2015. augusztus 27., csütörtök

Makeup Revolution Haul

Nagyon régóta vágytam már egy jó arckontúrozó palettára, viszont mindnek olyan borsos az ára. Nagyon megörültem, amikor az itthon kevésbé ismert márka, a Makeup Revolution megalkotta a saját palettáját, abszolút baráti áron. A márkáról egyébként érdemes tudni, hogy angol és kedvező áron, nagyon jó minőségű állatkísérletmentes kozmetikumokat készítenek. Leghíresebb termékeik talán a méltán neves Urban Decay Naked paletta sorozat dupe-jai. Mivel már több termékem volt tőlük, tudtam, hogy nem csak kedvező az ára, hanem a minősége is kiváló. Itthon a pinkpandáról lehet megrendelni, igaz ez az arckontúrpaletta még nem kapható. Én nem bírtam várni, megrendeltem Londonból....természetesen rendeltem hozzá még néhány dolgot...hisz egy paletta, nem paletta :-). Az első körömet egyébként 20 %-kal olcsóbban rendelhettem, így a szállítás mondhatni ingyenes volt, egyébként olyan 6 font körül volt, ha jól emlékszem. 

Ezeket a dolgokat rendeltem: 




A szemhéjpalettán kicsit meglepődtem, mert amikor megérkezett, akkor láttam csak, hogy ez egyben egy szemöldökszínező. A kis applikátor mellé adtak egy pici ferde ecsetet is. A paletta egyébként a Disappear to The Beyond nevet viseli, a színei inkább földszínek, meleg árnyalatúak. A pigmentáltságuk csodás, szinte krémes állagúak. A két szemöldökszín keményebb picit, de talán az nem is baj, hiszen így tartósabbnak ítélem. Igaz, nekem ezek a színek valamiért nem passzolnak annyira, annak ellenére, hogy aranyszőke a hajam. Egyetlen hátránya a palettának, hogy a csomagolása irtó gagyi, vékony műanyag, már most az az érzésem, hogy bármikor letörhet a teteje, egyáltalán nem strapabíró. De a belbecs feledteti velem ezt a hibát. Egyébként azt hiszem talán a márka összes szemhéjpalettájáról el lehet mondani, hogy a csomagoláson spóroltak a legtöbbet. Íme a paletta a két ecsettel:





Kicsit közelebbről:




A színei gyönyörűek, felül a 2. balról szinte krémes állagú. Alul a bal szélén lévő fehér pedig nem igazán kivehető a fotókon, de egy duókróm szín, vagyis bizonyos szögből fehér, más irányból nézve pedig rózsaszín. Egy fekete szemhéjalappal különleges hatást érhetünk el. A bordó pedig igazi bordó, nem lila, nem vörös, nem piros, hanem igazi mélybordó, amit már régóta keresek. Az alsó képen látható swatchokat úgy készítettem, hogy mindegyikbe csak egyszer, maximum kétszer nyúltam bele (a fotó kedvéért néhol meg kellett erősítenem). Tényleg szépen pigmentáltak. 



A színek jobbról balra mennek, véletlenül felcseréltem....azt hiszem, még bele kell jönnöm a fotózásba :)




Rendeltem még egy fehér színű alapozót, amiről nem készítettem képet, mert egy ténylegesen fehér színű alapozó. Azért vettem, mert nagyon fehér a bőröm és a drogériákban található legvilágosabb alapozók is nagyon sötétek nekem. A The One Foundation alapozótól pontosan azt kaptam, amit vártam, elérem vele a tökéletes színt...még akkor is, ha az ember Hófehérke :-). 

A következő páciens egy krémes arcpirosító, Rush árnyalatban, pumpás kiszerelésben érkezett, a színe inkább puncs rózsaszín. Ha esetleg egy hidegebb árnyalatú sminkhez adná a kedvem, akkor mindenképpen ezt használnám hozzá. 





A másik pirosító, Love árnyalatban, ezzel ellentétben meleg, mályvás árnyalatú és por állagú. Szépen mutat felkenve, könnyű használni, megfelelően pigmentált, természetes hatást kelt. 





Most pedig dobpergééééés....... KONTÚRPALETTA!







Nagyon szépek a színei, természetesek, bal oldalon a felső két szín a szem alatti esetleges sötét karikákat hivatott eltüntetni, természetesen korrektor fölé. A rózsaszín egyébként is jól áll a szem alatt mindenkinek, én a szemhéjamon is használom, ha éppen láthatatlan sminket készítek, mert a szemhéjamon pici kis erek vannak, ezzel el tudom takarni. A sárga szín leginkább a szem alatti lilás elszíneződést halványítja. A swatchos képen ezt a két szín sajnos nem látni, de higgyétek el, ennek ellenére működnek ezek a kis apró trükkök! A felső két highlighter szín gyönyörű, különösen a bézs, semmi csillám, csak selymes csillogás. A fehér már inkább csillámos, de szerintem még pont annyira, hogy egy buliba sem túl sok.....hétköznapra nem valószínű, hogy viselném. Az alsó színek közül az első és a harmadik között nincs sok különbség, az egyik talán egy árnyalatnyit világosabb. Nagyon szépen lehet velük bronzosítani, mindenféle narancs beütés nélkül. A 2. szín egy szürkés barna szín, tipikus kontúrszín még a világos bőrűeknek is (éljen!). Az utolsó szín pedig egy kissé csillámos bézs highlighter, szerintem ez inkább a sötétebb bőrön mutat szépen....rajtam valahogy nem olyan szép. Azért még kísérletezgetek :-). 

A rendelésem egyetlen fekete báránya egy szempillaspirál volt, a képen teljesen máshogy nézett ki, mikor rendeltem. Alapból nem szeretem a szilikon kefés spirálokat.....hát ezután sem változott a véleményem. Semmi extra volument, semmi hosszúságot nem adott a pilláimnak, egyszerűen feketére festi.....és mivel az én pilláim se nem hosszúak, se nem dúsak, ezért ezt biztosan nem fogom sokszor használni. 




A rendelésem egyébként körülbelül másfél hét alatt ért ide. Paypal fizetés lehetséges és rendszeresen tájékoztatnak a csomag hollétéről. Ajánlom a márkát kipróbálásra! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Nyugodtan írd le a véleményed, de csak moderálás után kerül megosztásra. Ha csak a jó szándék vezérel, ezt úgyis megérted. :)