemaszatolja a cuccaimat, meg a táskám belsejét. Erre igazán kitalálhatnának valamit, gondolom nem én vagyok az egyetlen, akivel ez történik. Nálam ezek miatt így 6 pontot ért el. 

Benefit Roller Lash szempillaspirál

Ezt a kisz Drágaszágot egy Glossyboxban kaptam. Drágaszág, mert drága, a normál méret 25 euró, ami olyan 7500 forint, ami elég súlyos egy szempillaspirálért....viszont amit a pillákkal művel az egy csoda! Szerencsére van még egy ilyen utazóméretem ebből a spirálból, így egyelőre nem veszem meg nagyban. Meg épp nyitva egy másik Benefit travel size They're Real spirálom is, meg egy IsaDora is, így ezeket elhasználom, nehogy kárba vesszenek. Ha elfogynak, biztosan újraveszem a Roller Lash-t, ez tényleg fantasztikus és igen, drága, de olyan embereknek, akiknek az átlagosnál is átlagosabb szempillájuk van, azoknak tényleg megváltás ez a spirál, mert hosszabbít, dúsít, göndörít, nem csomós, nem pereg. Nálam 10/9, szintén az ára miatt. 

El is érkeztünk a poszt végére, remélem tetszett és velem tartotok a következőnél is! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Nyugodtan írd le a véleményed, de csak moderálás után kerül megosztásra. Ha csak a jó szándék vezérel, ezt úgyis megérted. :)