2015. december 20., vasárnap

Black Friday a Kikoban

Black Friday alkalmával a Kikoban volt egy akció, hogy ha legalább 6 terméket vásárolsz, a 3 legolcsóbbat ajándékba kapod. Egy minibejegyzésben megmutatom, miket választottam. 



Kikos vásárlás nem telhet el körömlakk nélkül, ez egy örök érvényű szabály. Ha nem is akarsz semmit venni, akkor is veszel legalább egy körömlakkot. Mindegy, hogy van otthon 7478585 darab, arra az egyre most mindennél jobban szükséged van! Épp dolgoztam, így napközben egyenként választottam ki, mit szeretnék venni. Ezért történhetett meg, hogy mire hazaértem, akkor vettem csak észre, hogy bár kétfajta körömlakkot vettem, szinte teljesen egyforma színük van. Igaz, a vékonykupakos csillámos....szóval nem teljesen veszett ügy, de az egyik szerintem elajándékozásra kerül. A dundi körömlakk volt 4,90 euró, a másik pedig 1,90 euró. 
Aztán körömlakkokhoz kapcsolódik az a kis lila körömlakklemosó, amiben körömlakklemosóval átitatott szivacs van. Nem tudom, hogy hívják ezt a fajta lemosót, csakis olaszul ismerem, úgy pedig solvente in pot-nak mondják. Szerintem egyébként erre nem is létezik külön szó. Az ára 5,90 euró volt és én direkt az acetonosat választottam, létezik mentes is, de a teszterek alapján a lila nekem jobban teljesített. 
A rózsaszín sminkszivacsot az egyik munkatársam tanácsára vettem meg, azóta bőven leteszteltem és valami fantasztikus! Használat előtt be kell nedvesíteni, hogy puha legyen és így eldolgozni az alapozót. Ahogy tudjátok, nagyon száraz a bőröm, pláne télen és az ecsettel nem mindig tudtam szépen eldolgozni, mert azzal, hogy ide-oda dolgozgattam az arcomon, csak jobban "felpiszkáltam" a hámló részeket. Ezzel csak ilyen kis ütögető mozdulatokkal szépen elegyengetem az alapozót és amellett, hogy sokkal természetesebb a végeredmény, még jobb fedést is elérek vele, mivel ez a szivacs nem veszi fel az anyagot, mint az ecset. A kialakítása miatt pedig nagyon kényelmes használni az orr körül és a szemek alatt. Ezt a kis csodát 6.90 euróért adják. 
A kis fehér pamacsot pedig púderhez vettem. Igen púderhez! Életemben először találtam egy olyan púdert, ami nem látszik, hogy rajtam van. Szóval, aki hasonló problémával küzd, mint én, tehát száraz bőr, porosan néz ki mindenféle púder az arcon, annak van egy ötletem: Essence All About Matt Compact Fixing Powder. Mivel hidratáló krémet használok primerként, plusz az alapozóm is elég krémes és még egy kis Mac Fix +-szal is turbózok, így annyira krémes a végeredmény, hogy nehéz szépen eldolgoznom a kontúrt és a pirosítót, mindig foltos maradt. Ezzel a púderrel és a pamaccsal megoldottam a problémát és még csak nem is látszik az arcomon. A pamacs 4.90 euró volt. 
A kis tégelyt meg igazából gyógyszertartónak vettem. Mivel enyhe pajzsmirigy alulműködésem van, így mindig fél gyógyszert kell bevennem, amit reggel éhgyomorra ajánlatos és reggel nincs erőm eltörni, meg elvágni a gyógyszert. Így az előre feltöltött tégely az ágyam mellett nagy segítség nekem. 

Mivel lassan karácsony, ezért a képen látható cuki kis karácsonyi tasakban kaptam mindent, amiben van egy ezüst szalag és egy szép masnit lehet kötni a tetejére :-). 

Remélem tetszett a poszt, találkozunk legközelebb! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Nyugodtan írd le a véleményed, de csak moderálás után kerül megosztásra. Ha csak a jó szándék vezérel, ezt úgyis megérted. :)