2015. szeptember 25., péntek

Kezdő sminkkészlet 12 000 forint alatt




Gondoltam jól jön egy kis segítség néhány embernek, akik szeretnének sminkelni, de nem tudják, mit hogyan kezdjenek el. Nekik szeretném bemutatni néhány olyan sminktermékem, amik szerintem nagyon jól kihasználhatók, nem kerülnek egy vagyonba és nagyon könnyen hozzá lehet jutni. 

Természetesen egy kezdő sminkesnek nem kell mindent azonnal beszerezni, elég egy pénztárcabarát "alapcsomag". Íme az ajánlatom, mely 12 000 forint alatt beszerezhető. 



Minden smink alapja egy helyesen megválasztott, színben és bőrtípusban passzoló alapozó. Az én verzióm már nem kapható sajnos a Catrice szortimentjében, viszont helyette jöttek hasonlóan remek darabok, természetesen az összes bőrtípusra, mindegyik kb. 2000 forintba kerül. Az enyémre bár külön nincs ráírva, egyszerű tapasztalat, hogy megfelelően hidratál. szépen eltünteti a T-vonalam hámló részeit és viszonylag tartós is, közepesnél kicsit jobban fed. Bár a színe nem teljesen passzol a téli színemhez, amikor leginkább szükségem van egy kis hidratálásra, én így egy másik bejegyzésemben már említett Makeup Revolution fehér színű alapozóval világosítom ki.....így nagyszerűen passzol a hófehér bőrömhöz :-). 



A szem alatti karikákra tudom ajánlani ezt az Astor Perfect Stay 24H korrektort és primert. Többfunkciós termékről van szó, hiszen a neve elárulja, hogy nem csak az esetleges bőrhibákat tünteti el, hanem egy szemhéjpúder alá való primer is egyben, így a sminkünk sokkal hosszabb ideig marad fenn. Ez egy viszonylag új termék, nem is olyan olcsó, viszont Hófehérkéknek megváltás a színválaszték, ugyanis ez még az én bőrömnél is picit világosabb, így nagyszerűen néz ki a szemek alatt, kevésbé lesz fáradt a tekintetem. Hamarosan Glamour napok, így akciósan be is szerezhetitek. Én a legjobban szemek alá a folyékony korrektort szeretem, sokan használják a Catrice Camouflage korrektorát, viszont én nem ajánlom....túl nehéz oda, túl zsíros és szem alá nem való dolgokat tartalmaz (például citromsavat, ami egy kémiai hámlasztó). 




Ez a paletta a Makeup Revolution-től (MUR) van, Essential Mattes néven találjátok meg a pinkpandán, 1890 forintba kerül, a nevéből adódóan pedig csak matt színeket tartalmaz. A pigmentáltsága nagyon szuper, könnyű nappali sminket is lehet vele készíteni, míg a sötétebb színekkel akár egy bulira is felkészülhetünk. A matt színek miatt ez a paletta szintén többfunkciós, mégpedig a barnákkal szemöldököt igazíthatunk, a világos rózsaszín ill. sárga színekkel a szemünk alatti korrektort fixálhatjuk. Mivel az én összeállításomban nem szerepel púder a száraz bőröm miatt, nagyon is tudom a hasonló bőrűeknek ajánlani. Egyébként nekem megvan az Urban Decay Basics palettám, ami 6 színből áll és kb. 8000 forintba kerül. Ennek a MUR palettának a minősége egészen hasonló, így aki egy megfelelő dupe-ot keres, az ebben mindenképpen megtalálja. 



A szemsmink megkoronázása egy szuper szempillaspirál. Az én egyik nagy kedvencem a Maybelline Lash Sensational, ami gyönyörű, dús, nagyon nagyon nagyon fekete, ívelt pillákat csinál. Az ára kb. 2000-2500 forint, tény, hogy nem a legolcsóbb, viszont garantáltan működik! Az említett Glamour napok miatt akciósan is meg tudjátok venni! 

Sajnos használat közben az írás lekopott róla :-)

Az ajkakra egy ápoló szájkrémet tudnék ajánlani, szintén egy dupe-ot. A Clarins Lip Perfector olcsóbb változata a Catrice Beautifying Lip Smoother, 3 különböző árnyalatban található, az enyém a 020, Apricot Cream. Feltölti a száj esetleges barázdáit, ad egy enyhe kis színt és fényt. Én kedvelem, annak ellenére, hogy utálom a szájfényeket. Hétköznapra tökéletes viselet, ahogyan egy erősebb szemsmink megfelelő kiegészítője is lehet. 

A két utolsó termék opcionális, ha valaki ezeket nem szeretné, választhat egy fixáló púdert is. Én nem használok egyáltalán púdert, még nem találtam meg a megfelelőt, ami nem néz ki rajtam "porosan". Ha megtaláltam, ígérem jelzem! :-)



Mivel nagyon fehér bőrű vagyok, nálam elengedhetetlen egy kis bronzosító. Az alapozótól méginkább hullaszerű a kinézetem, ezért szeretek egy kis napcsókolta hatást csempészni a sminkembe. Világos bőrűként tudom, milyen nehéz olyan bronzosítót találni, amitől Jennifer Lopez-es leszek....és nem Répafej. Ez a kis MUR Ultra Bronze matt bronzosító nagyon tuti. Meleg árnyalatú, így kontúrozásra nem a legalkalmasabb, viszont az arcszín "felmelegítésére" tökéletes! A bronzosítóval egyébként a homogén, egyszínű, lealapozott arcra visszaszínezhetitek a 3 dimenziós hatást. Nagyon pigmentált, építhető, így sötétebb bőrűek is bátran használhatják. 1890 forint, viszont szerintem egy életre elég a mennyisége (pláne, hogy ezen kívül van még egy pár bronzosítóm.... :-) ). 



A másik számomra fontos dolog, ami sosem maradhat el, az a pirosító. Nem szeretek sápadt lenni, pirosítóval egy kis életet lehellek az arcomra. Ez a MUR pirosító 690 forint, egy korábbi posztomban írtam róla, szuper a pigmentáltsága, így csak kevés kell belőle....különben kissé bohócosan fogunk kinézni :-). Ez a szín nagyon természetes, matt, üde színt varázsol az arcra. 

Én ezeket a dolgokat javaslom Nektek, ha van esetleg valami kérdésetek, vagy tippeket, szívesen várom a blog alatti kommentekben! :-) 

Eredetileg nem ezt a posztot szerettem volna megírni. Rendeltem egy Makeup Revolution csomagot Londonból, ami valószínűleg útközben elveszett, 3 hete rendeltem és még mindig nem érkezett meg....így sajnos az a poszt csúszik, amíg utánajárok, hogy merre lehet :-(. 

Hamarosan újra találkozunk! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Nyugodtan írd le a véleményed, de csak moderálás után kerül megosztásra. Ha csak a jó szándék vezérel, ezt úgyis megérted. :)