2015. október 29., csütörtök

Curaprox Black is white teszt



Tegnapelőtt rendeltem egy Curaprox csomagot és ma már meg is érkezett és mivel annyira izgatott lettem, egyből meg is kell Nektek mutatnom, mit kaptam. Igazából csak egy fogkrémet és egy fogkefét rendeltem, a többi meglepetésre nem számítottam. 



Sajnos mostanában elég sűrűn vagyok beteg, így a háziorvosomnál várakozva újságot olvastam, majd belebotlottam egy apró cikkbe, ahol a Curaprox márka Black is white nevű fogkrémét mutatták be. Különösebben akkor nem tudtam, hogy mi lehet ez, gyorsan lefényképeztem, hazaérve pedig utánanéztem a részleteknek. A fogkrém azt ígéri, hogy fehéríti a fogat az aktív szén segítségével, ami lényegében megköti az elszíneződéseket, a benne lévő hidroxiapatit erősíti a fogzománcot, az enzimek felerősítik a nyál természetes, plakk ellenes hatását és a fluoriddal együtt védenek a fogszuvasodás ellen. Nos a fogkrém szenet tartalmaz, ami miatt tényleg fekete lesz. Nemcsak kívül, belül is. Elég bizarr volt vele fogat mosni....nem egy gusztusos látvány. Na de valljuk be, melyik fogmosás guszta? :-D Nem láttam reklámozva külön sehol, de interneten vannak videók, ahol azt mondják, egyből lehet utána inni és enni, mert nem változtatja meg az ízérzékelést. Tudjátok, van amikor megmossátok a fogatokat és utána valamit isztok/esztek, kellemetlen, keserű, egyszerre savanyú íz van a szátokban, ami bár hamar elillan, de azért jobb lenne elkerülni. Jelentem, ezzel sikerült! Közvetlenül fogmosás után megittam egy pohár őszibaracklevet, vártam a "khkhkhhjmgmk" érzést.....és semmi. Tényleg semmi! Csak finom, barackíz! Fogmosás után is csak egy kellemes, hűs, enyhén mentolos íz van a számban, semmi fogkrém íz....amit nem szeretek, valamikor már úgyis leírtam, hogy nem szeretem a mentolos fogkrémet (nyugi, azért gyakran mosom a fogam ennek ellenére). Bár ez is az, de ez valahogy mégsem irritál. 


A többi dolog, amit mutatni szeretnék pedig mind ajándékba érkezett. Nem a blog miatt, ezt mindenkinek küldik. 

A felső képen szerepel egy kis Vital 49+ nevű vitamin is. Ha jól éreztem, 3 darab van a kis csomagban, minden életkorban ajánlott, különféle vitaminokat, ásványi- és nyomelemeket tartalmaz. Épp egy kis immuntuningra van szükségem....amit valószínűleg ez a 3 darab nem fog különösen segíteni, de ha már kaptam, kipróbálom, ártani biztos nem árt :-). 



 Kaptam pár szem rágót és tablettát. A rágó egy sima xylites rágó, arról  is írtam már az előző pixis bejegyzésben, hogy mik a xylit jótékony hatásai a fogakra. Az érdekesebb a tabletta, amire én azt hitten cukorka. Ez viszont egy tabi, amit le kell nyelni és a benne található pirofoszfátok megkötik a gyomorban a kellemetlen szájszagot okozó kénes vegyületeket. Leginkább alkohol és fűszeres ételek fogyasztása, dohányzás után javasolt. Na most én nem dohányzom, nem eszem fűszeres kajákat és jelenleg antibiotikumos kezelés alatt állok, így alkoholt sem ihatok...de ami késik nem múlik, még jól jöhet egy vasárnap reggel :-D. Ja, és érdekesség, hogy a rágó olívaolajat és petrezselyemolajat is tartalmaz...gondolom ezek leginkább a fogíny ápolására szolgálnak.



Érkezett még egy Enzycal fogkrém, ami kíméletes tisztítást ígér, SLS mentes, kevésbé abrazív a fogakkal, mert nem tartalmaz semmiféle mikrogyöngyöket. Találtam még egy Curasept szájvizet is a csomagban, ami hialuronsavval és egy PVP-VA nevű anyaggal védi a fogainkat a lepedékképződéstől, fogkőképződéstől, elszíneződéstől. Előnye, hogy nem tartalmaz alkoholt és nem alakul ki ízérzékelészavar a használatakor. Aki használt már bármiféle szájvizet fogínygyulladásra mondjuk, az biztosan érezte már ezt. Mindenképpen ki fogom próbálni és beszámolok róla, egyelőre épp foggyökérkezelés vége felé járok (remélhetőleg) és egyelőre még csak egy ideiglenes tömés van a fogamban, így most nem akarom túlzásba vinni a dolgokat, nehogy kiessen a tömés vagy ilyesmi. Amint kész vannak a fogammal, biztosan elkezdem használni a szájöblögetőt. 



Az utolsó kis ajándékom pedig egy fogköztisztító, amit őszintén szólva már régóta szerettem volna kipróbálni, de sosem jutottam el a megvásárlásig.  Nagyon kíváncsi vagyok, amúgy is gyakran használok fogselymet, hogy minél tisztábbak legyenek a fogaim, szóval nagyon örülök ennek most. Lehet egy kicsit túlzásba viszem a fogak tisztítását egyébként, de rettegek a fogorvosoktól, ezért nagyon vigyázok rájuk....így is kész traumaként éltem meg a gyökérkezelést, még sosem fájt ennyire semmi az életben, mint az! Szóval mindenki vigyázzon a fogára és inkább időben menjetek el dokihoz (mint én), mert csak rosszabb lesz és lehet nem ússzátok meg egy "sima" gyökérkezeléssel. 

Összegezve a rendelésem, szerintem jó kis csomagot kaptam, így utólag mindenképpen, hiszen csak fogkrém+fogkefe szettet rendeltem....ami nagyon nem volt olcsó. Mivel én Ausztriába tudom rendelni, ezért hozták ki ilyen hamar. A szett ára 27,50 euró volt, maga a fogkrém 24,50....nekem úgyis kellett egy új fogkefe, ezért inkább ezt rendeltem meg. Ha hozzávesszük a sok kis apróságot, talán enyhíthetjük a bűntudatunkat, hogy kb. 8000 forintért vettünk meg egy fogkrémet.....nálam legalábbis enyhült :-). A fogkrémet egyébként nem teljesen fogfehérítés céljával vettem, nem hinném, hogy egy fogkrém erre képes lenne. Viszont, ha befejeződik a fogkezelésem, akkor végre beválthatom a születésnapomra kapott fogfehérítésre szóló utalványom. A fehér állapot megőrzésére vettem leginkább. A fogfehérítésről is igyekszem majd beszámolni....na meg a fogkrém hosszútávú hatásáról is. A papírján azt írják, hogy a magyar forgalmazó a Sager Dental Kft., az ő honlapjukon megtaláljátok a részleteket, ha kedvet kaptatok hozzá. 

See you soon! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Nyugodtan írd le a véleményed, de csak moderálás után kerül megosztásra. Ha csak a jó szándék vezérel, ezt úgyis megérted. :)