2016. december 15., csütörtök

Karácsonyi kívánságlistám

Kedves Jézuska!

Idén is nagyon jó kislány voltam, nem gonoszkodtam senkivel, segítettem öreg néniknek, bajba jutott állatoknak, így szeretném leadni az idei kívánságlistám. Köszönöm, ha teljesíted!




Szeretnék egy olyan púderalapozót, ami működik száraz bőrrel és a hulláknak is megfelelő színű. Szerintem a Milani Even Touch alapozója a 01-es Shell árnyalatban passzolna is. A mostani Maybelline Fit Me púderemet is nagyon szeretem, de szeretnék állatkísérletmentes alternatívát rá mindenképpen, ezért szeretnék váltani. Nincs mindig szükségem alapozóra, mert úgy érzem, egy sima hétköznap nekem bőven elég egy lágy fedés is. Nagyon odafigyelek a bőröm állapotára, aminek meg is van az eredménye és úgy gondolom, ha már egyszer szép a bőröm, akkor minek takargassam alapozóval mindig? Mivel szeplőim vannak, amiket nem szeretek, ezért egy kis egységesítéssel nem látszanak annyira. 




Találtam egy csodarúzst is. Persze, hogy van a listámban legalább egy rúzs, mit hittél? Egy rúzsimádótól ezt megszokhattad volna. Nagyon-nagyon tetszik a Jouer Frost Bite topperje Snowy Pearl árnyalatban. Bár még mindig a matt finis a kedvencem, de néha unalmasnak találom. Mivel nő vagyok, ezért szeretem a csillogást, a metálos színeket és ez a topper meseszépen tudja átalakítani a sima, egyszerű, hétköznapi rúzsokat is, így mindjárt kétszer annyi rúzsunk lehet a kollekcióban. Szerelem első látásra nálam, nagyon különleges és 16 $-ért szerintem nem is vészes. 




Nagyon szeretem a gyertyákat, szép díszei lehetnek a lakásnak, plusz az illatukkal a legrosszabb napokat is könnyedén fel lehet dobni. Yankee Candle-t már próbáltam, nekem azok nem lettek a szívem csücskei, lehet épp nem a legjobb és legerősebb illatokat próbáltam ki. Legutoljára Village Candle-t próbáltam, na annak valami isteni finom illata van és nagyon erős, nem az émelyítő fajta illat, hanem a kellemes, meleg, "összedobokegyfinomfahéjassütit" illat :D Nekem ez a fajta sokkal jobban bejön, pedig árban kicsit el is marad a híresebbik társától. Viszont amcsi bloggerek nagyon szeretik a Bath ß Bodyworks gyertyáit is, nálunk, kedves Jézuska a Notino-ról tudsz rendelni és én a Cinnamon Sugared Donut illatút választottam, mert az kellőképpen karácsonyosan hangzik. 

Nagyon szeretnék egy kameraállványt. Én megrendeltem Ebay-ről az enyémet, azonban sajnos nem érkezett meg, épp most próbálom visszakapni a pénzemet. Nem kell nagy és bonyolult dologra gondolni, nekem jó lenne a legolcsóbb, de kellőképpen stabil verzió is. A kamerám most mindenféle méretű dobozokon áll, elég instabil, az a félelmem, hogy egyszer lezakózik onnan és akkor bizony a kamerámnak és a videózásnak is lőttek. Egy állvány nagyban megkönnyítené a dolgom, mind videózás, mind fotózás terén. Nem értek hozzá, mi számít jónak, így teljesen rád bízom, milyet hozol!




Ha pedig már kamera...nagyon szeretnék úgy igazán érteni a kamerámhoz. Sajnos egy teljesen analfabéta kezébe került, nem ismerem azt a sok gombot rajta, azt sem tudom mi az az ISO. Örülök egyáltalán annak, hogy be tudom kapcsolni és tudok közelíteni és távolítani. Egy könyv nagyon jó lenne, ami nem tudományosan és szakszavakkal magyarázza el, mit, hogyan kell használni, hanem úgy, hogy egy magamfajta is megértse. Szerintem Scott Kelby A digitális fotóskönyve rengeteget tudna nekem segíteni. 




Az utolsó, amit szeretnék, pedig inkább valami olyan, amivel hosszabb távon leszek elégedettebb önmagammal. Szerencsére a fogaimmal eddig nem volt túl sok gond, viszont az a pár dolog, ami eddig történt, viszonylag hosszabb távú következményekkel járt. A gyökérkezelésemet úgyis tudjátok, hiszen végigkövethettétek, az szerencsére már lezajlott és ha nem is 100 %-os a gyökérkezelt fogam, olyan 99 %-ban abszolút tünetmentes. Viszont azt is tudni kell, hogy az én bölcsességfogaim nagyon ferdék voltak, a 4-ből 3 már meg sincsen, hiszen kénytelenek voltak kihúzni, mert a felszínre sem tudtak bukkanni, csak a többi, egészséges fogamat nyomták a felszín alatt és iszonyúan fájtak, így úgy kellett döntenem, hogy megszabadulok tőlük. A legutolsó bölcsességfogam viszont, ami még megvan, nem volt olyan ferde, mint a többi, így az szépen kinőtt valamennyire, viszont szépen eltolta a felső fogsorom jobb oldalát annyira, hogy az első, jobboldali metszőfogam alá becsúszott a mellette lévő kisebb. Ez nem feltűnő, csak engem zavar, mert a fotókon látom, hogy nem szimmetrikus és kiáll és vááááá :D. Nálam a fogak tényleg érzékeny pont, mert nem szeretem, ha valakinek nem szépek a fogai, pláne ha már beauty bloggernek mondja magát valaki....ez az én egyéni szocproblémám, nem muszáj velem egyetérteni :). Szóval, mivel nekem csak minimális az elváltozás, én így laikusként úgy gondolom, hogy a fentebbi képen található, átlátszó műanyag sín is kellőképpen tenné a dolgát a fogaimmal és viszonylag rövid időn belül újra szép, szimmetrikus fogaim lennének. Persze ehhez egy fogorvosi konzultáció is szükséges, na meg hogy a gonosz, legutolsó bölcsességfogamnak is búcsút intsek. Ez már a 2017-es évre marad! :)

Szóval Jézuska, remélem nem voltam túl követelőző, úgy érzem, tényleg nem kérek sok és felesleges dolgot, ez egy teljesíthető lista! :)

Boldog karácsonyt mindenkinek! 




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Nyugodtan írd le a véleményed, de csak moderálás után kerül megosztásra. Ha csak a jó szándék vezérel, ezt úgyis megérted. :)