2016. május 8., vasárnap

Szemöldök stylingon jártam a Beauty Pest Brow-nál

Bár a blogomon már olvashattátok, plusz egy videómban is említettem, hogy megyek egy szemöldök renoválásra, gondoltam meg is osztom veletek a tapasztalataimat. 
Idén nyílt Budapesten a Beauty Pest Brow, aminek a Facebook oldalát ITT találjátok. Először a Krémmánián olvastam róla, majd egyre több bloggernél bukkant fel, így nagyon megtetszett és szerettem volna én is kipróbálni. Előre le is szögezném, hogy kis, ismeretlen blog révén engem nem meghívtak, hanem én kértem időpontot és én is fizettem a szolgáltatásért, a véleményemet senki és semmi nem befolyásolta. 

Először is elmesélném, hogy miért szerettem volna, ha valaki végre rendesen rendbe szedi a szemöldököm. Sajnos tavaly kiderült, hogy pajzsmirigy alulműködésem van, aminek "köszönhetően" az én szemöldököm nagyon megritkult. Amúgy sem volt dús, de ami volt is, nagyrészt eltűnt. Eredeti közép aranyszőke lévén pedig a maradék is nagyon világos, szóval ha nincs megerősítve, kiegészítve, kb. 3 méter távolságból már úgy tűnik, hogy nincs szemöldököm egyáltalán. Ez engem nagyon zavar, hiszen sminkesként tudom, hogy a szemöldök nagyon fontos az arcon, pláne, hogy még vastag, sötétkeretes szemüvegem is van, így mindenképpen ki kell emelnem. Itt felmerülhet a kérdés, hogy ha már sminkes vagyok, miért nem én készítem el magamnak.....Valóban csinálhatnám én is, de nem tartom magam ebben annyira profinak még, szeretek tanulni, fejlődni, tájékozódni és úgy gondoltam, hogy itt van rá lehetőségem. Meg persze, mégiscsak egy profik által vezetett szemöldök bár, ahol fél órán keresztül csak rám figyelnek, velem foglalkoznak, ezt pedig szerintem mindenki megérdemli néha-néha az életében. 

Amikor beléptem a helyiségbe, már az egész akkor szimpatikus volt. Egy nagyon modern, elegáns, jól felszerelt szoba várt, ahol mint később megtudtam, pedikűr és manikűr is helyet kapott. Egyből megkérdezték, hogy időpontra jöttem-e, de kicsit várnom kellett, mert korábban érkeztem, addig is vízzel, ill. kávéval kínáltak. Először furcsa volt, hogy a hölgy, aki fogadott angolul szólított, de már egy korábban ott járt barátnőm által tudtam, hogy nem csak magyarok dolgoznak ott. Szerencsére az angollal nincs problémám, így könnyen beszédbe elegyedtünk. Miután helyet foglaltam a székben, kérdezték, hogy jártam-e már ott, vagy esetleg ilyen helyen és hogy honnan hallottam róluk. Elmeséltem, hogy a Krémmánián olvastam Évi bejegyzését, szimpatikusak lettek és sminkesként szeretek ötleteket gyűjteni. Beszéltem a betegségemről is, ezt mondjuk csak azért, hogy nehogy azt higgyék, ennyire elhanyagolom a szemöldököm :D. 
Tanya (így hívták a hölgyet....remélem így kell írni a nevét) egyébként orosz származású....vagyis gondolom, mert oroszul is beszélt, nagyon profi módon, a cérnás módszerrel szedte ki a szemöldök körüli kis pihéket, hiszen mondta, hogy a szemöldököm formája jó, így ahhoz nem nyúl. Féltem először, hogy fájni fog, de egyáltalán nem, pici, csipkedő érzés volt, de még csak kellemetlennek sem mondanám. Nagyon gyors ez a módszer, bárcsak én is tudnám ezt csinálni :-). Ezután a pici, formába nem illő részeket csipesszel szedte ki, majd befestette egy szemöldökre való, tartós festékkel. Ez pár percig rajta volt, elvileg 4-5 napig marad a bőrön és 2-3 hétig a szemöldökszőrön. Ezzel egyet is kell, hogy értsek, mert ma van 4 napja, hogy náluk jártam és még mindig van a bőrömön festék. A lemosás után pedig egy újabb szemöldökmustra következett, ismét csipeszes igazítás, végül Anastasia Beverly Hills porral egészítették ki a hiányokat és a korábban lemosott korrektoromat is pótolták. Az egész kb. 25 percet vett igénybe és kellemesen éreztem magam, mert éreztem, hogy figyelnek rám, rendszeresen kérdezték, hogy így tetszik-e és ami nekem nagyon pozitív volt, hogy határozottan, gyorsan csináltak mindent...nem éreztem bizonytalanságot, így én is nyugodt voltam, hogy nem fogok Kiszel Tünde szemöldökeivel kilépni a szalonból. 
A "beavatkozás" az első alkalommal 4000 forintba került, a következőkben pedig 3000 vagy 3500 forintot kérnek el, már nem emlékszem pontosan. Íme a végeredmény:







Gondoltam megmutatom nektek azt is, hogy 4 nappal a styling után hogyan néz ki. Picit bele kell igazítanom egy kis porral, hiszen ahol egyáltalán nincsen semmi szőr, ott ugye befesteni sem tudják, ez nyilván a szemöldökhullásom miatt van. 






Nekem pár nappal utána egyébként még jobban is tetszik, hiszen alig viselek sminket a szabadnapjaimon, így jobban illik az arcomhoz szerintem. Azt pedig el sem tudjátok képzelni, hogy milyen jó érzés, hogy nem kell 20 percet naponta csak a szemöldökömre szánni, hogy emberien nézzen ki. Pici por, fésű és kész, ready to go. 

Összességében nekem megérte ezt a pénzt, ha néha arra járok, valószínűleg betérek még, hiszen egy kis kényeztetés nem árt. Nyilván ez nem az az összeg, amit minden héten kifizetnék, de ahogy látom, nincs is erre szükség. Igyekszem ezt a formát megőrizni, sokat úgysem kell szednem a szemöldököm :D. Én ajánlom nektek egyszer kipróbálni, tényleg egy csajos nap keretében, akár barátnőkkel is. 

Remélem tetszett a poszt és találkozunk legközelebb is!

2 megjegyzés:

  1. Fantasztikus lett az eredmény. Pláne, hogy még árban is ennyire baráti. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ennyi pénzért nyilván nem heti program, most szerencsére van rá lehetőségem. Örülök, hogy kipróbáltam. Nekem megérte 😊

      Törlés

Nyugodtan írd le a véleményed, de csak moderálás után kerül megosztásra. Ha csak a jó szándék vezérel, ezt úgyis megérted. :)