2015. november 6., péntek

Random rúzs haul és Real Techniques ecsetek

Régen volt már zsákmányos poszt, ezért gondoltam most ezzel készülök nektek. Sajnos még mindig tart a fogam kezelése, ezért nem vagyok épp a legjobb állapotban, így csak egy rövidke kis bejegyzést hoztam nektek. A rúzsokat már régebben rendeltem ill. kaptam, azóta tesztelgettem is őket, az ecseteket pedig ma kaparintottam meg, egészen Amerikából érkeztek.

Nagyon régóta szemezgettem már a Real Techniques ecsetekkel, lehet itthon nálunk is kapni egyébként a pinkpandán, viszont akárhányszor szerettem volna megrendelni azokat, amiket kinéztem, valamelyik épp nem volt készleten. Mivel én eredetileg ebay-ről rendeltem egy ecsetkészletet, amit sosem kaptam meg, pedig állítólag 2-szer is elküldték, úgy voltam vele, hogy most biztosra megyek. Nagy nehezen visszakaptam a pénzemet az eladótól, ill. a Paypal-tól (ezért is ajánlom mindenkinek ezt a fizetési módszert, nagyon segítőkészek voltak....mármint nem az eladó...), plusz a múltkor említett londoni rendelésem is eltűnt ugyebár (gondolom a postás Erzsi néni azóta azzal sminkel otthon....), az onnan visszakapott pénzem szintén a Paypal-on landolt, így megrendeltem a vágyott ecseteket egyenesen Amerikából, hiszen a szállítási költség mindössze 4 dollár volt. Ha kiszámolom a dollár árfolyamon, a 3 ecset úgy 8700 forint volt, szállítási költséggel együtt, itthon a pinkpandáról pedig kb. 11 000 forint lett volna.....és mint mondtam, az egyik sosem volt készleten. A hátránya az amerikai rendelésnek, hogy kb. 2-2,5 hét a szállítási idő....viszont cuki rózsaszín buborékborítékban érkezik :-D. Azt gondolom mondanom sem kell, hogy mindegyik ecset szintetikus és crueltyfree. 




Az ecsetek kisebbek, mint amilyenre számítottam, viszont nagyon minőségiek, puhák és kényelmes fogni őket, így biztosan egy élmény lesz velük dolgozni. Az arany színű egy alapozó ecset, a középső pufi egy pirosító ecset, a kicsi pedig egy folyékony korrektor eldolgozásához ill. fixálásához való ecset. Mivel még csak ma délelőtt kerültek hozzám, így élesben még nem próbáltam, de már most látom, hogy nem ez lesz az utolsó rendelésem tőlük :-). 

Most pedig jöjjenek a rúzsok. Két Makeup Revolution rúzst kaptam egy nagyon jó ismerősömtől (innen is köszi Vicky!), mivel neki két rendelés alkalmával is rosszat küldtek, így megörököltem őket én :-). 

Az egyik a Lady árnyalatú, krémes állagú rúzs, fényes finissel. Őszintén szólva a pigmentáltsága nem a legjobb, viszont 690 forintba kerül, így nem egy rossz vétel, mivel látszik rendesen az ajkakon, annyi, hogy többször át kell menni rajta. Maga a szín nagyon szép, klasszikus piros, egy fekete tusvonal csodás kiegészítője lehet.



A képen picit narancsosnak tűnik, sajnos a fotó minősége nem a legjobb. 

A másik MUR rúzs egy lila szín, a Liberty Matte, a nevéből adódóan matt finisű. Mondjuk én ezt nem vettem észre, az én ajkaimon fénylik. Sajnos a pigmentáltsága ennek a rúzsnak sem a legjobb, legalábbis rajtam nem fog olyan jól és én nem is igazán tudom rétegezni, mert foltos lesz :-(. Pedig nagyon régen szerettem volna egy jó kis lila színt....de ez nem vált be annyira. Legalábbis önmagában nem, még megpróbálkozom egy szájalappal, talán úgy jobban működik. Ez egyébként 1590 forintba kerül, így én valószínűleg nem vásárolnám meg, legalábbis ezt a színt. Hogy a többi matt rúzsuk hogyan teljesít, azt nem tudom, remélem jobban, hiszen ennyi pénzért így is az olcsóbb rúzsok közé tartozik. 






Az utolsó két ajakra valót pedig a Milani Cosmeticstől rendeltem. Mindegyik 1990 forintba került. 

A 66-os árnyalatú Passion a Color Statement Moisture Matte kollekció része. Egy tüzes, narancsos vörös szín, ami az én ajkaimon igazi narancs színűvé változik. Krémes a textúrája, mégis matt a finise (ez tényleg nagyon matt!), nem szárítja az ajkakat sem. A pigmentáltsága, tartóssága is kiváló, igaz a matt rúzsokról ez általában elmondható. Az egyetlen hátránya maga a színe, ami nem a rúzs hibája.....az maga a tény, hogy a narancsos és barnás árnyalatok mellett a fogak sárgának tűnnek. Az én fogaim alapból egészen fehérek amúgy, de emellett teljesen "besárgulnak". A fogfehérítés után azonban biztos vagyok benne, hogy bátran viselem majd...csak lenne már vége ennek a gyökérkezelésnek :-(. 






A másik csoda pedig az 50-es számú Velvet Merlot. Tökéletes a pigmentáltsága, krémes, fényes a hatása, ezzel szemben a tartóssága is nagyon jó, nem gondoltam volna. Gyönyörű sötét bordó szín, igazi őszi árnyalat. Elég hideg árnyalatú, így a fogakat sem "rondítja", csak úgy virítanak a fehérségtől....mi lesz a fogfehérítés után? :-D A textúrája is nagyon gazdag, kifejezetten ápolja is az ajkakat. Ezt a színt nagyon sokat viselem mostanában, benne van a top 5 rúzsomban, az biztos :-). 






Összegezve az irományom, rúzs téren egyértelműen a Milani mellett teszem le a voksomat, annak ellenére természetesen, hogy a Makeup Revolution egy kiváló márka, rengeteg nagyszerű termékem van tőlük, amikkel maradéktalanul meg vagyok elégedve. Azt is szeretném elmondani, hogy egyik márka sem támogatott semmivel, nem befolyásolt semmiben, a dolgokat magam vásároltam, ill. ajándékba kaptam (nem a cégektől). 

Remélem tetszett a bejegyzés, találkozunk legközelebb! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Nyugodtan írd le a véleményed, de csak moderálás után kerül megosztásra. Ha csak a jó szándék vezérel, ezt úgyis megérted. :)