2016. október 31., hétfő

Paula's Choice Skin Recovery Super Antioxidant Concentrate Serum with Retinol



Régóta szerettem volna valami A-vitaminos csodaszert a bőrömnek, ezért döntöttem a Paula's Choice Skin Recovery Super Antioxidant Concentrate Serum with Retinol széruma mellett. Mivel kicsit féltem az elején, hogy nem fogja tolerálni az én extra érzékeny bőröm ezt, ezért először csak egy deluxe méretű mintát vettem. Azért nem a Clinical család 1 %-os retinol tartalmú szérumát választottam, mert szerintem ahhoz még fiatal az én bőröm. Viszont anyukámnak az van meg és a bőrén látom a pozitív változást, így akinek korából adódóan, esetleg genetikailag több ránca van, teljes szívvel tudom nekik azt ajánlani.

Én azonban most a Skin Recovery család retinolos szérumáról szeretnék kicsit bővebben írni. A Skin Recovery családot amúgy jól ismerem, szinte minden tagját végigpróbáltam, hol csak minta formájában, hol teljes kiszerelésben. Nagyon száraz, ekcémára hajlamos, érzékeny bőrre valóak és jelentem, ez tényleg így van! Minden tagja szuper, bár megmondom őszintén, a lemosójára nem adnék ki ennyi pénzt, mert számomra teljesen ugyanaz, mint a patikai glicerines lemosó, amit már pár száz forintért beszerezhetünk magunknak. Sőt a PC még büdös is.....jó, mert tényleg jó, csak nem éri meg az árát, ellentétben az összes többivel. Ha tehetném, legszívesebben minden arcápolási rutinomba belekerülnének, de hát sajnos ez anyagilag számomra sem megengedhető. 

Hogy mi is az az A-vitamin és hogyan hat a bőrünkre? Retinolnak is nevezhetjük, egy nagyon hatásos antioxidáns, segíti a sejtek normális működését. Azonban emellett ebben a szérumban még találunk növényi olajokat és gyulladáscsökkentő anyagokat is. A szérum ígérete, hogy megvédi a bőrt a káros külső hatásoktól, ragyogóvá teszi azt, életet lehet a száraz bőrbe és segíti az egészséges működését.

Amit én tapasztaltam már pár használat után, engem is ledöbbentett. Nem gondoltam volna, hogy kb. 4 használat után észreveszek bármi változást a bőröm állapotán. Valószínűleg kívülről fújjátok, hogy nekem a T-zónám a legszárazabb terület az arcomon és a hidegebb idő beköszöntével ez csak egyre rosszabb lesz. A szarkalábak is megjelentek már a szemem körül és a nevetőráncok is elkezdtek mélyülni. Szóval hiába nem nézek ki 29 évesnek, bizony ezt a ráncaim nem tudják és már piszkálnak, hogy lassan beköszönt a harmadik X. Minden este, arctisztítás, tonizálás és a csiganyál-méhméreg esszencia után következik a sorban nálam ez a szérum, majd hidratáló krém és jelenleg argán olaj kerül még fel ( és igen, 10 perc múlva semmi fényesség nincs az arcomon, mert beszippantja a bőröm). Úgy használom, hogy 2-3 napig ez a szérum, majd ezt leváltom egy 5 %-os AHA hámlasztóra (aznap természetesen a retinol kimarad, hiszen a kettőt együtt nem szabad használni), majd 2-3 napig ismét retinol, majd AHA, etc. Én ennek a szérumnak tudom be, hogy az arcom annyira puha lett, és a nevetőráncaim szinte eltűntek. A szarkalábakkal még nem nagyon kezdett semmit, de nem nagyon merem a szemem környékére kenni, plusz épp egy bőrgyógyászati kezelés után vagyok, a szemem alatt voltak pici kis csúnyaságok, amiket nem akarok még piszkálni egyelőre semmivel, így az most kimarad, de ha a mély ráncokkal elbánt, akkor garantálom, hogy a kisebb szem körüliek meg sem kottyannak neki. A homlokomról eltűnt a szárazság, a bőröm rugalmas és a színe élettel teli. Komolyan mondom, betegesen hangzik, de alig várom az estét, hogy végre felkenhessem magamnak a szérumot, mert imádom azt az érzést, amikor rajta van. Szilikonos, csúszós, nem lesz mindenki kedvence, de nekem kifejezetten tetszik. (A szilikon a hiedelmekkel ellentétben nem káros a bőrnek.) Na meg, egyből megszűnik tőle a húzódó érzés. Ez egy csoda és csak ajánlani tudom mindenkinek. Annyira beleszerettem, hogy megbocsájtom az árát is. Az meg egy szuper plusz, hogy a márka állatkísérletmentes, szóval akinek, hozzám hasonlóan, ez számít, nézzen körül a kínálatban. 

Retinolos szérumok nem csak száraz bőrre jók, csak mindenkinek a saját bőrtípusának megfelelőt kell kiválasztania. Ebben nagy segítség az online chat, amivel szintén pozitív tapasztalataim vannak, mert írtam nekik, mivel épp nem volt készleten a nagy kiszerelés ebből a szérumból, így megkérdeztem, mikor várható. Készségesen és nagyon gyorsan válaszoltak, közben elláttak pár tanáccsal is, amit innen is köszönök a csapatnak! 

Mivel az árak elég magasak (amivel egyenesen arányos a minőség is), ezért azt javaslom, első körben próbáljatok ki kis mintákat, hiszen én is jártam már úgy 2 RESIST szérumukkal is, amire nem reagált jól a bőröm, kiütéses lett, ez nyilván egyéni probléma. Viszont tudtam, hogy azok nem váltak be, így nem kellett megvennem sok pénzért, amit aztán nem tudok elhasználni. Gondolom ez a minta dolog leginkább azért van, mert csak online üzletük van és máshogy nem lehetne kipróbálni a kencéket. Javaslom, hogy próbáljátok ki a márkát, olvasgassatok az oldalukon, sokat lehet tanulni onnan is. 

Remélem hasznosnak találtátok a bejegyzést és igyekszem a jövőben többet írni, mert tudom, hogy mostanában hanyagoltam az írást. Egyszerűen nem volt ihletem, meg kapacitásom sem rá, a videózás jelenleg sokkal jobban tetszik, mint a pötyögés....úgy érzem, az jobban is megy. Viszont, az olvasni szeretők miatt igyekszem tényleg több időt erre is fordítani. 

Ha tetszett a bejegyzés, találkozzunk legközelebb is! 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Nyugodtan írd le a véleményed, de csak moderálás után kerül megosztásra. Ha csak a jó szándék vezérel, ezt úgyis megérted. :)