2016. február 14., vasárnap

Mini Beautyjoint rendelés - Nyx és Morphe termékek



Sajnos ma csak egy kisebb bejegyzésre jut az időmből, mert a munkahelyemen nagy a káosz és nagyon sokat kell dolgoznom, így minden nap későn és fáradtan érek haza. Viszont természetesen a vásárlási lázam nem akar csillapodni, így azért vannak új dolgok a tarsolyomban. Egy kisebb rendelést adtam le a Beautyjoint oldalon. Mivel régóta szemezek a Morphe ecsetekkel, ezért gondoltam párat kipróbálok, mielőtt egy nagyobb rendelést leadnék. Na meg persze régi vágyam volt a Nyx Taupe pirosítója is. Tartsatok velem, ha érdekelnek a részletek! 




El is kezdem először a Morphe ecsetekkel. A márka Amerikából származik, ITT találjátok a termékeit, nem csak ecseteket árulnak, hanem szemhéjpúderpalettákat, egyes szemhéjpúdereket, alapozókat, kontúrpalettákat, ecsettisztítókat, stb.....szóval rengeteg mindent. Az árak nagyon barátiak, a termékek állatkísérletmentesek és nagyon szuper minőségűek. Vagyis a minőséggel kapcsolatban egészen eddig nem volt tapasztalatom, de a sok Youtube-os pozitív vélemény alapján nagyon jól sikerült termékek. A jó hír, hogy szállítanak hozzánk is és vannak különböző kuponkódok (pl. Jacattack Jaclyn Hill-től), amikkel kedvezményt kaphattok. Nem kell azonban a saját oldalukról rendelni, lehet a nevezett Beautyjointról, illetve Beautybayről is. Persze itt nem akkora azért a választék. 
Én az M158 és az M410 számúakat választottam. Mindkét ecset kinézete nagyon elegáns, minőségi, nem lehet róluk megmondani, hogy csak 2,99 $ ill. 3,99 $ voltak. Abszolút nem is hullik a szőre egyiknek sem. Strapabírónak is tűnnek, mert én sajnos nem tudok vigyázni semmire, így ez a tulajdonsága nagyon jól jön :-). Az M158-as a kétvégű, az Anastasia Beverly Hills Brow Pomade-hoz vettem és nagyon jól működnek együtt. Eddig a Milani ecsetét használtam, amit szintén szeretek, de az valamivel keményebb. Szóval, ha egy kicsit soft verzióra készítem a szemöldököm, akkor a Morphe-t választom, ha kicsit erősebbre, akkor a Milanit. Jó, ha van azért kettő......az ecsetek tisztítása sem tartozik az erősségeim közé :-). 
A barna laposfejű ecsetet pedig azért választottam, mert szép precízen tudom felvinni vele az alsó szempillák tövébe a szemhéjpúdert. 




A következő páciens ez a Nyx barna matt körömlakk. Nagyon szeretem mostanában a barna színt, ezért 1,99 dollárért le is csaptam rá. Két rétegben fed szépen, bár az én kevésbé szép hullámos körmeimen elférne akár egy 3. réteg is. Inkább félmattnak mondanám, egy nap után pedig a matt hatás mintha elmúlt volna és fényesebb lett. Igazából nem zavar, mert olcsó volt és nagyon tetszik a színe, szóval gyakran fogom előkapni. A tartósságát egyelőre nem ismerem, csak remélni tudom, hogy jó. Valamilyen formában majd jelzek még róla :-). 






A rendelés utolsó tagja pedig a méltán híres Nyx Taupe pirosító, ami valójában egy hűvös barna árnyalat, ami tökéletes kontúrozó szín. Teljesen matt és hófehérkeként nagyon szépen mutat az arcomon. Persze önmagában nekem túl hideg szín, ezért mindenképpen használok hozzá egy melegebb tónusú bronzosítót. Nem porol, megfelelően pigmentált és könnyedén el lehet dolgozni. Imádom! Ez egy igazi must have a világos bőrűeknek! 5 $ volt, szerintem nagyon megérte ezért a pénzért. 

A rendelésemmel nagyon elégedett vagyok, biztosan beszerzek még több Morphe ecsetet is a későbbiekben. A szállítás plusz 6 dollár volt és 10 nap alatt meg is érkezett. 

Remélem nektek is tetszettek a termékek, tartsatok velem legközelebb is! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Nyugodtan írd le a véleményed, de csak moderálás után kerül megosztásra. Ha csak a jó szándék vezérel, ezt úgyis megérted. :)