2016. augusztus 12., péntek

Colourpop rendelés #2

Kicsit elhúzódott ennek a bejegyzésnek a megírása, leginkább egészségügyi okok miatt. Ettől kérlek tekintsetek el, most hoztam nektek egy sok-sok képpel tűzdelt posztot. A legtöbb dolgot már használtam is, ezért véleményt is tudok írni a nagy részéről.

Egyszerűen nem bírom megállni, hogy ne rendeljek Colourpop termékeket. Annyira jó áron vannak és annyira jó minőségűek (legalábbis amikkel eddig én találkoztam), hogy kell minden! Most is ezekről szeretnék nektek írni.







Először következzenek a már jól ismert szemhéjfestékek. Ezeknek a pigmentáltsága valami fantasztikus! Szerintem az állagából adódóan lehet ez, ugyanis valahol a krémes és a púder állag között van. Ilyen gumiszerűnek képzeljétek el, amihez csak hozzáérsz és máris tiszta festék az ujjad. A textúrájából adódóan legjobban szintetikus ecsetekkel lehet felvinni és eldolgozni. Nekem ezzel nincs különösebb problémám, hiszen csakis szintetikus ecseteket vagyok hajlandó vásárolni, mert azért nehogy már egy állatnak baja essen, mert én birizgálni szeretném a szemem. Persze az ujjunk is megteszi, néhány sminkhez kifejezetten az ujjam a legjobb megoldás. A négy szín, amit választottam, a Telepathy (arany), Liberty (ezüst), Coconut (kék) és Fantasy (rózsaszín). A Telepathy- val már készítettem egy sminket, amit ITT meg is tudtok nézni. Mindegyik elképesztően gyönyörű szín, sajnos az elmúlt időben a poszt elején említett betegség miatt nem tudtam kipróbálni a többi színt, mert egy eléggé súlyos kötőhártya gyulladásom van, így képtelen vagyok bármit is a szememre, illetve annak környékére kenni. Amúgy ezeket a színeket azért rendeltem, mert kicsit ki akartam lépni a komfortzónámból és úgy döntöttem, hogy extrémebb sminkeket is készítek nektek. Hiszen az én kedvenc színeim, a barnák, másnak esetleg unalmasnak tűnhetnek.






Még egy szemrevaló terméket beszereztem, mégpedig a régóta áhított Exit nevű, fehér, géles szemhéjtust. A szembetegség miatt sajnos nem volt lehetőségem nagyon próbálgatni. Egyszer használtam, de akkor eléggé nehezen használhatónak tűnt, eléggé foltos lett, amikor több réteget vittem fel belőle, de muszáj volt, hiszen egy rétegben nem fogta be rendesen a szemhéjam. Még próbálgatom mindenképpen, mielőtt nagyon lehúznám, egyelőre nem a kedvencem, de több használat után szeretnék kiforrott véleményt adni. Szerintem a fekete-fehér szemhéjtus kombinálása nagyon izgalmasan tud kinézni. Azt mondjuk már most el tudom mondani, hogy tartósságban nagyon szuper, elég nehezen tudtam leszedni még az olajos szemfestéklemosóval is.






Viszonylag újdonságként van jelen a CP szortimentjében az automata szemöldökceruza. Van szemöldökgéljük is, amire szintén nagyon kíváncsi vagyok. Frozen Beauty from far away blog Ildie-je szerint érdemes kipróbálni és mivel nekem megvan a szemöldökirálynő (Anastasia Beverly Hills) már-már ikonikus szemöldök pomádéja, így összehasonlítási alapom is van. Először a cerkát próbáltam ki, leginkább a szín miatt és azt kell, hogy mondjam, én nagyon szeretem. Imádom, hogy kis pici a hegye, így precízen lehet vele dolgozni. A színe tökéletes, gondolom nem túl meglepő, hogy a Blondie árnyalatot választottam, ami egy hűvös szőke szín, mert bár a hajam aranyszőke, mégsem szeretem ha a szemöldököm sárgás vagy vöröses lesz. A ceruza egyik oldala a kitekerhető hegy, amit furcsa módon vissza nem lehet tekerni, szóval óvatosan, mert ha túl sokat tekertek ki, akkor bizony letörik, bár szerencsére nekem nem törött eddig le egyáltalán. Lehet ez színtől függ, vagy csak egyszerűen szerencsém volt. A másik végén a ceruzának található a kefe, ami szerintem tök jó formájú, megfelelően hosszú, nem túl sűrű, így nem törli le a már felvitt festéket. Nagyon gyorsan fogy és sajnos nem is annyira tartós, de 6 dollárért nem várok csodát. Legközelebb az ABH szemöldökceruzáját fogom kipróbálni, de olcsóbb alternatívának abszolút tudom ajánlani a CP változatot, pláne akinek nincs akkor szemöldökhiányossága, mint nekem. Ha tényleg csak bele-bele kell javítani, szerintem nincs szükségetek valami baromi drága termékre, bőven megteszi ez is.







Rúzs nélkül nincsen Colourpop rendelés természetesen, gondoltam ezúttal valami újat próbálok ki, mégpedig a szintén új Matte X Lippiestix-et. Ez a matt verziónál is mattabb, mindenféle szárító hatás nélkül. Ezt alá is tudom támasztani, egy rétegben is nagyszerűen fed, nem kell festegetnem az ajkaimra. Sokáig is tart, bár nem annyira, mint a folyékony matt verziók, de cserébe sokkal barátságosabb az ajkakkal. Abszolút nem éreztem szárító hatást, nem kezd el pár óra után leperegni. Megint csak elmondom, hogy az én ajkaim alapból nem szárazak. Igen, minden más az arcomon és a testemen száraz, de az ajkaim kivételes helyzetben vannak :D. A Cami egy barnás mályvás árnyalat, a Trust me pedig egy semleges, klasszikus vörös. Ezek Jolly Joker színek, szerintem mindenkinek jól állnak. 
Egy rúzs személyében kiléptem itt is a komfortzónámból, mégpedig a Pearlized finisű Wet árnyalattal, ami a kép alapján is láthatóan metálos, szürkés barna. Ezt azért építgetni kell az ajkakon és abszolút nem egy hétköznapi szín, de nekem nagyon tetszik. Szerintem ennek a segítségével könnyedén adhatok más rúzsoknak is egy teljesen más kinézetet, ha egyszerűen felviszem rájuk ezt. Sokat még nem próbálgattam ezt, de majd igyekszem vele egy sminket készíteni, videó formájában.







Ajándékba kaptam még két szájfényt is, bár mint tudjátok, a szájfények nem éppen a kedvenceim. Kipróbáltam már a mályvás árnyalatú Finder's Keepers-t, nem az a tipikus ragacsos szájfény, de valahogy nem az én világom. A korallos-pinkes árnyalatú Piranha-t még eddig nem használtam, bár a színe nagyon tetszik.  Ajándék lónak ne nézd a fogát, ugyebár :D. Még próbálkozom velük és majd valamilyen formában úgyis találkozhattok velük.

Remélem tetszett a bejegyzés, próbáltam minél élethűbb képeket készíteni, így a szabadban fényképeztem, szerintem jól átadják a fotók. Nézzetek be a Colourpop oldalára, tényleg érdemes!

Köszönöm, hogy elolvastad, találkozzunk legközelebb is!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Nyugodtan írd le a véleményed, de csak moderálás után kerül megosztásra. Ha csak a jó szándék vezérel, ezt úgyis megérted. :)