2015. október 17., szombat

Pixibox Október - Szülinapi kiadás



Az októberi Pixibox ebben a hónapban egy szülinapi kiadás volt. Duplán szülinapos, hiszen a pixisek most ünnepelték 3. szülinapjukat, meg én is pont a születésnapomon kaptam meg a csomagot. Persze, én azért picit idősebb vagyok náluk :-). A dobozka is említésre méltó ebben a hónapban, hiszen a díszes rajz egyben egy színező is, bár sajna nekem nem sok időm van ilyesmire, így valószínűleg megmarad az eredeti állapotában, ami így is nagyon mutatós. Tartsatok velem, ha kíváncsiak vagytok, mit rejtett a dobozkám! A képek minőségéért most is elnézést kérek, de kölcsönadtam anyukáméknak a fényképezőgépem, hogy megörökítsék dél-csehországi körútjukat....így nekem csak a telefonom maradt :-). 



A csapat most 10 (!) termékkel lepett meg minket,  mintákat, utazó méretű kiszereléseket és egy eredeti méretet találhattunk a dobozban. El is kezdem az eredeti méretben talált Fytofontana Cosmeceuticals CC Ceutical CC krémjével, ami egy 30 ml-es pumpás üvegben érkezett. A krém azt ígéri, hogy egységesíti az arcszínt a színezettsége miatt, halványítja a pigmenteket a C-vitamin segítségével, ránctalanít, véd a napsugárzástól, hidratál az E-vitamin tartalma miatt és rizskivonata mattítja az arc fénylő részeit. Mivel ez egy kifejezetten zsíros bőrre szánt krém, ezért valószínűleg én a mattosító hatását, ill. pattanások csökkenését sosem fogom megtapasztalni, hiszen szerencsére én ezekkel a problémákkal egyáltalán nem küzdök. A krém egyik hátránya, hogy nekem túl sötét. Elvileg ez az egy szín létezik csak ebből a krémből és igazodik az arcszínhez....sajnos el kell mondanom, hogy nem. Hófehérke színhez nem tud alkalmazkodni :-(. Viszont, van nekem már egy sokat emlegetett fehér színű alapozóm, amivel bármiféle alapozót, BB krémet, CC krémet világossá varázsolok. Íme:



Sajnos a krém összetétele sem fogott meg annyira, kapásból az 5. helyen szerepel az összetevők között a a denaturált alkohol, ami szárító, irritáló hatású lehet, plusz van benne parfüm, ami ugye az ekcéma egyik fő ellensége. Persze azért kipróbálom....a szemem környékét természetesen kihagyva.....de csodát nem várok tőle. Szerintem ezt a krémet inkább elajándékozom majd :-). Volt, aki a csomagjában normál-száraz bőrre való krémet talált. Annak én is jobban örültem volna. 

Szerencsére az előbb említett krém volt az egyetlen a csomagban, ami kevésbé tetszett. A kis sárga tégely és a hozzáillő flakon a L'Oréal Professional Série Expert Absolut Repair Lipidium samponja ill. pakolása. Nagyon fincsi illatuk van, a hatásukra természetesen nagyon kíváncsi vagyok, a későbbiekben mindenképpen beszámolok róla. Mindkettő azt ígéri, hogy helyrehozza a sérült hajat. Leginkább a pakolás érdekel, hogy vajon elnehezíti-e majd a hajam, vagy sem. 

A Batiste márka nemrég érkezett meg hozzánk Magyarországra, ha jól tudom (egyébként a Rossmann és talán már a Müller is forgalmazza) és mindig is szerettem volna kipróbálni a szárazsamponjaikat. Az előző posztban említettem az Aussie-tól már egy remek darabot, ami nekem nagyon tetszett. Sajnos ez a két Batiste illatban nem veszi fel a versenyt az Aussie-val, viszont hatásban ugyanazt tudja....talán még picit übereli is. Használatkor a haj fehér lesz, amit fésüléssel hamar eltüntethetünk. Azt hiszem, most jó darabig el vagyok látva szárazsamponnal :-). 

A Neogence, ami egy tajvani márka, egy hialuronsavas hidratáló esszenciával lepett meg minket. Egy pici, pipettás, 6 ml-es kiszerelésben érkezett ez a kis nedvességpótló szérum. Nem ismertem ezt a márkát őszintén szólva semennyire, nagyon meglepődtem, amikor megnéztem, hogy az eredeti 30 ml-es méret majdnem 21 000 forint. Az összetevői nagyon szépek, ma mindenképpen felavatom és beszámolok a hatásáról majd egy posztban. 

A La Roche Posay kedveskedett nekünk egy mini micellás vízzel és egy mini Toleriane Ultra Fluide intenzív bőrnyugtató arckrémmel. Mindegyik túlérzékeny vagy allergiára hajlamos arcbőrre való. Én jobban örültem volna, ha ezekből valamelyik lett volna a teljes kiszerelés....na de ne legyünk telhetetlenek, hiszen az előző Pixiben megtaláltam a világ egyik legjobb arckrémét. :-)

A Curaprox küldött nekünk egy utazó méretű fogkrémet, ami fluoridmentes, SLS mentes és nincs benne mentol sem (aminek örülök, ugyanis nem nagyon szeretem a mentolost ízt....legszívesebben egész életemben gyerekfogkrémmel mosnék fogat....a mentolos rágót sem szeretem....10 percnél tovább nem bírom elviselni a számban). A fogkrém tartalmaz egy szorbitol nevű cukoralkoholt. Amikor a szakdolgozatomat írtam, nagyon sokat olvastam ezekről a vegyületekről. Nem szeretnék különösebben belemenni a kémiai folyamatokba, a lényeg, hogy mostanában egyébként is nagyon trendik lettek a cukoralkoholok, mint édesítőszerek, ilyen például a xylit(ol), vagy az eritrit(ol). A xyilittel kapcsolatban több tanulmányt is olvastam, hogy rendkívül jól lehet kezelni vele ill. megakadályozni a fogszuvasodást. Gondolom ebben a fogkrémben is hasonló szerepe van a szorbitolnak. A pixis leírásban szerepel is egy mondat: "A fluorid és az enzimek kombinációja kétszeresen véd a fogszuvasodás ellen." Vélhetően itt elírás történt, mivel kifejezetten fluoridmentes fogkrémről van szó, szerintem itt valójában a szorbitolt értették. Megkóstoltam, nagyon hasonlít az előző Pure by Pixiboxban kapott Himalaya Herbals fogkrém ízére. 

A csomaggal érkezett még egy Paco Rabanne Olympéa parfümminta, aminek isteni illata van! Megvan a következő nyári illatom :-). A Bomb Cosmetics ebben a hónapban is küldött nekünk egy különlegességet, mégpedig az úgynevezett Little Hotties illatosító pasztillákat, amiket a párologtatóba kell rakni és csodás illattal kápráztatnak el bennünket. Én a Fresh Fruit Salad illatkombót kaptam, mely füge, passionfruit és feketeribizli keveréke. Finom gyümölcsös, friss illat. :-). A Stabilo pedig ajándékozott nekünk színes tűfilceket, hogy azonnal nekiállhassunk a doboz színezéséhez. Én egy zöldet és egy citromsárgát kaptam. Az Eucerines prospektusban  pedig volt egy bőrfeszesítő nappali- ill. éjszakai krémminta. Az Eucerint egy jó márkának tartom, így biztosan jók ezek a krémek is....bár ezt valószínűleg anyukámnak adom majd, hiszen nekem még  nincs különösebben szükségem bőrfeszesítésre :-). 

Köszönöm, hogy velem tartottál, találkozunk a következő bejegyzésben! 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Nyugodtan írd le a véleményed, de csak moderálás után kerül megosztásra. Ha csak a jó szándék vezérel, ezt úgyis megérted. :)