2016. szeptember 11., vasárnap

Top 10 kedvenc filmem

10. Ace Ventura 

Gondolom Ace Ventura-t, az állati nyomozót Jim Carrey-vel a főszerepben nem kell bemutatnom. Aki szereti a sokszor morbid humort, annak tudom csak ajánlani. Sok rejtélyt és komolyságot ne várjatok, viszont ha nem akatok gondolkodni, csak egy jót nevetni, nézzétek meg (ha még nem láttátok. Létezik olyan???)


9. Vissza a jövőbe trilógia

Marty McFly kalandjai az időben előre és hátra, dr. Emmett Brown professzorral. Egy igazi oldschool sci-fi a 80-as évekből, kellő humorral bélelve.

8. Star Wars, az első 6 rész

A kultuszfilm első hat része nem véletlenül vívta ki magának a valaha készített legjobb filmek közti méltó helyet. A 7. sajnos nem lett a kedvencem, de örülök, hogy láttam a régi szereplőket, már akik életben maradtak :/. Jedik és sithek, jó és a rossz háborúja tömören összefoglalva. Yoda bölcsességei a mai napig ott csengenek a fülünkben, Darth Vader pedig a valaha élt legjobb gonosz. 

7. Indul a bakterház 

Regős Bendegúz ízes tájszólásában narrált, tipikus magyar humorú film, ahol az a büdös banya mindenhol ott van. Hiba ezt a filmet nem látni. 

6. Oscar

Silvester Stallone egyetlen nézhető filmje, egy olasz maffiás vígjáték, ahol hallhatjuk 'Rocky' szájából a kultikus mondatot: "Persze, hogy tudtam....csak nem sejtettem!" 

5. Hideg nyomon

Egy bűnügyi film Ben Affleck rendezésében, amiben testvére, Casey Affleck a főszereplő. Társával, Michelle Monaghan-nel egy eltűnt kislány után nyomoznak Bostonban. Elég, ha annyit mondok, hogy a további szereplők közt van Ed Harris és Morgan Freeman? Irány a torre.....izé....DVD bolt! 


4. Holiday

Ezt a filmet minden évben kétszer is látom karácsony környékén. Én nagyon szeretem Cameron Diaz filmjeit és ebben a filmben szerettem meg Kate Winsletet. Jude Law pedig egyre kevesebb hajjal is nagyon jól néz ki. Romantikus vígjáték, karácsony, kell még valami?

3. Vaskabátosok

Mindig elfelejtem, hogy ezt a filmet már láttam, szóval akárhányszor meg tudnám nézni. Komolyan ne vegyétek az angol humort, még véletlenül se! 

2. Jelek

Mel Gibson főszereplésével készült dráma, ill. sci-fi, vagy inkább nehezen behatárolható műfaj, földönkívüliekkel és végre cuki gyerek szereplőkkel, akik nem zavarnak. Nem tudom megunni ezt a filmet. 

1. Eurotrip

Ez egy tipikus amerikai tinivígjáték, nagyon vicces szerintem. Pár európai államnak görbetükör, ugyanúgy, ahogy az amerikaiknak is, mert valahogy így gondolhatnak Európára. Elég pihent film, csak azoknak ajánlom, akik nem akarnak gondolkodni, csak kinézni a fejükből és nevetni. Én vagy 15-ször láttam ezt a filmet és kívülről tudom. Csakis angolul, magyar felirattal nézzétek, ennek a magyar szinkronja különösen rosszra sikerült! 

Természetesen ezeken kívül még nagyon sok filmet szeretek, de talán ezek az én legnagyobb kedvenceim. Ha szeretnétek, írok majd egy sorozatos toplistát is. 

Köszönöm, hogy elolvastad, remélem pár film elnyeri a tetszéseteket! Találkozzunk legközelebb is! 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Nyugodtan írd le a véleményed, de csak moderálás után kerül megosztásra. Ha csak a jó szándék vezérel, ezt úgyis megérted. :)