2015. november 15., vasárnap

Novemberi Pixibag

Újabb hónap, újabb pixit kaptam, ebben a hónapban ez egy kis neszeszer volt. Hónapról hónapra változik, hogy Pixibox, Pure by Pixibox, vagy épp Pixibag érkezik. Utóbbit mindig egy kis sminktáskában kapjuk, ill. nyáron volt egy fesztiválkiadásuk, ami egy kis hátizsákkal érkezett (amit a mai napig használok egyébként :-) ). A Pixibag mindig valamilyen drogériákban is elérhető márkákat tartalmaz és 3990 forintba kerül, postaköltséggel együtt. 

Íme, a kis táska, amiben érkezett, nekem nagyon tetszik: 




Ez pedig a tartalma: 




Ebben a kiadásban minden teljes kiszerelésű volt, most nem kaptunk mintákat. 

A B.U. a Fancy Cinderella nevű deospray-vel és parfümmel lepett meg minket. Elég édeskés illatú, sajnos ez nem az én ízlésvilágom, ezért ezeket biztosan elajándékozom majd valakinek. Amúgy nagyon kis helyes a matrica a két illatszeren azzal a tökhintóval és üvegcipellővel :-). 

A következő termék egy Zendium fogkrém, amit most ki is próbáltam, hogy tudjak róla írni. Az íze nagyon kellemes, kicsit gyógynövényes, nem túl erős mentolos (juhúú!). Nekem furcsa, hogy kevésbé habzik, persze attól még ugyanúgy tisztának érzem a fogaim a használata után. Leteszteltem narancslével...semmi kesernyés ízelváltozás utána :-). Sajnos a csomagoláson semmi nem szerepel magyarul (csak franciául, ami nekem egy megfejthetetlen nyelv), ezért külön utána kellett néznem, hogy mégis milyen íz és mit is ígér pontosan. Az enyém a Fresh változat, ami enyhe menta ízzel frissíti a leheletet, a benne található enzimek és fehérjék segítenek a fogszuvasodás és a fogínyproblémák elleni küzdelemben. Az INCI-re tekintve tekintélyes helyen szerepel az általam már sokat emlegetett xylit is. 

A következő kis fickó a Labello Milk&Honey változata, amit egyelőre fel sem bontok, mert jelenleg legalább tízféle különböző ajakápolóm van nyitva, ezért nem szeretném, ha csak megromlana. Egy Labello mindig jól jön, szóval előbb-utóbb ez is elhasználásra fog kerülni :-). Ismerem már ezt az illatot, volt már ilyenem.....nem rossz, de szerintem vannak ennél sokkal jobban hidratáló ajakápolók. Nekem a Carmex és a Kiko Blackberry Kissbalm-ja a kedvencem, percek alatt rendbehozzák a kiszáradt számat. 

A Catrice egy Smokey Eyes Set-et küldött nekünk, 060-os árnyalatban, ami szürkés lila színű. A szettben találhatunk még egy kis ecsetet is, aminek a másik vége egy szivacsos applikátor.....egyébként teljesen használhatatlan smink felvitelére, szóval aki esetleg emiatt bosszankodik, hogy nem sikerül vele szép sminket összehozni, az emiatt is lehetséges. A színek szépek egyébként, a lila egy jollyjoker, minden szemszínhez passzol. Találunk a színek között 3 különböző sötétségű lilát és egy krémes, sötétlila színt is, ami a szett nevéből adódóan remek alapot biztosít a füstös szem elkészítéséhez. Maguk a színek alap nélkül kevésbé pigmentáltak, alappal viszont egész jók és szépen is satírozhatóak. Nem lett életem kedvenc palettája, nem is mondom, hogy elengedhetetlen, viszont ha valaki gyakorolni szeretné a füstös szemet, szerintem befektethet rá, hiszen tanulni ne egy 10 000 forintossal akarjunk :-). Készítettem vele gyorsan egy sminket is, íme: 






A JimJams küldött nekünk lehúzható maszkot, különböző illatváltozatokban. Én uborkásat kaptam és egyébként tartottam attól, hogy hogyan fog rá reagálni a bőröm.....de el kell, hogy mondjam, abszolút kellemes csalódás volt. Az összetevői nem a legszebbek (az a csúnya parfüm!), viszont nem történt semmiféle allergiás reakcióm, szóval éljen! Őszintén szólva elég nehéz lehúzni száradás után, szinte fájt, viszont utána olyan lett a bőröm, mint a babapopsi. Száraz bőröm ellenére az államon gyakoriak a mitesszerek. Úgy veszem észre, hogy a tegnapi használata óta kevesebb van, és az apró kis dudorok is eltűntek az arcomról (amik nem tudom mik, csak úgy vannak). Természetesen elhasználom ezek után az egészet és beszámolok még róla :-). 

Az utolsó dolog pedig egy Essence lábra való körömlakk volt a 33-as, Cherry-licious árnyalatban. Láttam én ezeket már az Essence szortimentjében, de sosem vettem meg, mert nem gondolom, hogy jelentősége van annak, hogy valamilyen körömlakk kézre vagy lábra van. Mivel épp ősz van, így a lábkörmeimet nem festegetem, de azt írja, hogy egy rétegben is nagyon jól fed és extra tartós. Szerintem nem lesz baj, ha a kézkörmeimre kenem fel...oda most előbb fogok használni bármit is :-). 

Összességében ez a Pixibag nem lett a kedvencem, viszont nem is érzem azt, hogy nem érte volna meg. Megérte, hiszen ezeket a dolgokat valószínűleg sosem vettem volna meg magamnak, így lehetőségem volt ezeket is kipróbálni. Remélem a következő, karácsonyi Pixiboxot sikerül majd megrendelnem. Ha igen, mindenképpen beszámolok róla :-). 

Köszönöm a figyelmet, találkozunk legközelebb! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Nyugodtan írd le a véleményed, de csak moderálás után kerül megosztásra. Ha csak a jó szándék vezérel, ezt úgyis megérted. :)