2016. május 22., vasárnap

Dorothy Blog Award díjat kaptam




Nemrég egy díjat kaptam, pontosabban a Dorothy Blog Award vándordíját, melyet a bloggerek adnak egymásnak a másik fél munkájának elismeréseként. Én a díjat Polgáry Audreytól, az Audrey Miracles bloggerinájától kaptam, ITT meg is találjátok a blogját. Ezúton is köszönöm neki a díjat, ami egyben egy kihívás is, hiszen ezzel nem csak egy elismerést kaptam, hanem egy pár feladatot is teljesítenem kell. Íme: 

1. Köszönd meg a díjat és jelöld meg, kitől kaptad!
2. Olvasd el díjazód blogját!
3. Írj 12 dolgot a díjazódról/blogjáról!
4. Írj 12 dolgot magadról!
5. Válaszolj a feltett kérdésekre!
6. Írj kommentet a díjazód blogján egy bejegyzéshez. 
7. Cseréljetek linket!
8. Jelölj 12 embert a díjra!
9. Tegyél fel 12 kérdést a jelöltjeidnek!

12 dolog az Audrey Miracles blogról, illetve Adriról :-)

1. Nagyon szereti a cicákat.
2. Az egyik kedvenc márkája az Avon. 
3. Sok megfizethető kozmetikai újdonságot mutat be. 
4. A Lookfantastic meglepi dobozai által sok márkát ismerhetünk meg. 
5. Szereti a pszichedelikus zenét. 
6. Nemrég elkezdte a koreai bőrápolást alkalmazni. 
7. Minden héten olvashatunk nála egy motivációs bejegyzést. 
8. Rengeteg nyereményjáték vár az oldalán. 
9. Szereti a hajápolással kapcsolatos termékeket.
10. Kombinált a bőrtípusa. 
11. Szerintem a zöld szín jól állna neki. 
12. Szereti az ékszereket. 

12 dolog rólam:

1. Félek a galamboktól és rettegek a pókoktól, meg mindenféle rovartól, kivéve a katicabogártól. 
2. Van egy kutyám, aki egy angol bulldog, Marshallnak hívják és ő a világon a legjobb kutya! Egyébként ő az egyik hátterem a videókban. 
3. 11 éve vagyok együtt a barátommal. 
4. Ausztriában élek már 9 éve és nagyon vágyom már haza.
5. Szeretem a posztapokaliptikus filmeket, sorozatokat és biztos vagyok abban, hogy túlélnék egy zombikkal teli világban is. 
6. Imádom a rúzsokat, gyűjtöm őket. 
7. Sminkes és sminkoktatói végzettségem is van. 
8. Bécsben végeztem az egyetemen, táplálkozástudomány szakon. 
9. Szeretnék megtanulni spanyolul és oroszul is.
10. Crossfitezem, ezért szinte állandóan izomlázam van. 
11. Szemüveges vagyok, a jobb szemem egy dioptriával rosszabb, mint a bal. 
12. Mindig fázom. Tényleg mindig. 



Most pedig következzenek Adri kérdései: 

1. Ha lehetőséged lenne felépíteni egy saját brand-et milyennek álmodnád meg? Mesélj róla kicsit.

Először is, ami egyből eszembe jut ezzel kapcsolatban, hogy állatkísérletmentes lenne. Érzékeny bőrűek is használhatnák, jó minőségű lenne, de megfizethető. Nem tudom, hogy ezt így össze lehet-e hozni, mert a legtöbbször a jó minőség egyenesen arányos az árral is, de mindenképpen megpróbálnám. Duochrome színek tuti lennének benne. Meg rúzsok....minden mennyiségben :D. 


2. Mit szeretsz legjobban a nyárban?

Azt, hogy akkor kevésbé fázom :D. Ilyenkor jobb kedvvel is megyek munkába, hiszen még világos van, amikor kijövök, az emberek is kedvesebbek valahogy nyáron. Mehetünk nyaralni, strandolhatunk, nagyokat sétálhatunk Marshallal. Otthon, Magyarországon, családi házunk van egy kis pici faluban, az erdő szélén, gyönyörű, nagy kerttel, medencével. Nagyon szeretek otthon lenni, pláne a nyüzsgő nagyváros után. Szeretem az illatokat, a meleget, a napot, hogy minden olyan világos. Hiába októberi születésű és hófehér bőrű vagyok, nekem a nyár a kedvenc évszakom. 




3. Mit kedvelsz legkevésbé, illetve mi az, ami nehézséget jelent számodra a blogolásban?

Nehézséget leginkább az okoz, hogy sokat dolgozom. Illetve csak 30 órában, plusz a túlórák, amik néha becsúsznak. Persze nem csak munkából áll az élet, de mivel Csabi egész nap nincs itthon, így rám maradnak a lakás körüli teendők is, így ezeket is meg kell csinálnom. Sajnos ezek mellett alig marad időm a blogra, pedig szeretnék gyakrabban írni, pláne, hogy nagyon kezdő vagyok és ontanom kéne magamból a bejegyzéseket, de tényleg nincs több időm. Videózni meg pláne nem tudok többet, mert mindig máshogy van szabadnapom, így kiszámíthatatlan a hetem, ha szabad vagyok, akkor tuti mindig akad valami hivatalos dolog, amit nekem kell elintézni, be kell mennem a városba, és így tovább.
Plusz ugye "kétlaki" vagyok, otthon is szoktam lenni Magyarországon, a fele sminkcuccom otthon van, mert itt ebben a pici, bécsi lakásban nincs helyem tárolni, így egy csomó ötletemet meg sem tudom valósítani. Például, szeretném megmutatni a sminkkollekcióm, de nem tudom, mert sosem látom egyszerre én sem az egészet. Jövőre hazaköltözünk egyébként és alig várom, hogy legyen egy saját sminkes szobám, ahova el tudok vonulni, blogot írni, videózni stb. Néha már nagyon elegem van ebből a helyzetből. 
Amit nem kedvelek a blogolásban, hogy néha elvesztem a hitem és a lelkesedésem, hogy tényleg a kevés, értékes szabadidőmet ölöm bele egy-egy bejegyzésbe és szinte semmi visszajelzést nem kapok, alig olvassák a blogomat, pedig igyekszem egyedi lenni és mást mutatni, mint a nagy átlag, de az nem kell az embereknek. Nyilván nem várom el, hogy körberajongjanak pár hónappal a blog indulása után, de az, hogy mondjuk 20-an olvassák el a bejegyzésem, mert sajnos akad rá példa, az nagyon rosszul tud esni és olyankor mindig eszembe jut, hogy vajon minek kezdtem én ezt el? Szerencsére ezeken a dolgokon azért át szoktam lendülni, hisz minden kezdet nehéz, meg a barátnőim sokszor dicsérnek és akkor rájövök, hogy inkább legyen kevesebb követőm, olvasóm, de őket tényleg érdekelje az, amit csinálok <3. Meg jól esik, hogy egyre többen fordulnak hozzám segítségért beauty témában és ez mindig pozitív energiával tölt el, így a negatív gondolatok egyből köddé válnak. 

4. Mi a kedvenc fagyid?

Ritkán eszem csak fagyit, pedig a húgom a város legjobb cukrászdájában készíti őket. Általában karamellás-sósmogyorósat szoktam kérni. Tudjátok, a peanutbutter ízűt :). 

5. Mi az a legkedvesebb hely, város, ország ahova nagyon szeretnél egyszer eljutni?

Az nagyon sok van. A legkedvesebb helyem Barcelona, már háromszor voltam és bármikor visszamennék. Sok emlék köt hozzá, mind fiatal koromból, mind a pár éve ott töltött időből, amikor a barátnőimmel voltam ott. Prágába is szívesen járok és fogok is a jövőben. 
A bakancslistámon szerepel még egyébként Madrid, Róma, New York, Miami, Las Vegas, meg úgy  az egész USA-t bebarangolnám. 



6. Van olyan személy az életedben, aki inspirál téged?

Példaképnek mindenképpen anyukámat mondanám, így rá szeretnék hasonlítani, ezért mondhatni, hogy ő inspirál engem. Nagyon pozitív személyiség, energikus és nagyon csinos :). 
Beauty témában a kedvenc bloggerem, Kathleenlights inspirál, rendkívül pozitív és kedves, egyszerű lány, mégis van benne valami különleges. Igyekszem ezt a vonalat képviselni én is, kedvességgel és különlegességgel kitűnni mások közül, sosem bántani másokat, őszintének és nem megjátszottnak maradni. 



7. Ha valamelyik blogger bőrébe belebújhatnál egy napra, ki lenne az és miért?

Kathleenlights lenne az a blogger, akinek a bőrébe bújnék, tetszik az élete, a munkássága, amit őszintén, önmagát adva elért. Ha ő lehetnék, biztosan sokat tanulhatnék még. Na meg persze, kubai származását tekintve végre folyékonyan tudnék spanyolul beszélni :D. 



8. Milyen más, nem beauty témájú blogokat olvasol szívesen?

Nem olvasok más blogokat. Ha kikapcsolódásra vágyom, sorozatokat nézek inkább. Furcsa módon, semmi úgynevezett női sorozatot nem nézek. Én a horror, zombis, posztapokaliptikus, fantasy sorozatokat részesítem előnyben. Filmekben is ilyesmiket szeretek, még egy Star Wars-os tetovált idézet is van a bal felkarom belső oldalán. 





9. Van blogos álmod?

Egyszerűen csak annyi, hogy elismerjék a munkám és kedveljenek azért, amilyen vagyok. Remélem idővel többen megismernek, persze nem az utcán megismerésre gondolok, nem szeretnék ilyen téren híres lenni, hanem arra, hogy minél több emberhez eljutnak a gondolataim és azok a tapasztalatok, amiket én osztottam meg és ezáltal segíthetek másoknak eligazodni ebben a hatalmas beautyvilágban. Mondjuk annak titkon azért örülnék, ha egy híres márka felkérne, hogy készítsünk el együtt valamit közösen :). 



10.Van bogarad?

Szerintem itt valami olyasmire gondolhatott Adri, hogy van-e valamiféle állandósult szokásom. Nem is tudom...rengetegszer mosom meg a kezeimet. Meg mondjuk talán, hogy szinte mindig összekötve hordom a hajam, még akkor is, ha frissen mosott. Jobban szeretem úgy. 
Esetleg még a rúzsokat mondhatom a szokásaimnak, rengeteg márkától van legalább egy. Más egyelőre nem jut eszembe :). 

Ezek lettek volna az én válaszaim, remélem tetszett ez a személyes a poszt és picit jobban megismertetek általa. Az én választottam Gabriella blogja, a Beautyonbudget by Gabriella, akinek bár nemrég akadtam a blogjára, de nagyon szimpatikusnak találom. Több 11 blogot nem szeretnék felsorolni, mert nem tudnék annyit kiválasztani, már leírtam párszor, hogy sajnos a magyar beautyblogok borzasztóan egysíkúak és nincs kedvem 23445-szer ugyanarról a Balea arclemosóról és Rimmel Stay Matte púderről olvasni. Inkább maradok a külföldi beauty guruknál. 
Remélem elfogadod ezt Gabi és válaszolsz az általam feltett kérdésekre is! :) 

1. Hogyan és miért kezdted el a blogodat?
2. Van valamilyen álmod a blogoddal kapcsolatban, amit el szeretnél érni?
3. Van kedvenc beauty márkád?
4. Mi volt a legnagyobb csalódásod arcápolási termékkel kapcsolatban?
5. High end vagy Low budget?
6. Milyen a bőrtípusod?
7. Kávé vagy tea?
8. Gondolkodtál már videózáson?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Nyugodtan írd le a véleményed, de csak moderálás után kerül megosztásra. Ha csak a jó szándék vezérel, ezt úgyis megérted. :)