2017. július 19., szerda

Megtaláltam a tökéletes önbarnítót?

Ez a tipp szerintem leginkább azoknak lesz hasznos, akik ugyanolyan Hófehérkék, mint én. Ők biztosan átérzik azokat a rosszalló megjegyzéseket, mint "Ágy alatt napoztál?" vagy "Nem kéne egy kicsit barnulnod?" vagy "Beteg vagy? Annyira sápadtnak tűnsz", vagy a legidegesítőbbet: "Jajjj, én nem akarlak megbántani, de te milyen fehér vagy!!!". Nos, nekik üzenném innen is, hogy bizony léteznek olyan emberek a világon, akik képtelenek a barnulásra. Igen, képtelenek. Én, ha kimegyek napozni és mondjuk nem kenem be magam fényvédővel (fiatalság, bolondság), akkor rákvörösre égek, majd felhólyagosodik a bőröm és egy az egyben lehámlik, majd ugyanolyan fehérré változom, mint mielőtt leégtem volna. Bizony, drámaian nehéz lehet felfogni, de valóban létezik ilyesmi. Plusz van egy rossz hírem. Nem én vagyok az egyetlen ilyen! És még csak földönkívüli sem vagyok. Éppen ezért kenegetem magam ezerrel fényvédővel, ha napozni támad kedvem, hiszen az eleve extrém világos, szeplős és anyajegyes bőrömet nem szeretném kitenni a nap káros sugarainak, nem szeretnék bőrrákot, így inkább óránként kenegetem magam és tűröm a furcsa tekinteteket másoktól. (Egyébként nektek, akik így néztek: Majd összehasonlíthatjuk a bőrünket 10 év múlva. Vajon kinek lesz szebb, ránctalanabb és egészségesebb bőre?) 

Azért is szerettem volna magamra valami színt varázsolni, mert idén koszorúslány voltam és a ruhánk színe bizony kívánt egy kis egészséges barnaságot. Nem akartam én bronzistennő lenni sosem, tisztában vagyok a korlátaimmal, egyszerűen csak nem akartam világítani a sötétben.

Évek óta keresem a tökéletes önbarnítót, de szerintem nálam kevesebb béna ember létezik. Egyszerűen sosem tudtam szépen, foltmentesen felvinni. Próbáltam olcsót, drágát, de semmi. Gyorsan és röviden  összefoglalom, miket próbáltam eddig:

SunDance önbarnító olaj és krém

Olcsók és sárgák. Baromi foltosan fogtak meg, valószínűleg annyira magas a DHA tartalmuk, hogy az extrém világos bőrre nem való. Nagyon büdös önbarnító szaguk van. 

Dove Derma Spa Summer Revived önbarnító testápoló

A világos bőrre valót használtam tavaly, szerettem is, viszont nem adott elég barnaságot, így kipróbáltam a Medium változatot is. Az annyira sárga volt az én bőrömön, hogy inkább májbetegnek tűntem, mint Jennifer Lopeznek. Na jó, ahhoz még hiányzik eleve pár kiló is, de azért na. Szóval számomra ez is kuka sajnos. 

St. Tropez spray változat

Nagyon szép színt varázsol, tartós, viszont iszonyatosan gyorsan fogy, ahhoz képest pedig nagyon drága, így nem érte meg nekem.

St Tropez Medium Mousse

Ezt egy szettben rendeltem a krémmel, testradírral és applikátorral egyben. Nagyon tetszik a koncepció, hogy maga a hab színezett, így tudjuk, hova vittük fel. Viszont én ettől is olyan bazi foltos lettem, hogy a 30 fokok ellenére kénytelen voltam zoknit húzni, mert a bokám egyszerűen vállalhatatlan volt. Annyira áldom az eszem, hogy nem vettem meg a nagy kiszerelést!


Utolsó mentsvárként vásároltam meg a The Chemistry Brand Glow Oil önbarnító olaját. Én rendeltem meg szerintem az utolsó készleten lévőt a Tinamuról és pár nap alatt meg is kaptam. Amikor először megláttam, majdnem elbőgtem magam, hogy egy inimini termékért, ami nem is biztos, hogy működik, kiadtam 9000 forintot. Amikor pedig azt írom, hogy inimini, az tényleg így van, ugyanis ennyi pénzért megdobnak egy incifinci 100 ml-es termékkel. Aznap este neki is estem, elolvastam a használati utasítást, amiben igazából kb. semmi nincsen azon kívül, hogy kenjük be magunkat, majd mossunk kezet. Semmi bőrelőkészítés, hidratálás egy nappal előtte vagy bőrradírozás. Kicsit furcsa volt, de gondoltam, ennyi kudarcba fulladt önbarnítózás után már teljesen mindegy, max. még egy hetet kibírok hosszú gatyában. Bekentem először a lábamat....elsőnek mindig ott tesztelem, mivel azt mindig sokkal könnyebb eltakarni, ha valami balul sül el. Reggelre fogadott az igazi csoda: a hófehér, már-már átlátszó bőröm kapott egy enyhe színezetet, ami teljesen természetesnek hatott, nem volt foltos vagy sárga. Pár nap múlva újra bekentem magam és ugyanez, csak kicsit intenzívebben. Viszont nem voltam foltos. 

Következő lépésben a tartósságot teszteltem és arra kellett rájönnöm, hogy természetesen kopik, viszont csak azokon az embereken, akiknek nem olyan extrémen száraz a bőrük, mint nekem. Az én lábszáram konkrétan kirepedezik és kifehéredik a szárazságtól, így ezeken a hámlásokon szépen megült az önbarnító, a többi helyen, ahonnan pedig már lehámlott, visszanyertem a fehér csülkeimet, szóvak eléggé nem volt ez szép látvány. Viszont meleg fürdő (tudom, nyár van, de nekem nem tud elég meleg lenni egy kádfürdőhöz), dörzsiszivacs és le is jött, majd az egész procedúra kezdődött előről, ezúttal a testem többi részére is. Arra pedig azóta nagyon figyelek, hogy mindig hidratáljam a bőrömet! A használati utasítás szerint napi kétszer is lehet használni, de én nem használtam annyiszor. Az esküvő előtt kicsit többet kentem fel, az enyhén barna testemre még kétszer (kedden és pénteken este, a lagzi pedig szombaton volt) és akkor megkaptam azt a színt, amiről mindig is álmodoztam. Mindezt foltok, sárgaság és erős, büdös önbarnító szag nélkül. Nem mondom, reggelre nagyon enyhén érzem magamon, de lezuhanyzok és ennyi, eltűnik. Nem kell a bőrt előkészíteni, így nem vesz el egy fél napot az életedből az, hogy önbarnítózol. 

Persze ne várjátok ettől a terméktől, hogy extrém barnák lesztek, vagy legalábbis én ennél tovább nem szeretnék menni, én tényleg elértem azt a színt, amitől lett egy egészséges önbizalmam és végre szeretek rövidgatyában mászkálni. Na jó, ezt a futó programomnak is köszönhetem, de az egy másik bejegyzés lesz :).

Egyébként ez a termék DHA (ez felel a színért a többi önbarnítóban) mentes, egy málnából kivont ketóz segítségével barnít. Nem olyan gyors ütemben, mint a DHA, viszont ezért is olyan természetes és ezredszerre is elmondom, hogy foltok nélkül. Pedig tényleg nagyon kétbalkezes vagyok ilyen téren.

Mutatom is, hogy néz ki a termék:


Alapvetően két fázisból áll: egy olajos réteg és a csillámok

Összerázva


Az arany csillámoktól nem fogtok úgy kinézni, mint a body builderek fellépéskor:





Amiért pedig kiemeltem, hogy csak 100 ml és meglepődtem, hogy ilyen kevés.....azt kell, hogy mondjam, hogy ez a bébi méret dimenziót ugrott, vagy nem tudom, de alig fogy, pedig tényleg használom, mert imádom a hatását. Már több, mint egy hónapja nálam van, minden héten használtam, többször is és most vagyok a termék felénél körülbelül. Ha egyszer elfogy, biztosan újraveszem, mert egyszerűen nem bírom megunni, annyira jól érzem magam így, barnán. És bár nem lettem most sem Jennifer Lopez, magamhoz képest óriási a különbség. Meg is mutatom, bár olyan képet nem hoztam magammal, amin fehérke vagyok, találtok a videóim között rengeteget rólam, azokon nem használtam még :). A terméket a Skinsmart-on vagy az említett Tinamu oldalán, vagy a Deciem-en találjátok, 30 dollár/euró körül. 

Lehet másnak nem tűnök egyáltalán barnának, de felesleges is másokhoz hasonlítgatni. Szerintem mindenki legyen tisztában a saját adottságaival és mindig magunkhoz képest mérjük a változást. Íme a bőröm természetes fényben, az arcomon pedig nincs smink, csak egy kis púder, ezért lehet, hogy valamennyivel világosabb, mint a testem többi része: 









Remélem, hogy érdekes volt számotokra és segítséget nyújthattam világos bőrű társaimnak! :) Találkozzunk legközelebb is! 

(A bejegyzés nem szponzorált, magam vásároltam a terméket. Egyik cég sem befolyásolt semmiben.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Nyugodtan írd le a véleményed, de csak moderálás után kerül megosztásra. Ha csak a jó szándék vezérel, ezt úgyis megérted. :)