2015. szeptember 15., kedd

Unboxing Glossybox Classic

Nemrég megkaptam a következő Glossyboxomat, ami szuper jól sikerült! Végre volt értelme az egész rendelés előtti tesztkitöltésnek. Kérdezgettek mindenfélét, hogy milyen színű a hajam, a bőröm, milyen típusú a bőröm, mit preferálok leginkább a kozmetikumoknál, meg egy csomó ilyesmi kérdés volt még. Egyébként meglepődtem, nem gondoltam volna, hogy ilyen gyorsan megérkezik a következő box....úgy tűnik, havonta kettő jelenik meg....annál több meglepi jut nekem :-). 



A dobozt kinyitva természetesen a szokásos kis könyv fogad a kapott termékekről és alatta meglepő módon még egy helyes kis rózsaszín, üres jegyzetfüzetet is találtam. Jól fog jönni, hogy beleírjam, ha épp valami ötletem támad a blogoláshoz. 



A doboz tartalma tényleg nagyon jól sikerült, külön viszont csak azokat említeném, amiket már kipróbáltam, a többiről csak egy első benyomásos véleményt írok. 



A nagy szürke egy hajformázó hab a Goldwell Style Sign-tól, ami volument ad a hajnak és felveszi a harcot a hajtöredezéssel. Még nem próbáltam ki egyáltalán, az illatát sem tudom milyen, de nagyon várom, hogy kipróbálhassam, már csak az ára miatt is nagy reményeket fűzök hozzá, ugyanis 17,35 euróba kerül.....és ez csak egy hajhab, apám! 

A körömlakk  (Color Club) egy french manicure barack szín, nevén nevezve Blush Crush, ami tudjátok, nem olyan echte barack, hanem egy átlátszóbb barack szín. Tartósságáról nem tudok még nyilatkozni, szerintem hasonló lehet, mint egy Sally Hansen, árban is ehhez közelít, 7,90 euróba kerül. 




Természetesen a legjobban ennek a Benefit szempillaspirálnak örültem. Nagyon régóta szerettem volna kipróbálni, viszont az ára meglehetősen magas, 24,50 euró.....Nem mertem ennyiért bevállalni.....pláne, amit már sokszor emlegettem: SZILIKONKEFÉS. Na de, ez valami fantasztikus!!! Ha elfogy, tuti megveszem, ugyanis szilikonkefe létére borzasztóan jól működik rajtam. A márka egyébként nálunk még nem annyira ismert, itt Ausztriában már a Douglas is forgalmazza. A Benefitet egy amerikai hölgy ikerpár alapította, híresek többek között erről a a szempillaspirálról, a Hoola bronzosítójukról és a POREfessional póruseltüntető primerjükről.... meg még egy csomó mindenről, bővebben itt találtok róla mindenféle jóságot. Ja, és nem utolsósorban állatkísérletmentes! 







Ez a szépség a Marsk márkától egy minerál szemhéjpúder You're toast árnyalatban, ami egy gyönyörű narancsba hajló arany szín, meseszép a pigmentáltsága. Szerencsére ez a szín pont az egyik nagy kedvencem, nagyjából ilyen színekkel sminkelem magam (ezért a 273848 nude paletta), szóval telitalálat volt. A márkát nem ismertem, amennyit utánaolvastam, minerál sminkeket készít, mindenféle káros összetevő nélkül, itt található róla bővebb információ. Az ára ennek a szemhéjpúdernek egyébként 18,50 euró. Ezért az árért 1,2 grammot adnak......persze minden porszemet megér, mert tényleg nagyon szupi!





A rúzs a Kryolantól érkezett, amit speciálisan a Glossybox márkával fémjeleztek, gondolom ez egy egyedi kiadás lehet.  Glossy Pink az árnyalat neve....de szerintem köze nincs a pinkhez. Ez egy rózsaszínbe hajló nude árnyalat, szerencsére nem túl világos színben, így én is tudom hordani és mégsem hiszik azt, hogy épp a The Walking Dead forgatására indulok. Krémes az állaga, jó a pigmentáltsága....bár élesben még nem próbáltam ki, így a tartósságáról még nem tudok írni. Egy Kryolan viszont szerintem nem lesz rossz, én bizalmat szavazok neki :-). Az ára egyébként 11,90 euró. 

Összegezve a box értéke kicsivel több, mint 80 euró (kb. 24 000 forint), amiért én 17,95 eurót (kb. 5400 forint) fizettem és minden nagyon tetszik, mindent használni fogok, sőt beszerzek ezektől a márkáktól még valószínűleg több dolgot is. 

Tartsatok velem a következő bejegyzésnél is, ha tetszenek az írásaim! :-)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Nyugodtan írd le a véleményed, de csak moderálás után kerül megosztásra. Ha csak a jó szándék vezérel, ezt úgyis megérted. :)