2015. szeptember 18., péntek

Unboxing Pure by Pixibox




Megérkezett az újabb Pixiboxom, ami most egy Pure by Pixibox kiadás volt, tele mindenféle natúrkozmetikummal. Őszintén szólva nem vagyok natúrkozmetikum rajongó, ez az első ilyen dobozom. Tudni kell, az én bőröm nagyon érzékeny és száraz, ekcémára hajlamos. Szerencsére évek óta nem volt komolyabb ekcémás fellángolásom, tavaly télen volt viszont egy nagyon rossz időszaka. Akkor próbáltam shea vajjal kenni....sajnos eredménytelenül. Minden bőr más, így hiába olvastam sok pozitív dolgot a DIY arckrémről (avokádóolaj, shea vaj, kakaó vaj és E vitamin), nekem nem segített. Persze kárba nem veszett, hisz ahány bőr, annyi gyógymód, anyukám imádta és elhasználta az egészet. Nekem bőrgyógyászhoz kellett fordulnom és sajnos szteroidos krémet kellett használnom. Szerencsére nem hosszú ideig és kaptam alternatív megoldásnak Bioderma mini arckrémet és így hamar rendbe jöttem. 
Egyszer pedig próbáltam natúr hajsampont, még pedig egy szilárd, szappankinézetű sampont, csalán és shea vaj tartalmút, azt hiszem talán a Happy Skin márkától (ha jól tudom, ez a fajta már nem is kapható). Viszkető, hámló fejbőrre gondoltam jó lesz....hát sajnos nem jött be egyáltalán. Nem is éreztem tisztának a hajam mosás után, meg olyan furcsa volt a tapintása is és még csak a viszketést sem csillapította. 
Így kicsit szkeptikusan fogadtam pár dolgot a csomagban, de mindenképpen ki fogok mindent próbálni, hiszen mindig változik az ember, lehet egyszer nekem is használni fognak a természet kincsei :-). 



Leginkább azt nem tudom, hogy erre a Vanita natúr shea vajas szappanra hogyan fog reagálni a bőröm. Amikor fiatalabb voltam és a régebbi bőrgyógyászomhoz jártunk, ő mondta mindig, hogy mosószappannal fürödjek....viszont kicsit ósdi megoldásnak látom, pláne, hogy a patikai lemosónál (amit azért rendszeresen felírt) tényleg nincs jobb a világon. Szerintem azzal már mindenki találkozott, talán recept nélkül is kapható, a tipikus fehér tégelyes, fehér színű, teljesen illatmentes, minimális összetevőjű lemosó a legtutibb az érzékeny, ekcémás bőrre télen. Viszont, szeretek kísérletezgetni, így mindenképp adok egy esélyt ennek a szappannak. A dobozokba egyébként nem csak ezt a fajtát rejtették, valaki acai-bogyósat, kávés fahéjasat, körömvirágosat, teafásat vagy vörösborosat találhatott. Én örülök, hogy teljesen illatmenteset kaptam. Bár, a vörösborosat lehet kipróbálnám :-). Ha ez beválik, akkor mindenképpen az következik. 



Ez a kis Bomb Cosmetics termék egy masszázsszelet. A márkát egyébként hallomásból ismerem, azt tudom, hogy fürdőbombákat (is) készítenek....viszont sosem vettem magamnak semmi ilyesmit, az előbb említett okok miatt, hiszen ekcémás bőrrel nem jó sokáig, túl forró vízben fürdeni. Márpedig ilyesmit leginkább télen, hidegben kíván meg az ember, amikor tényleg bármikor fellángolhat a betegség. Igaz, tavaly télen készítettem karácsonyra fürdőbombákat ajándékba a családnak, én is leteszteltem, de ebben legalább tényleg tudtam, hogy mi van. Ilyen masszázsszeletet/ masszázstömböt is csináltam egyébként és imádtam, a Lush márkától is van egy kakaóvajas szív alakú tömböm, így nincs kétségem, hogy ezt is szeretni fogom. Kicsit félek, hiszen illóolaj van benne, levendula...remélem nem fogja bántani a bőröm. A dobozokban egyébként nem csak levendulás szelet volt megtalálható, hanem vaníliás is.....és én annyira örülök a levendulásnak! A vanília illattól irtózom, hányingerem van tőle és émelygek. Ha azt kapom meg, lehet ki sem bontom a csomagot! :-D 



Épp egy Paula's Choice csomagot szerettem volna megrendelni, hiszen elfogyott minden krémem és lemosóm....viszont emiatt a kis Schüssler csoda miatt azt hiszem a rendelésem kicsit eltolódik. Ez egy száraz bőrre való, shea vajas, argán és sárgabarackmag olajos arckrém, aminek nagyon nagyon nagyon örülök! Szerintem nekem nem lesz túl nehéz nappalra sem, hiszen még nem találtam olyan arckrémet, amit ne szippantott volna be a bőröm, de ha esetleg túl sok is lesz nappalra, éjszakára mindenképpen elhasználom. Sok illata nincsen, kicsit citromos, szépek az összetevői (itt tudjátok elolvasni), zsíros bőrre is használható, így gondolom nincs póruseltömítő hatása sem. Alig várom az estét, hogy felavathassam! Volt, aki nem ezt a 8-as számú krémet találta a dobozában, hanem az 1-es számút, ami egy kollagén termelést elősegítő sót tartalmaz. Többet a márkáról itt találtok. 



A Benecos szemhéjpúdere kicsit csalódás volt, hiszen jobbra számítottam. Szépek a színei, egy enyhén csillámos barna és világos lila szemhéjpor...viszont a pigmentáltsága borzasztó...lehet csak rajtam, de a lila konkrétan nem is látszik. A barna színű még nem is annyira rossz. Sajnos ezek egyáltalán nem az én színeim, mindegyik hideg árnyalatú, így ezt nem fogom gyakran használni. Sajnálom egyébként, mert szerettem volna, hogy jó legyen, hiszen natúr is, állatkísérletmentes is.....de nekem nagyon nem :-(. 





A Himalaya Herbals két termékkel is kedveskedett nekünk, egy E vitaminos intenzív krémmel és egy fehérítő fogkrémmel. Én már próbáltam egy HH fogkrémet, még pedig érzékeny fogínyre valót....nem volt rossz, de nem szerettem az ízét. Ennek is hasonló az íze, de nem olyan erős, nagyon jól habzik (éljen!). A fehérítő hatást nem tudom mennyire lehet komolyan venni, meglátjuk. Ha jó, mindenképpen írok még róla. 
A krémet már régóta figyelgetem a boltokban, de sosem vettem meg, így örülök, hogy most lehetőségem nyílt kipróbálni. Azt írják róla, hogy kézre, testre és arcra is való, azonban az összetevőlistája nem makulátlan (haha), elég előkelő helyen szerepel a parfüm, ugyebár az ekcéma egyik fő ellensége és van benne még másféle illatanyag is. Arcra ezért biztosan nem fogom elhasználni, testre mindenképpen kipróbálom, legrosszabb esetben apukámnak adom  majd kézkrémként :-). 




Érkezett még 2 kis minta is az Algothermtől, egy tápláló emulzió és egy szemkörnyékápoló krémgél. Illatuk nem igazán van, ami szuper, viszont már most érzem az emulzió állagán, hogy nekem biztosan kevés lesz a hidratálása. A szemkörnyékápolóra is nagyon kíváncsi vagyok, annak picit sűrűbb az állaga. Küldtek még egy füzetecskét, amin a pixiseknek egy kedvező csomagra adnak lehetőséget. Ha tetszik ez a két termék, lehet megrendelem tőlük. 

Köszönöm, hogy elolvastad, tarts velem a következő bejegyzésemnél is!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Nyugodtan írd le a véleményed, de csak moderálás után kerül megosztásra. Ha csak a jó szándék vezérel, ezt úgyis megérted. :)