2016. november 20., vasárnap

Balea olajos arclemosó



Gondoltam írok nektek egy nagyszerű sminkeltávolítóról, a Balea olajos arclemosójáról. Sok negatív bejegyzést olvastam róla Krémmánián és nem is értem azokat, úgy gondolom, hogy aki nem szereti, nem használja teljesen jól. A kétfázisú, olajos arclemosókkal szemben ezt nem úgy kell használni, hogy ráöntjük a vattakorongra, majd elmaszatoljuk vele az arcunkon a sminket, úgy valószínűleg tényleg nem működik. A titka abban rejlik, hogy a benne található olaj feloldja az arcon található szennyeződéseket, majd vízzel könnyedén eltávolíthatóvá válik még a legtartósabb smink is az olajjal együtt. Nem hagy semmilyen olajos érzetet és végre a legszárazabb bőr sem húzódik a használata után. 

Íme az összetevőlista Krémmániáról, látható, hogy az ég világon semmi rosszat, károsat nem tartalmaz:




Tele van ápoló emolliensekkel, bőrpuhítókkal, van benne E-vitamin és argán olaj is. A Krémmánia szerint a  Isopropyl Palmitate és a Isopropyl Myristate kerülendő pattanásos bőrűeknek, mert lehetséges komedogén, vagyis pattanásképző hatása, én azonban úgy gondolom, hogy ezt úgyis lemossuk az arcunkról, így nem okozhat problémát. Vagyis én lemosom, így ajánlom nektek is ezután még egy micellás vízzel áttörölni az arcot, a biztonság kedvéért, hogy tényleg teljesen tisztára mossuk az arcunkat. 

Ahogy én használom: 

Este, lefekvés előtt szárazon belemasszírozom az arcomba, a szememre, a számra is, különösen, ha valami nagyon tartós rúzs van rajtam. Pár percig masszírozom, ez még jól is esik, majd langyos vízzel alaposan lemosom. Végül egy micellás vízzel törlöm le az esetleges maradékot az arcomról. A vattakorongon mindig csak minimális smink marad, így tudom, hogy nagyon alaposan tisztít a Balea olajos terméke. Én külön tonikot már nem használok, úgy gondolom, a micellás víz tökéletesen ellátja a pH-érték visszaállítást is. 

Most pedig a képek következzenek, ahol egy szuper vízálló, halloweeni sminket távolítok el:


Íme az eltávolítandó smink

Már a használat közben is látszik, milyen jól feloldja a sminket

A végeredmény micellás víz előtt: tiszta arc


Remélem hasznos volt a bejegyzés és esetleg kipróbáljátok ezt a nagyon olcsó, de annál szuperebb sminkeltávolítót. Találkozzunk legközelebb!

5 megjegyzés:

  1. nálam is egy nagy kedvenc ez az arclemosó, én nem is értem, miért ragaszkodnak emberek annyira a vattakoronghoz. :D
    előtte micellás vizet használtam, és miután elfogyott egy flakon ebből, csak mici víz volt itthon, de gondoltam nem lesz baj, azt is szerettem. aha... annyira nehezen jött le a szempillaspirál és a tus, hogy másnap rohantam is a DM-be az új arclemosóért, mondván én a mici vizekkel többet nem szenvedek :D
    azonban most nem tudom, hogy tényleg kivonják-e, vagy mi lesz a sorsa..nagyon nem örülnék, mert bár van több dolog is, amit arc- és sminklemosásra használok, mégiscsak ezt érzem az igazinak. ha meg új receptúrával hoznák ki, hát abba bele se merek gondolni, abból még sosem sült ki semmi jó :D :D

    VálaszTörlés
  2. Úgy tudom, nem vonják ki, mert sokan reklamáltak. Ha esetleg mégis, létezik egy japán olajos arclemosó, Softymo Speedy Cleansing Oil, azt is nagyon-nagyon szerettem, szóval nem stresszelek, az jó kis olcsó alternatíva rá :).

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. jaaaj, ez nagyon jó hír! köszi, DM! :D
      igen, azt már én is néztem :) csak mégis kényelmesebb betérni a Dm-be, mint várni rá. Mondjuk kb minden arcápolási termékemet rendelem, szóval ez már nem nagyon változtatna a dolgon :D egyszer tuti kipróbálom majd :)

      Törlés
  3. Annyira jó, hogy megírtad ezt a bejegyzést. Jó ideje a szekrényben állt a termék, mert rosszul használtam, nem szerettem. Az írásod óta csak ezt használom, imádom!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon örülök neki, köszi a visszajelzést! Ne haragudj, hogy csak most engedtem közzétenni a hozzászólásod, de nem vettem észre az értesítő emailt :) ezentúl jobban fogok figyelni! :)

      Törlés

Nyugodtan írd le a véleményed, de csak moderálás után kerül megosztásra. Ha csak a jó szándék vezérel, ezt úgyis megérted. :)