2015. október 6., kedd

Vásárlás Rossmann-ból, DM-ből és Kiko-ból

Nagyon régen sikerült összehoznom egy bejegyzést, ennek a legfőbb oka, hogy megműtötték a kutyámat, Marshallt, ezért egyszerűen túlstresszeltem magam, így semmi energiám nem maradt a blogra. Most is csak egy villámbejegyzéssel készültem, hogy ne merüljek feledésbe, ígérem nemsokára összekapom magam és összehozok valami komolyabbat....pláne, ha végre sikerül megszereznem a londoni csomagomat, ami még mindig kering valahol Európában (haha). Sok dolgot nem is volt időm, sem lehetőségem vásárolni, hiszen szinte minden percemet megpróbáltam Dudikával tölteni. Pár dolgot azonban beszereztem, tartsatok velem, ha kíváncsiak vagytok, mik azok. :-) Elnézést a fotók minőségéért is, de csak a telefonommal tudtam most fotózni, mert a nagy kapkodásban elfelejtettem magammal hozni a fényképezőgépem. 




A két Aussie termék egy szárazsampon és egy hajbalzsam. Sokat hallottam már korábban erről a márkáról és mindig is kíváncsi voltam, hogy tényleg annyira tudják-e a dolgukat vagy csak a hype nagy körülöttük. Kellemesen kellett csalódnom mindkettőben. Először is az illata mindegyiknek mennyei, engem sárgadinnyére emlékeztet. A szárazsampon színezett hajra való, ezért én úgy vettem észre, hogy nem fehér színű, így nem marad egy fehér réteg a hajon a használat után. Sokáig érzem ezt a fincsi illatot, és kb. plusz 2 nappal tovább meg tudom tartani a hajam újbóli frissességét.....aztán újra használom :-D.  
Tudni kell, hogy én nem vagyok egy nagy "hajmágus"....különösebben nem is foglalkozom a hajammal....pláne, hogy majdnem derékig ér, ezért egy héten csak egyszer, max. kétszer mosom meg. Nagyon lassan szárad, göndör is, hosszú is, nehezen kifésülhető (még a fodrászom is szárazon vágja, mert vizesen lehetetlen kordában tartani). Így szeretem letudni a dolgokat egy héten egyszer, szóval nem szeretek pakolással bíbelődni, egyszerűen nekem nincs türelmem....ami tudom, hogy furcsán hangozhat egy lánytól....pláne egy hosszú hajú lánytól :-). Ebben a termékben megtaláltam a pakolást és hajbalzsamot egyszerre....mesésen puha lesz a hajam tőle, sosem éreztem még ezelőtt ilyennek, szóval ez azt hiszem bekerül a hajmosási rutinomba örökre :-). Nem vettem észre, hogy zsírosítaná a hajam, alapból nem kenem a hajam tövére (ezt ajánlom nektek is egyébként) és nem is lapítja le....legalábbis ez nem. Az én hajam a hosszúságából és tömegéből adódóan sajnos hajmosás után elég hamar lelapul :-(. Egy másik posztban majd mutatok valamit, amivel ez megoldható ;-). 






Benéztem múltkor a Rossmann-ba, nem gyakran járok oda egyébként, épp a közelében voltam, gondoltam benézek. Nem tudtam, hogy itt forgalmaznak egy Lovely nevű márkát, ami egy Essence kategóriájú és minőségű márka. Igazi kincsekre lehet köztük bukkanni. Szemeztem a nude palettájukkal, azonban sikeresen megálljt parancsoltam az ösztöneimnek, hiszen minek kellene nekem egy 23. nude szemhéjpúder paletta, nem? Nyilván nem távozhattam üres kézzel, ezért vettem meg ezt a highlightert (nem értem mi ez a mánia nálam, kezdem kényszeresen gyűjteni a highlightereket). Ezt a kis arcfényt az arc legmagasabb pontjára kell tenni, az orrcsontra, esetleg homlokra ill. szemöldök alá. Kétféle változata van ennek a kis csodának, egy arany és egy ezüst színű. Én egyértelműen az aranyra csaptam le (mi másra? :-D)...és jó döntés volt. Semmi csillám, semmi kirívó csillogás, csak selyemfény. Sajnos a hófehér bőröm miatt csak bronzosítóval együtt tudom használni, különben egy arany csík virítana az arcomon, de nagyon szép....akinek picit sötétebb a bőre, az (amellett, hogy irigylem) mindenképp szerezze be, mert 850 jó magyar forintért ilyen szuperséget ritkán kapni. 

Ismét egy pár Kiko terméket is beszereztem, hiszen itt Ausztriában is Glamour-napok ( ill. Glamour hét) vannak és mivel otthon lemaradok róla, kihasználom itt. Itt egyébként másképpen működik picit, nem kuponok vannak, hanem, ha megveszed az újságot, van benne egy Glamour plasztikkártya és azt egyszerűen fel kell mutatnod a különböző boltokban. Itt is le vannak persze írva a különböző akciók és a boltok a bejáratoknál, kirakatoknál hirdetik is ezt. Én ezt talán egy picivel jobbnak találom, mert nem kell kuponokkal szórakozni és nem kevered össze, hogy akkor most melyik boltba, melyik is jó (sajnos velem ez gyakran előfordul.....elég szétszórt vagyok). 
Az ezüst kis üvegecske egy arcolaj. Tele van ápoló olajokkal, mint jojobaolaj, sárgarepce olaj, ezek mellett E és C vitamint is tartalmaz. Anyukámnak vettem eredetileg, természetesen én is kipróbáltam, ajánlom felturbózni vele az éjszakai krémeket. Nem komedogén, így nem okoz pattanásokat, reggelre nagyon szépen eltüntette a száraz területeket a homlokon és az orromon. Ez az arcolaj a Midnight Siren kollekcióból van, 18,90 euróba kerül. 
Vettem még egy energetizáló, fekete, méregtelenítő maszkot. Még csak egyszer használtam, így nem tudom, hogy tényleg segít-e a mitesszereim eltüntetésében.....mindenesetre örülök, hogy kiütéseket nem okozott (ez már fél siker nálam), lemosás után sem húzódott a bőröm. Ígérem beszámolok a hosszútávú hatásáról. A maszk 5,90 euróba kerül.....mindkét termékből kaptam 20 % kedvezményt az említett Glamour- napok miatt. Instagramra töltöttem is fel egy képet, szerintem nagyon mókásan festek fekete arccal: 





A vásárlásomhoz ajándékba kaptam egy ajakápolót, én egy lilás-rózsaszín színű, Blackberry nevűt és illatút választottam, ami magyarul a szeder, ha jól tudom. Bár a színének szerintem köze nincs a szederhez, az illata és ápoló hatása nagyon jó. Érezni, hogy jó krémes az állaga, egyből eltűnt a szárazság a számon és ad egy enyhe kis színt. 







Remélem tetszett a bejegyzés és velem tartotok a következőnél is!

Instagramon is megtaláltok, nicki.from.the.block néven. Ott találkozhattok is Marshallal, a világ legédesebb angol bulldogjával :-). 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Nyugodtan írd le a véleményed, de csak moderálás után kerül megosztásra. Ha csak a jó szándék vezérel, ezt úgyis megérted. :)