2015. december 8., kedd

Schüssler rendelés

A legújabb rendelésem szeretném nektek bemutatni a Schüssler kozmetikumoktól. Bár nem ezt a posztot ígértem, úgy gondolom karácsony előtt esetleg jól jönne akár ajándékötletnek is, hiszen egy remek márkáról van szó, aminek a minősége kiváló és az árai is nagyon kedvezőek, természetes összetevői vannak és állatkísérletmentes. Lehet náluk kapni különféle ajándékcsomagokat, de természetesen magatok is összeválogathatjátok a különféle arc- és testápoló szereket. A honlapjukon mindenféle jóságot találtok. Az összeállításomban az én bőrszükségleteimre figyeltem természetesen, tehát itt inkább száraz bőrre való termékekkel találkozhattok. 





A márkával egy Pure by Pixibox csomagban találkoztam és első használattól kezdve nagyon megkedveltem. Abban is a képen látható 8-as számú arckrémet kaptam, aminek az összetevői meseszépek, remekül működnek az én bőrömmel. Egész nap hidratáltnak érzem tőle, anélkül, hogy túl nehéz vagy sok lenne. Nem hagy ragacsos érzetet, nem csillog, a száraz részek az arcomon pillanatok alatt eltűnnek. A hatását a benne rejlő natrium chloratum ásványi sónak köszönheti, ami megköti a vizet, így segít visszaállítani a bőr hidratáltságát. Sheavajat is tartalmaz, ami az ekcémás bőrre kiváló megoldást nyújt a hidegebb idő beköszöntével. A krémet kombinált bőrre is ajánlják egyébként. Azzal nekem nincs tapasztalatom, de a száraz, húzódó bőrnek megváltást nyújt. 

A jobboldali 1-es számú krémet azért rendeltem meg, mert sajnos én sem leszek fiatalabb. Habár sokszor még 18-nak is alig-alig néznek, 30-hoz közeledve rajtam is megjelentek már a kis szarkalábak, nevetőráncok. Nem mélyek még, viszont tisztában vagyok vele, hogy a száraz bőr hamarabb ráncosodik, így profilaktikus szándékkal éjszakai krémnek vettem meg. Sajnos csak utólag láttam, hogy inkább a 11-es számút kellett volna megrendelnem, mivel az való az én korosztályomnak, ugyanerre a célra. Sebaj, majd legközelebb :-). A krém összetevői szinte ugyanazok, mint a nyolcasnak, viszont ebben másféle só van, mégpedig a calcium fluoratum, ami a kötőszövetek rugalmasságát állítja vissza és serkenti a kollagéntermelést. A ránctalanító hatásáról egyelőre többet nem tudok mondani, mivel nem régóta használom, viszont megfelelően hidratál, talán egy picit kevésbé, mint a 8-as, ezért akinek az már túl sok lenne, ezt bátran használhatja, gondolok itt a zsírosabb bőrűekre. 

A középső termék a képen egy mélyhidratáló arcradír . Nagyon apró szemcséket tartalmaz, gyengéden távolítja el az elhalt hámsejteket. Szintén natrium chloratum sót tartalmaz a hidratálás miatt, találunk még benne avokádó-, argán- és sárgabarackmagolajat és természetesen sheavajat is. Krémezés előtt érdemes használni, hogy a különböző tápanyagok jobban be tudjanak szívódni. Nagyon kellemes használni, egyáltalán nem húzódik utána az arcom, finom illata is van. Nem olyan művi illatos, hanem természetes illat. Ez valószínűleg nem mindenkinek tetszik, nekem mondjuk kifejezetten. Nem sértik a kis szemcsék az arcom használatkor, nem érzem túl erősnek, így az érzékeny bőrűeknek is bátran ajánlom. 




A rendelésem mellé kaptam ajándékba egy kis hidratáló szappanmintát. Nagyon finom citrusos illata van a kubeba olajtól. Van még benne sheavaj és kókuszolaj is. Próbáltam már többféle szappant sminklemosásra, de nekem mindegyik szárította az arcom. Ez az első, amiután nem húzódik a bőröm. A szememet azért nem dörzsölöm vele annyira, inkább először kétfázisú szemfestéklemosóval távolítom el a sminket, aztán jön a radír, majd valamelyik krém. Nagyon kellemes, legközelebb biztosan megrendelem nagy méretben is. Mivel mikulás környékén rendeltem, ezért kaptam egy télapós csokinyalókát és egy rénszarvas alakú csipeszt is ajándékba. Nagyon kedves gesztusnak tartom :-). 

Remélem megjött a kedvetek a márka kipróbálásához, minden termék kb. 2000 forintba került, így azt hiszem simán megéri kipróbálni. Garantálom, hogy működni fog! :-)

Köszönöm, hogy elolvastad, találkozunk legközelebb! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Nyugodtan írd le a véleményed, de csak moderálás után kerül megosztásra. Ha csak a jó szándék vezérel, ezt úgyis megérted. :)