2016. október 2., vasárnap

Októberi beauty kívánságlistám

Erre a hónapra nem sok újonnan megjelent sminktermék jutott, inkább csak számomra új dolgok, amik felkeltették igazán az érdeklődésem. Továbbra is az előző hónapok által megtalált újdonságokért rajongok és próbálom beszerezni őket. Az Anastasia Beverly Hills paletta jelenleg sold out kategória, de remélem nem maradtam le róla, az Urban Decay Ultimate Basics pedig ide Ausztriába csak jövőre érkezik, addig pedig várok a vásárlással, úgy tekintek erre, mint egy jelre, hogy addig bizony teljesen el kell használnom a sima kis Basics palettám.




Kezdjük két Tarte termékkel, amiket egyszerűen lehetetlenség beszerezni, ugyanis folyamatosan ki vannak fogyva mindenhonnan. Az egyik a Rainforest of the Sea Water Foundation nevű alapozójuk, ami a netes vélemények alapján nagyon jól működik száraz bőrrel és mint tudjátok, a hőmérséklet csökkenésével az én bőröm állapota egyenesen arányos romlik. Vegán termék, szép összetevőkkel, a márka szállít hozzánk, szóval tényleg csak arra várok, hogy kapjam végre az emailt, hogy újra készleten van és már repül is a virtuális kosaramba. 



A másik dolog a márkától pedig a Shape Tape Contour korrektor, amit eddig szintén csak külföldi vloggereknél láttam és bőrtípustól függetlenül mindenki ódákat zeng róla. Kapható "hullaszínben" is és teljes fedést ígér, anélkül, hogy fixálni kéne a szem alatt. Nagyon kíváncsivá tett, viszont szintén nem kapható jelenleg sehol az én színemben, ezért feliratkoztam a listára, hogy készletfeltöltésnél értesítsenek. Remélem még idén sikerül beszereznem, mert a mostaniakkal nem nagyon vagyok megint kibékülve. 



Természetesen rúzs nélkül nem maradhat ki egyetlen lista sem, ebben a hónapban egy különösen a szívemnek kedves Kat von D rúzst találtam, hiszen nem csak a színe tetszik nagyon, hanem maga az a tény is, hogy a megvásárlásával a csimpánzok kiszabadítását támogathatjuk az orvosi kutatóközpontokból. Az árnyalat neve a céljából adódóan Project Chimps, egy téglás vörös szín. Meleg árnyalatú, így tutira az én színem. Szerencsére ennek a beszerzése már egy kedves Amerikában élő bulldogos ismerősöm által épp folyamatban van, amit innen is nagyon, nagyon, NAGYON köszönök neki! 


Most pedig térjünk rá az arcápolásra, mert bizony pár dolog felkeltette az érdeklődésemet. Ezek nem újak, viszont garantáltan nagyon hatásosak.



Itt van mindjárt a Paula's Choice márkától a Skin Recovery Super Antioxidant Concentrate Serum with Retinol, vagyis a száraz, érzékeny, ekcémás bőrre való antioxidáns szérum retinollal. Anyukámnak van meg a márka 1%-os retinol tartalmú széruma és ő nagyon meg van vele elégedve. Én úgy érzem, fiatal a bőröm még ehhez az erősségű retinolhoz, viszont bizony már rajtam is megjelentek a nevetőráncok és a szemem körüli apró kis szarkalábak. Bizony, én sem leszek fiatalabb, annak ellenére sem, hogy smink nélkül mindenhol személyi igazolványt kérnek tőlem, mert rendszeresen kiskorúnak néznek... Szóval visszatérve a szérumhoz, amit én már kipróbáltam egy deluxe minta formájában, én nagyon megszerettem, egyszerűen tökéletesen működik a bőrömmel. Féltem az elején, hiszen 2 C-vitaminos szérumukkal már megjártam, mert mindkettőre allergiás vagyok, vagy nem tudom, de kiütéses lettem tőlük. Ettől viszont reggelre sima bőrrel ébredek, az arcom jobb oldalán, ahol kevésbé erős a nevetőráncom, kb. 3-4 használat el is tűnt a ránc. A másik oldalon még nem, viszont kevésbé látszik. Most már merem használni a szemem környékén is, eddig nem mertem, így kíváncsian várom, mennyire sikerül ránctalanítania. Ha így folytatja, ki tudja, lehet lassan már azt fogják megkérdezni, hogy melyik gimibe megyek továbbtanulni :D. Az ára miatt egyelőre csak a kívánságlistámra került, hiszen a teljes kiszerelés 13 200 forint, ami azért elég húzós, de úgy érzem, ez nekem így őszre/télre egy nagyon jó befektetés lesz, mert imádom használni, annyira kellemes, olajos, szilikonos és reggelre még a nálam gyakran fellépő pirosság is elmúlik. 



Ha már pirosság, egy újabb PC szérum kívánságlistás nálam, mégpedig a Calm Redness Relief Repairing Serum, amit nappalra terveznék használni. Sajnos mintát nem találtam belőle a honlapon, viszont enélkül a nagy kiszerelést nem merem megvenni, hiszen tudom, hogy az én bőröm annyira kényes, hogy néha a leggyengédebb krémek is irritációt okoznak. Mivel nekem a hideg időben gyakran pirosodik ki az arcom, meg úgy alapvetően is érzékeny, ekcémára hajlamos, kipróbálnám ezt a szérumot, hátha picit megerősíti a bőrömet és nem kellene olyan gyakran használnom az ekcéma elleni krémeim, amik köztudottan kellemetlen mellékhatásokkal járnak. Ez a krém a leírás alapján pont az én bőrtípusomnak megfelelő, így amint lesz belőle minta, ki is próbálom és ha nem okoz problémát, be is szerzem. Az ára ennek sem túl pénztárcabarát, 12 800 forint, viszont eddig eleget spóroltam a koreai termékekkel, most talán megérdemlek én is egy-egy drágább kategóriás krémet. 


Eredetileg a Too Faced Hangover primert is terveztem berakni, azonban azt időközben sikerült beszereznem, így arról majd inkább írok egy részletes bejegyzést, ha érdekel titeket. 

Ennyi dolog lett volna, amit mostanában találtam, remélem találtok ti is a listában kedvetekre valót. Ha tetszett a bejegyzés, találkozzunk legközelebb is! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Nyugodtan írd le a véleményed, de csak moderálás után kerül megosztásra. Ha csak a jó szándék vezérel, ezt úgyis megérted. :)