2015. november 17., kedd

Ofra hosszantartó folyékony matt rúzsok, vélemény és swatch





A kedvenc Youtube videóbloggerem, Kathleenlights nemrég készítette el a saját nevével fémjelzett Ofra Cosmetics kollaborációs folyékony, hosszantartó rúzsát. Az árnyalat neve a Miami Fever lett, egy gyönyörű vöröses, narancsos, barnás terrakotta szín. Nem csak Kathleen, de más bloggerek is ódákat zengenek ezekről a folyékony rúzsokról, így nagyon nagyon szerettem volna kipróbálni őket. Sokat dilemmáztam, hogy megéri-e megrendelni, mivel mostanában egyre több márka is a piacra dobott folyékony rúzsokat. Ezekről azonban túl sok jót nem olvastam, ami érdekelt volna igazán, az a Milani matt folyékony rúzsai lettek volna, viszont azok limitált kiadásúak voltak. Jó hír azonban, hogy jövőre az állandó kollekció részei lesznek az Amore Matte Lip Creme-ek. Van egy hasonló termékem a Nyx-től, de a színe nem annyira őszies, így szerettem volna kicsit felfrissíteni a rúzstáram :-). Mivel a Kathleen40 kuponkóddal 40 % kedvezménnyel tudtok ti is vásárolni, úgy döntöttem, lesz ami lesz, megrendelem. Természetesen előtte írtam nekik emailt, amiben leinfóztam, hogy egyáltalán szállítanak-e hozzánk és ha igen, mégis mennyiért. Nagyon gyorsan jött is a válasz, hogy természetesen szállítanak és 25 $ a szállítási költség. Nos, tudom, ez nem valami olcsó, viszont a kuponkóddal együtt azért elég sokat lehet spórolni. Egy rúzs 18,62 euróra jön most ki, ami nagyon is drága, szerintem egy MAC rúzs is ennyibe került volna. Viszont a MAC az mindig is elérhető marad, Bécsben rengeteg lehetőségem van még ott vásárolni, ez a márka viszont itthon szinte senkinek nincs, nem készítenek róla blogbejegyzéseket, így legalább valamennyire egyedi maradhatok :-). Plusz az említett Miami Fever csak limitált kiadás, így mindenképpen szerettem volna megszerezni, ha már a Kathleen által tervezett Colourpop rúzsokhoz és szemhéjfestékekhez egyszerűen nem tudok hozzájutni, mert a márka nem szállít Európába. A számon is megmutatom a színeket, a végén pedig egy összegzést találtok majd róla. Kérlek azt nézzétek el nekem, hogy a szám nincs a legjobb állapotban, ugyanis nemrég vagyok túl egy "csinos" kis ajakherpeszen, amit szerintem már a sok fogorvosi vizsgálattól kaptam el (aminek még mindig nincs vége). A rúzsozás sem a legtökéletesebb, de ezzel a folyékony formulával még gyakorolnom kell kicsit. 


Atlantic City



Miami Fever



Sunset Beach


Malibu


Összegezve ezeket a csodákat: EGYSZERŰEN IMÁDOM ŐKET! Az állaguk habos krémes, olyasmi egyébként, mint a Nyx folyékony matt rúzsai. Az illatuk elég édeskés, szerintem kicsit vaníliás, vattacukros, de mégsem zavar, annak ellenére, hogy utálom a vaníliát. Az applikátor annyi festéket vesz fel, mint amennyivel pont ki tudom egyenletesen festeni a számat. A tartósságuk mesés, a Miami Fever dél óta van a számon, most 17 óra van és azóta ettem, ittam és meg sem moccant. Nem érzem, hogy a számon lenne bármi, nem szárít, a pigmentáltsága szuper. Rétegezni is lehet, nem foltosodik, nem folyik bele az apró száj körüli kis barázdákba sem. Az egyetlen negatívum amit el tudok mondani, az talán az, hogy tényleg kicsit nehezebb a felvitel, pláne ha valaki rúzshoz és netalántán ecsethez/szájceruzához szokott. Természetesen csak gyakorlás kérdése minden :-). Szóval akit nem zavar, hogy kicsit drágább és bonyolultabb a rendelése, viszont szeretne más márkákat is kipróbálni, mint Mac és társai, azoknak szívből ajánlom az Ofra-t. Természetesen a honlapon nem csak rúzsokat, hanem egy nagyon ígéretesnek tűnő Dupethat nevű highlightert, szemhéjpalettákat, ecseteket stb. találhattok. A Kathleen40 kuponkód mindenre érvényes. Let's go shopping, girl! 

Köszönöm a figyelmet, találkozunk legközelebb is!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Nyugodtan írd le a véleményed, de csak moderálás után kerül megosztásra. Ha csak a jó szándék vezérel, ezt úgyis megérted. :)