2016. március 13., vasárnap

Újabb Beautyjoint haul

Bár nem ezt a posztot terveztem, sajnos az élet közbeszólt. Szerettem volna egy rúzs-swatchos  bejegyzést, de engem is ledöntött az influenza és bizony 4 napja magas lázzal fekszem itthon. Nagyon ritkán vagyok ennyire beteg, viszont ha ennyire beteg vagyok, nálam azon nyomban elő is jön a herpesz és sajnos még nem sikerült legyűrnöm. Bár az előző posztomban írtam a herpesz kezeléséről, ITT meg is találjátok, most ennek a gyógyulása sem úgy jött össze, ahogy szerettem volna. Ez a fránya láz teljesen kikészít. Így a tervezett poszt marad későbbre, a rúzsok szerencsére megvárnak :-). 

Addig is, hogy ne maradjatok zsákmányok nélkül, megmutatom, mit rendeltem a Beautyjointról




Először jöjjön a két kevésbé látványos rendelés. Az egyik az Ardell átlátszó, latexmentes műszempilla ragasztója. Ezt azért vettem, mert szeretném gyakorolni a műszempilla felhelyezését, mert ebben elég bizonytalannak érzem még magam. Pár hónapja rendeltem ebay- ről ilyen gagyi pillákat, azokkal majd elszórakozgatok. Aztán ha úgy érzem, már jobban megy, beszerzek jobb minőségűeket is. 
Az Elf márkájú spray pedig ecsettisztító. Az ecseteinket ajánlatos egy hónapban egyszer samponnal alaposan átmosni. Viszont hetente elég, ha ecsettisztítóval befújunk egy papírtörlőt és áttöröljük vele az ecseteket. Erre a célra használhatunk ilyen speckó tisztítót, vagy egyszerű sebbenzint is. Őszintén szólva, kipróbáltam ezt a tisztítót, de semmi extrát nem tapasztaltam, szóval biztosan nem fogom újravenni. Én úgy vettem észre, hogy a sebbenzin jobban tisztít. Ennek az Elf-nek maximum az illata jobb...de a hatása eléggé elmarad. Így ezt nem tudom ajánlani nektek sem....de legalább lett egy jól használható, utántölthető, szórófejes flakonom :-). 




Ezeket a csodaszép Sally Hansen körömlakkokat ezen az oldalon sokkal jobb árban lehet kapni, mint nálunk. Még ha a szállítási költséget hozzá is veszem, akkor is jóval olcsóbbra jön ki, plusz olyan színeket találhattok, amiket itt nálunk tutira nem. Az első két duochrome szín nagy kedvencem lett. Főleg az arany, rózsaszín kombináció. Bizonyos szögből nézve rózsaszín, vagy arany, vagy zöld.....egyszerűen imádom! Pont az én színeim, illik a bőrtónusomhoz is. Mondjuk most épp a zöld díszeleg a körmeimen, mert már annyira várom a tavaszt, hogy kicsit megpróbáltam erősebben csalogatni ezzel a színnel :-). A két körömlakk állaga meglepően folyós, az én hullámos körmeimre elkél itt-ott a 3 réteg, viszont nagyon gyorsan szárad és meglepően tartós. Féltem, hogy a 3 réteg nem fog tartani, de tényleg szuper. Hétfőn kartonokat bontogattunk a munkahelyemen és meg sem kottyant a körömlakknak. Nekem 4 napig lepattogás nélkül bírják és komolyan mondom, ez nálam már rekord. Az én körmeim extra vékonyak, a végük sokszor szét is válik, gyenge, hullámos és abszolút körömlakktaszító. Így egy normális körmön ennél tuti sokkal tovább bírja. Ami még feltűnt, az az, hogy sokkal erősebb körömlakkszaguk van, mint az eddigi lakkjaimnak. Lehet ez a titka, hogy tovább bírják....nem tudom. Én tényleg csak ajánlani tudom ezeket, én biztos szerzek még be pár színt. 
Az alsó két színről még nem tudok érdemi véleményt adni, hiszen a világos szín az a nyereményjáték részét képezi. Így azt majd a nyertes fogja kipróbálni :-). A sötétebb rózsaszínre pedig eddig még nem volt időm, mert a két duochrome színt használtam szinte folyamatosan, annyira tetszenek. Viszont erős a gyanúm, hogy erről is hasonló jókat tudok majd elmondani, mint a többiről. 


Gift és Resolution 

So Much Fawn és Can't Bare to Know 


A rendelésem pedig nem is lenne az igazi rúzsok nélkül. Mivel imádom a matt ajakkencéket, így természetesen ezek közül választottam. Régóta szemeztem már a Wet'n'Wild termékekkel, amik Amerikában sima drogériás termékek, olyan árkategóriában, mint a Catrice. Így amikor megláttam, hogy vannak a márkának matt rúzsai, egyből le is csaptam kettőre. 
A rúzsok nagyon pigmentáltak, a textúrájuk nagyon krémes, így nem szárítják az ajkakat egyáltalán. A finise matt, de azért nem annyira, mint például egy folyékony matt rúzsnak. Vannak ennél mattabb rúzsaim is. Mondjuk nem bánom, mert így is nagyon szépek, nagyon kényelmes viselni őket. Evést nem éli túl, plusz nyomot hagy ivásnál a poháron is, de hát 2,5 dollárért nem is vártam csodát. Ezek viszont tényleg nem kezdenek el peregni az ajkakon pár óra után, hanem egyszerűen belülről lassan lekopnak. Kontúrceruza sem feltétlenül kell hozzájuk, mert nem folynak bele a barázdákba. Én nagyon meg vagyok velük elégedve, a színük is csodálatos. A narancsos, terrakottás egészen hasonlít az Ofra Miami Fever-re, ami ugyebár az én All Time Favourit rúzsom. Ennek egyébként Sand Storm a neve. A sötét rózsás inkább egy tavasziasabb szín, ez a Rose-Bud nevet viseli. 
Az egyetlen negatívum, amit el tudok mondani, az ezeknél az olcsóbb kategóriás rúzsoknál gyakran előfordul: az átlátszó kupak. Van egy NYC lilás nude rúzsom is és hasonló  a problémám vele, még pedig az, hogy mindegyiknek annyira erősen zár a kupakja, hogy nem tudom úgy levenni, hogy ne kenjem vele totál össze az egész kupakot. A képeken is lehet látni, hogy a rózsás színnek ilyen furcsa a széle. Nos az azért van, mert olyan szorosan zár (ami persze nem baj, mert a táskámban legalább nem fog szétjönni), hogy ahogy levettem, végig is húztam a szélét a kupak oldalán. Ugye nem tudom teljesen visszatekerni még a rúzst a tokba, mivel még újak. Vissza is nehezen tudom tenni, de az még nagyon lassan megy is. A levétel a gond. Bár ez nem egy hatalmas probléma, lehet ez másnak fel sem tűnik, de szerintem nem valami guszta, ha a kupak tiszta rúzsos. Szerintem sokkal előnyösebb lenne egy teljesen fekete külső. Így ha összekenem, legalább nem látszik :-). 







Remélem tetszett a poszt és ránéztek ti is az oldalra. Viszonylag gyorsan ideér a rendelés (kb. 10-12 nap), rengeteg márkát találtok. A szállítási díj nem egységes, súlyra megy, nekem erre a rendelésre volt olyan 15 dollár körül. 

Én igyekszem a következő posztig gyógyulgatni, mert még mindig nem vagyok 100 %-os, reménykedem, hogy lassan a herpeszem is eltűnik nyomtalanul és meg tudom mutatni a csodaszép új rúzsaimat nektek. Meg hát, mégiscsak szabadságon vagyok a jövő héten...nem lenne valami jó betegen tölteni. 

Találkozzunk legközelebb is!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Nyugodtan írd le a véleményed, de csak moderálás után kerül megosztásra. Ha csak a jó szándék vezérel, ezt úgyis megérted. :)