2015. szeptember 11., péntek

Kiko Haul



Mielőtt belekezdenék az újabb bejegyzésbe, szeretném elmondani, hogy hiába dolgozom a Kikonál, ezeket a dolgokat, amiket mutatni szeretnék, nem kaptam, hanem vásároltam. Magyaroszágon még nincsen Kiko, ez egy milánói cég, amit a Percassi család alapított. Egyre több boltjuk nyílik világszerte, szerintem hamarosan hozzánk is elérkezik. A márka egyébként nagyon jó minőségű termékeket árul, kedvező áron, a körömlakkoktól az arcápolási szerekig. Az olcsóság egyik miértje többek között az, hogy mindent Európában gyártanak, ezért nem kell szállítási költségekre költeni, plusz a modellek sem híres sztárok, a mostani kampányban is egyszerű hétköznapi lányok instagramos fotóit használták fel. Ami pedig nem elhanyagolható tény, hogy állatkísérletmentes :-). Egyébként azért is mutatom meg, mert bár boltjuk nincs itthon, de lehetőség van online rendelésre ITT, ezért ti is hozzá tudtok jutni a dolgokhoz. 

Először szeretném bemutatni nektek ezt a kétfázisú szemfesték- és ajaklemosót. Hasonló, mint a DM saját márkás lemosója...csak sokkal jobb. Tényleg mindent leszed, nem hagy zsíros érzetet hátra, ápol is és érzékeny szemekre is tudom ajánlani, nem csíp, nem irritál. Használat előtt össze kell rázni, hogy az olajos és a vizes fázis elkeveredjen, vattapamacsra önteni és áttörölni vele a tisztítandó arcrészt. Ez a legjobb szemfestéklemosó, amit valaha próbáltam (én csak arra használom). 



Természetesen körömlakkok nélkül sem az igazi egy Kiko zsákmány, hiszen rengetegféle van, és csak 1,90 euróba kerülnek Ez az akció már csak szeptember végéig tart tudomásom szerint. A színek nagyon szépek, hamar száradnak, tartósságuk pedig felveszi a versenyt a drágább körömlakkokéval. A Catrice körömlakkokénál csak jobb lehet (az én körmömön azok egy délutánt bírnak ki, maximum). 

530 és 524 az árnyalatok. 


Az előző posztomban írtam, hogy rajtam nem működnek a szilikonfejű szempillaspirálok, kivéve a Maybelline Lash Sensationalt....meg még egyet, de arról majd egy másik posztban :-). Kipróbáltam a boltban ezt a Volumeyes+-t és egyszerűen hihetetlen amit a pilláimmal művel, sűrű lesz tőle, hosszú és nagyon fekete. Szeretem a szempilláimat kihangsúlyozni akkor is, ha éppen "nomakeup"-sminkhez van kedvem. Ez valami fantasztikus! Jött is velem egy haza :-). Jelenleg még akciós is az ára, 3.90 euróba kerül, tehát féláron kapható, így átszámítva kb. 1200 forintért egy nagyon szuper terméket kaphattok. 



A Rebel Romantic kollekcióból választottam ezt a rúzst, ez a 4-es szín, Mild Sangria árnyalat. Nagyon szép a színe, nem túl kihívó.....én simán hordom hétköznapra is. Nem az a klasszikus piros, hanem egy rózsaszínesebb árnyalatú, az én bőrszínemhez nagyon passzol. Krémes állagú, matt finisű és nagyon tartós. Persze egy csülökevés valószínűleg megártana neki....de legyen ez a legnagyobb hátránya :-). A hozzá színben teljesen passzoló cerkával bármikor javíthatunk rajta. 



Ha már rúzs és ha már matt.....a matt rúzsok fénykorát éljük, boldog, boldogtalan használja. Azonban ezek a rúzsok csakis az ápolt ajkakon mutatnak jól. Itt egy kis különlegesség, egy szájradír ajakápoló formában. Bár a képen nem látszik, apró kis szemcséket tartalmaz, használata pedig nagyon egyszerű: felkenni, mint egy ajakápolót, kicsit az ujjunkkal finoman dörzsölni, majd lemosni. Kellemes az illata és az íze, a peeling mellett pedig ápolja is az ajkakat. Nagy pacsi annak, aki ezt kitalálta! Igaz, hogy otthoni szerekből is lehetne ilyet készíteni, de sokkal praktikusabb ebben a formában.... :-). Az ára egyébként 5,90 euró volt és a mennyiség alapján elég sokáig elég lesz. 



Vettem még egy ezüst.bézs színű szemhéjpúdert, szintén a Rebel Romantic kollekcióból, aminek nagyon tetszik a fémes színe. A textúrája inkább púderes-krémes, a legkönnyebben ujjal felvinni, egy megfelelő szemhéjalappal tartós is. Visszafogott színe miatt hétköznapokra is kitűnő választás. 






A vásárlásom mellé ajándékba kaptam még egy szemceruzát. Én a 03-as választottam, ami egy lilás bordó, tipikus őszi szín. A vízvonalon is lehet használni, matt finisű, vízálló, dörzsölésálló, tényleg csak az olajos lemosó viszi le. 





Az első képen látható még egy kis neszeszer is és egy körömágybőr eltávolító. Külön egyiket sem említeném, mert a körömágybőr eltávolító funkciója egyértelmű....a kis táska eleganciája pedig szintén magáért beszél......nem hagyhattam ott :-). 

Találkozunk a következő posztban!





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Nyugodtan írd le a véleményed, de csak moderálás után kerül megosztásra. Ha csak a jó szándék vezérel, ezt úgyis megérted. :)