2015. augusztus 27., csütörtök

Unboxing Glossybox La Dolce Vita

Nemrég fedeztem fel a sminkbloggerek világát, leginkább amerikai Youtube csatornákat nézegettem. Nagy kedvencem Kathleenlights. Nála láttam az unboxing videókat, amikben ő az úgynevezett Boxycharm és Ipsy Bag dobozokat nyit ki. Nos ezeknek a dobozoknak az a lényege, hogy megrendeled internetről egy bizonyos összegért, de a pontos tartalmát nem tudod. Mindig valamilyen sminktermék, bőrápoló, hajápoló, sminkes eszköz van benne vagy teljes kiszerelésben, vagy utazó méretben. Természetesen a doboz tartalma többet ér annál, mint amennyibe kerül :-). Irigykedve néztem mindig, egészen addig, amíg nem találtam itthon is egy ilyen beautyboxot, Pixibox néven. A magamról részben olvashatjátok, hogy Ausztriában (is) élek....egy véletlen folytán itt is találtam egy ilyen dobozkát. Mivel ez a legfrissebb élményem, és ezt sikerült megörökítenem, megosztanám veletek, hogy miket kaptam a dobozban, mennyit értek és mi a véleményem a termékekről. 

Először is a doboz házhozszállítással együtt kerül 17,95 euróba (nagyjából 6000 forint). Amikor hozta a postás nem voltam itthon, így a postán tudtam átvenni és alig vártam, hogy végre hazaérjek és kinyissam. Egyébként ez a La Dolce Vita nevű kiadás. 




Tádáááám, ez pedig ami volt benne :




A termékeken kívül volt benne még pár kedvezményre jogosító kupon, egy önbarnítós kendő és egy leírás illetve az ára mindennek. A kendőt egyelőre nem használtam el, szerintem majd jövő nyár elején, amikor kétségbeesek, hogy hullafehér színem van :-D. 

Palmolive Aroma Sensations tusfürdő, 2,39 euró
Nagyon finom illata van, kicsit málnás, de mégsem túl édes. Zuhanyzás után igazán friss illatot hagy maga után. 

Labello, epres változat, 1,99 euró
Nem vagyok különösebben nagy Labello használó, szerintem van ennél sokkal jobb ajakápoló, mint például a Carmex. Persze ettől még nem rossz, kellemes az illata, hagy egy nagyon enyhe piros színt és fényt az ajkaimon, hosszútávon azonban nekem kevés a hidratáló hatása. 

Borotalco, testpúder, 3,99 euró
Talán ezt az egyet nem tudom hova tenni, meg nagyjából semmire sem használni. Az illata borzasztóan irritáló, ilyen tipikus "öregasszonyparfüm" illat, plusz az én bőröm amúgy is nagyon száraz..... Ezt igazán kihagyhatták volna. 

So Susan Cosmetics Highlighter ceruza, 20,95 euró
Egy matt, világos rózsaszín highlighter ceruza. Szerencsére az én bőröm amúgy is nagyon világos rózsás árnyalatú, ezért a színe tökéletes. Kicsit szárazabbnak tűnik az állaga, a szemem alatt "összehúzza" a bőrt, viszont a szemöldököm formázására, kiemelésére nem is tudnék jobbat elképzelni. Nem ismertem ezt a márkát, eddig megelőlegezek neki egy ötöst. 

Emité Make Up, E144-es számú füstösítő ecset, 30 euró
Igen, 30 euró. Egy darab szemfestő ecsetért. Talán pont azért örülök ennek a legjobban, mert egyébként sosem adnék 30 eurót (majdnem 10 000 forintot) egy szemhéjfestő ecsetért. Már csak abból az elvből sem, hogy általában az ilyen drága ecsetek igazi szőrből készültek és próbálok odafigyelni a kozmetikumaimnál, hogy állatkísérletmentesek/állati származékoktól mentesek legyenek. Ez az ecset japán póniszőrből készült.....és egyébként el kell ismernem, hogy nagyon profi az egész. Nagyon könnyű, kényelmes fogni, borzasztóan puha és nagyszerűen lehet vele dolgozni. 

Osztás szorzás után tehát a box összértéke 59,32 euró, azaz kb. 17 000 forint volt. Összességében megérte, még ha nem is vagyok mindennel 100 %- osan elégedett. Már nagyon várom a következőt, ami egy Classic kiadás lesz, az eddig legjobb termékeket gyűjtik össze. Kíváncsian várom :-). 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Nyugodtan írd le a véleményed, de csak moderálás után kerül megosztásra. Ha csak a jó szándék vezérel, ezt úgyis megérted. :)