2016. január 3., vasárnap

Too Faced - Mini haul

Nagyon régóta vágyom már a Too Faced Chocolate Bar palettájára, viszont a beszerzése kissé körülményes hozzánk, mivel csak 2 lehetőségünk van rá. Illetve nem csak erre fáj a fogam, hanem nagyon sok más termékükre is. Az egyik lehetőség a Beautybay oldaláról való rendelés. Itt viszont nem találunk meg minden terméket, plusz az oldal elég sokat rádob, így drága is. A másik lehetőség, ha mázlitok van (mint nekem) és van Angliában élő ismerős vagy rokon, akihez az amerikai rendelést tudjátok küldeni, mivel nem szállítanak Anglián kívül Európába máshova....viszont az adókkal együtt szintén drágára jön ki. Konkrétan az én kiszemelt palettám 60 euró lenne, ami nagyon nem baráti. Elhiszem, hogy jó a minősége, de nekem mégsem ér meg ennyit. Pláne miután megtudtam, hogy akkora szerencsém van, hogy az egyik munkatársam Bulgáriában lakik, ahol van Sephora (egy drogéria, csupa szuper márkákkal) és karácsonyra épp hazautazik és el tudja nekem hozni a palettát. Sajnos azonban mégsem volt akkora szerencsém, mert a Chocolate Bar időközben pont kifogyott Szófiában is. Azonban mivel rákészültem már valami szépre, ezért választottam más dolgokat, amikkel már amúgy is régebben szemeztem. A palettát pedig megszerzem majd a legközelebbi hazautazásakor, mindösszesen 44 euróért. Azért 16 euró árkülönbség már elég sok, megéri várnom még rá egy picit :-). 
Íme, a két dolog, ami Szófiából érkezett hozzám: 




A bronzosító elég híres a márkától, Chocolate Soleil-nek hívják és igazi kakaóval dúsították. Elvileg ez a sötétebbik, de mint a képeken is látható, mégsem annyira sötét, tehát Hófehérkék is bátran használhatják, mivel semmi, de semmi narancsos beütése nincsen. A szortimentben megtalálhatjuk még a Milk Chocolate árnyalatot is, de a képek alapján nekem az eredeti sokkal jobban tetszett. Van még az enyémnél egy sötétebb verzió is, viszont az már tényleg nagyon sötét lett volna nekem. Teljesen matt, egyáltalán nem porzik, erősen pigmentált, de mégsem annyira, hogy felviszem, aztán egy barna csík virít az arcomon, amit aztán sosem tudok eldolgozni. Nagyon is könnyű eldolgozni és építgetni.
Az illata mesésen csokis, mindig éhes leszek tőle. Nem műcsokis, viszont attól tartok, hogy nyáron kicsit émelyítő lesz. 
A csomagolása szép, elegáns hatást nyújt, jól záródik, nem gyűjti az ujjlenyomatokat. A belül lévő tükörnek hála útközben is javíthatunk a sminkünkön. 
25 euróba került, így a drágább bronzosítók közé tartozik, viszont tényleg abszolút érzem is a minőséget a használatakor. 







A paletta a Boudoir Eyes nevet viseli és azért választottam, mert hidegebb színeket is tartalmaz. Mivel nekem ilyen palettám még nem volt, így a sok nude színhez képest igazi gyöngyszemmé vált ez a kis apróság. 




A paletta egy mágnessel záródó, rózsaszínes, fém tokban kapott helyet. Abszolút jól zár, így teljesen táskakompatibilis. Kinyitás után a tükör felett egy sminkes útmutató fogad minket, amit könnyedén eltávolíthatunk, így láthatóvá válik az apró kis tükör. Az útmutató háromféle smink leírását tartalmazza, egy hétköznapi, egy klasszikus és egy parti sminket. Ezt a palettán belül is 3 kategóriába szedték, íme: 


Bal oldalon láthatók a kategóriák. A kép vaku nélkül készült. 

A szemhéjpúderek nagyon pigmentáltak, minden képet alap, ill. alapozó nélkül készítettem. Önmagában is rendkívüli színük van, nagyon elégedett vagyok a minőséggel. Tetszenek a színei is, mert abszolút jól kihasználhatóak, összeillenek, természetesen nem csak a guide-ban található 3 sminket lehet vele elkészíteni. A púderek állaga nem is igazán púderes, valamelyik szinte már krémes. Ezután biztosan beszerzem majd a Chocolate Bart is :-). Íme a színek hármasával Day, Classic és Fashion sorrendben, vakuval és vaku nélkül:









A paletta 35 euróba került, szintén drágább kategória, viszont a minőség kárpótol mindenért, tényleg ajánlom mindenkinek, hiszen a színei sok embernek passzolhatnak.

A márka természetesen állatkísérletmentes!

Remélem tetszett ez a mini zsákmányos bejegyzés, találkozzunk legközelebb is! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Nyugodtan írd le a véleményed, de csak moderálás után kerül megosztásra. Ha csak a jó szándék vezérel, ezt úgyis megérted. :)