2016. február 22., hétfő

Új arcápolás kiegészítése, hosszabb távú vélemény



Először elmesélem, milyen új dolgokat választottam ismét a Jolse oldaláról, hogy kiegészítsem a korábbi arcápolásom. A bejegyzés végén pedig elmondom, miket tapasztaltam a korábbi posztomban már említett koreai termékekkel kapcsolatban. ITT el tudjátok olvasni, ha eddig nem tettétek volna. 



Ezt a két fátyolmaszkot egy kis kényeztetés céljával vettem. Mivel tél van, az én bőröm továbbra is nagyon száraz, ezért kerestem egy erős hidratáló maszkot. Véletlenszerűen választottam ezt, de milyen jól tettem! Egyelőre még csak az acai bogyósat használtam el, de ez egyszerűen csodálatos. Akinek erősen hámló bőre van, annak csakis kizárólag ajánlani tudom. Meglepődtem, hogy amikor kivettem a csomagolásból azt a maszkot, amit ráteszek az arcomra, mennyire át van itatva egy elég sűrű krémmel. Minimális illata van, féltem, hogy nem bírja a bőröm, de furcsa módon még csak nem is csípte a száraz részeket. Sajnos nálam ez egy állandó probléma, hogy bármit teszek az arcomra, csípi azt. Ez egyáltalán nem és amit a kb. 20-25 perces használat után tapasztaltam, az valami elképesztő. Feltöltődött az arcbőröm, nagyon puha lett és még vagy 3 nap után is éreztem a hatását, hidratált volt a bőröm tőle, élettel teli, kevésbé érzékeny. Mivel rengeteg krémmel van átitatva, ezért az arcom sem szívta be az egészet, jócskán maradt még rajta. Este, lefekvés előtt tettem fel, ezért nem zavart, hogy tocsog az arcom a krémben, még az előzőleg vásárolt marula és csipkebogyó olajból is vittem fel, hogy biztos legyen a hatás. Reggel egy sokkal szebb bőrrel ébredtem. Tényleg csak áradozni tudok róla. Egy csomagban 3 maszk érkezett és összesen olyan 4 dollár körül volt az ára. Szóval, ha heti egyszer használjátok, kábé 300 forintos a befektetés egy sokkal jobb bőrért. Szerintem nagyon megéri!



Aztán az új rutinom kezdetén nem tudtam eldönteni, hogy használok-e majd hámlasztót, mivel féltem, hogy kicsit sok lesz egyszerre az új dolog. Kb. 1-1,5 hetes hozzászoktatás után, végül heti kétszer beiktattam a hámlasztót is. Egyelőre maradt az akkor leírt Paula's Choice Perfecting 2% BHA Liquid Exfoliant. Mivel lassan elfogy, ezért váltottam le erre a 4 %-os  BHA Blackhead Power Liquidre. Ez azonban a nevével ellentétben nem erősebb a PC-nél, hiszen Koreában tilos használni az Európában megszokott mennyiségű szalicilsavat, ezért itt ehelyett betaine salicylate-ot tesznek bele. Emellett még hidratálókat is találunk benne. Krémmánián elolvashatjátok, milyen szuper összetevőket tartalmaz. Én még nem próbáltam, de amint elfogy a PC, neki is állok. Ha ugyanazt érem el vele, mint eddig, én nagyon boldog leszek :-). 
A kis kék krém pedig egy mitesszer eltávolító. Hasonlóan működik, mint a mitesszertapaszok. Egyszerűen fel kell kenni a problémás részekre, várni, amíg megszárad, majd óvatosan lehúzni. Valószínűleg az én mitesszereim nem nagyok, csak én látom őket óriásinak, mert nekem semmit az ég világon nem szedett ki, pedig sok pozitívat olvastam róla. Szerintem majd inkább hajmosás után, amikor jól megpuhul a bőröm, fogom használni, mert így nekem semmit sem segített. Azért még nem adom fel! 

A bal oldali kép vaku nélkül készült, a jobb oldali vakuval. 


A végén pedig megmutatom nektek ezt az alapozót, ebben a kis érdekes formában. Nem tudom, hogy a Cushion System-nek van-e magyar fordítása....én még nem találtam meg. Ez az alapozó úgy működik, hogy a felül található szivacs segítségével kell mártogatni az alsó, szintén szivacsban található folyékony alapozót. Egyszerű, ütögető mozdulatokkal szoktam felvinni és baromi erős fedést lehet vele elérni. Az állaga nagyon krémes, finise is az, szóval aki a matt bőrt kedveli, annak nem tudom ajánlani. Ez csillog, nem olajosan, hanem inkább természetesen. Én szeretem az ilyen végeredményt. Szimpatikus, hogy ha kifogy, akkor elég bele egy utántöltőt venni, aminek valamivel kedvezőbb az ára, mint ha megvenném az egészet ismét. Egyébként ilyen alapozót lassan minden márka piacra dob, a Lancome már régóta megjelent ezzel, de a L'Oreal is most hozta be a saját verzióját. Nekem nagyon bejön ez a fajta alapozás, tetszik a fedése, bár nem használom minden nap, hiszen néha csak BB krémet dobok fel. Két szín volt belőle, én nyilván a világosabbat választottam. Bár egy hangyányit sárga a színe nekem, de nem feltűnő egyáltalán, pláne, ha kicsit kivilágosítom a szemem alatt és szépen összedolgozom. Akinek van kedve pepecselni néha az alapozással, annak ajánlom, hiszen ez nem a gyors fajta alapozó. Ha szépen akarjuk megcsinálni, akkor idő kell hozzá. Szerintem a saját szivacsával működik egyébként a legjobban. 

Remélem tetszettek ezek a termékek is és akár rendeltek is valamikor.

Most pedig ejtenék néhány szót a korábban elkezdett termékekről. Mivel már egy hónapja  kezelem a bőröm velük, így eléggé kitapasztaltam a használatukat. Nekem nagyon jól működnek, így tényleg csak ajánlani tudom őket. Kevésbé száraz a homlokom, nem hámlik már annyira a bőröm és az említett csúf mitesszerek is fogyatkozóban vannak. A bőröm színe nem olyan fakó, sokkal rugalmasabbnak érzem, bár a ránctalanító hatás megjelenését még azért várom. Használom továbbra is őket és azt hiszem maradok is ezeknél a kozmetikumoknál egyelőre, mert tényleg élvezem is az esti kényeztetést. Azt hittem, nem fogok mindent használni egy idő után, de már egy rendes rituálé nálam és jól is esik, ahogy érzem, hogy alaposan lemosom a sminket, majd rákenem azt a sok mindent, pláne úgy, hogy tudom, reggelre az arcbőröm megnyugszik, szebb lesz, eltűnnek az esetleges piros foltok. Egy ilyen bőrre sokkal érzés sminkelni és sokkal több önbizalmam is lett ezáltal. 

Nyilván mindenkinek meg kell találnia a bőrének megfelelő termékeket, hiszen az én száraz bőrre való krémeim valószínűleg zsíros bőrön soha nem fognak működni. Krémmánián rendszeresen jelennek meg cikkek különféle bőrtípusra való koreai termékekről, ITT a vízhiányos bőrnek való kozmetikumokról, ITT pedig az öregedő bőrnek valókról olvashattok. Én nem írom le még egyszer, hiszen itt remekül össze van szedve, mindenki választhat kedvének ill. pénztárcájának való dolgok közül. 

Remélem tetszett a bejegyzés és velem tartotok a következőnél is. Találkozzunk legközelebb! 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Nyugodtan írd le a véleményed, de csak moderálás után kerül megosztásra. Ha csak a jó szándék vezérel, ezt úgyis megérted. :)